Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben persoonlijk van meeting dat Sega z'n keet speciaal voor ons mag opengooien op sluitingsdag voor een soort van intro-friet-meeting.

Indien niet: dan stichten we elders een forum :D

Geplaatst:

Een goei frietje kan er altijd in :D ( familiepak, curryworst en bickyburger :inlove: )

al moet dat niet op een sluitingsdag zijn:).

Waar is dat frituur ergens gelegen in Deurne? Ben mijn frituur een beetje moe me hun slappe frieten :lol:

Geplaatst:

Is da:D? Dan gaank da is testen he :lol:

een familiepak is dan meer voor 2 man dan of nog meerdere?

Geplaatst:
Is da:D? Dan gaank da is testen he :lol:

een familiepak is dan meer voor 2 man dan of nog meerdere?

Ik krijg nog geen "kleintje" binnen bij Dave, dus als jij een familiepak opkrijgt betaal ik U een bak. :D

Geplaatst:

Zwijg me van friet of het water loopt me alweer in de mond!

Geplaatst:
Ik krijg nog geen "kleintje" binnen bij Dave, dus als jij een familiepak opkrijgt betaal ik U een bak. :D

Kzou zeggen Deal, maar als een kleintje al moeilijk is zallet wel nie lukken :lol:

Geplaatst:

Zal aanwezig zijn:

* Mercules

*

Zal misschien aanwezig zijn:

* Alfa-Beemer

*

Geplaatst:

Zit Whispy hier nu eigenlijk ook?

Anders mooi combineren met een kartmeeting in Puurs/Sint Niklaas 8)

Geplaatst:

Een tweede CC-kartmeeting zit in mij gedachten voor de in de tweede helft september...

Maar nog even wachten of het hier of aw wordt... Als het zo verder gaat hier, dan zal het een AM-CC-Meeting zijn :D

Geplaatst:

Net frieten gegeten ... vanaf morgen past het elke dag !!!

Geplaatst:
Een tweede CC-kartmeeting zit in mij gedachten voor de in de tweede helft september...

Maar nog even wachten of het hier of aw wordt... Als het zo verder gaat hier, dan zal het een AM-CC-Meeting zijn :D

En dan in combi met die beroemde frieten... moet ik dringend eens gegeten hebben....

Geplaatst:

Frutteuh !!!! Omnomnomnom

Geplaatst:

Tja, de vorige keer zijn er van verschillende richtingen wat initiatieven geweest om af te spreken om op voorhand iets te gaan eten. Maar voor velen lag dat dan nog op de maag en grootste probleem was dat we dan achterna eigenlijk met een paar kleine groepjes wat kennis hadden gemaakt en op de karting weinig tijd overhadden...

Dus ofwel ergens samenkomen daar niet ver van sint-niklaas waar degene die wensen iets kunnen eten en ondertussen wat praten met de bende, ofwel bekijken of we daar ter plaatse iets kunnen eten,...

Maar ik start daarover wel eens een polleke of een topicje... Ik heb wat ideeën...

Geplaatst:
Als het zo verder gaat hier, dan zal het een AM-CC-Meeting zijn :D

Meeloper!!!

Vorige week nog bij Sega gegeten, njammenjamme

Geplaatst:

Hoeveel gram frieten zijn een kleintje, middelmaat & groot Sega?

Geplaatst:
Hoeveel gram frieten zijn een kleintje, middelmaat & groot Sega?

De gangbare normen... Met een nulletje erbij...

Geplaatst:

Nee, serieus :). Wil wel 's een challenge, nog nooit een "groot" pak moeten laten staan :lol:

Geplaatst:
Tja, de vorige keer zijn er van verschillende richtingen wat initiatieven geweest om af te spreken om op voorhand iets te gaan eten. Maar voor velen lag dat dan nog op de maag en grootste probleem was dat we dan achterna eigenlijk met een paar kleine groepjes wat kennis hadden gemaakt en op de karting weinig tijd overhadden...

Dus ofwel ergens samenkomen daar niet ver van sint-niklaas waar degene die wensen iets kunnen eten en ondertussen wat praten met de bende, ofwel bekijken of we daar ter plaatse iets kunnen eten,...

Maar ik start daarover wel eens een polleke of een topicje... Ik heb wat ideeën...

Klopt, uiteindelijk zijn jullie met een boel in Gent wat gaan eten (voor mij wat uit de richting) en heb ik (op initiatief van Whispy) samen met Whispy in St Niklaas wat gegeten. Wellicht in St Niklaas een of andere pizza of kebabzaak zien te vinden die geschikt is om op korte tijd een boel gasten te voorzien van food :-)

Geplaatst:

Ik wil ook eens dringend bij Sega gaan frieten eten

Geplaatst:
Nee, serieus :). Wil wel 's een challenge, nog nooit een "groot" pak moeten laten staan :lol:
.

Believe me, you will fail :lol:

Frietmeeting zie ik ook wel zitten trouwens :D

Geplaatst:

Ik ga voor een "groot" pak, moet haalbaar zijn denkik :D

Geplaatst:

Check! Sega, weeg een groot pak 's als je wil

Geplaatst:

Of een familiepak me 2?

Da moet toch zeker lukke..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in