TCT 6.310 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Zijn hier nog geintresseerden om daar samen met mij nog voor 10/01 heen te gaan? Tentoonstelling loopt zelf tot 15/01, maar den 11ste begin ik terug met werken... http://www.autoworld.be/ Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 gisteren geweest, leuk maar ook niet meer dan dat, in museum bugatti van de Schlumpf-broerkes was ik "ontroerd" toen ik de formule-wagens zag staan gisteren had ik zoiets van: ah leuk, een 250 gto achter een swb naast een lwb, die mazda lemans was wel vet natuurlijk mooiste wagen was de bentley, maar ik ben dan ook partijdig als het om UK gaat :$ dus: als ge er nog niet geweest bent: doen als ge autoworld kent en al eens op Goodwood FoS was: alleen als het geen moeite vraagt Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Ik vind de vast collectie niet zo heel interessant eerlijk gezegd. De tijdelijke collectie des te meer. Had vrijkaarten dus voor mij zeker de moeite om eens langs te gaan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.