tuscani 11.787 Geplaatst: 26 februari Geplaatst: 26 februari 10 minuten geleden, Roox zei: Ze staan al te koop in Duitsland en Nederland: https://www.autoscout24.be/nl/lst/bmw/ix3?atype=C&cy=D%2CA%2CB%2CE%2CF%2CI%2CL%2CNL&damaged_listing=exclude&desc=1&fregfrom=2026&powertype=kw&search_id=1qvq8jdbcwr&sort=year&source=detailsearch&ustate=N%2CU&vatded=true Al een maand ofzo hoor, met leveringsdatum in het najaar. En trouwens niet alleen in het buitenland. In België ook Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 28 februari Geplaatst: 28 februari Vandaag ook effe gaan besnuffelen en mijn kinderen zijn overtuigd. 2 Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart Ik vind de ruimte achterin ook echt enorm. Voelt veel groter dan mijn i5. De plaats in het midden achteraan is wel oncomfortabel. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart Order start voor BE markt is vééééél vroeger in elk geval. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart 1 uur terug, Tommie zei: Order start voor BE markt is vééééél vroeger in elk geval. Hopelijk klopt de rest dan ook niet Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart Zojuist, BelgianRally zei: Hopelijk klopt de rest dan ook niet Waarom? Rest klopt an sich wel. Quote
anders 202 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart 1 uur geleden, BelgianRally zei: Hopelijk klopt de rest dan ook niet Als ze dezelfde range halen maar daardoor goedkoper zijn, zie ik geen issue? Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart De 40 eDrive zal een WLTP van ongeveer 650km aanbieden voor ongeveer 8k minder dan de 50 xDrive. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart 22 uren geleden, Tommie zei: Waarom? Rest klopt an sich wel. Had dezelfde batterij gebleven met een single motor, ging de range nog beter zijn en dan iets goedkoper zijn. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart 1 hour ago, BelgianRally said: Had dezelfde batterij gebleven met een single motor, ging de range nog beter zijn en dan iets goedkoper zijn. Doen ze in de i4 toch ook niet? Batterij is wel een duur stuk, dus door die te verkleinen kan er meer van de prijs af. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart 36 minuten geleden, ir_fuel zei: Doen ze in de i4 toch ook niet? Batterij is wel een duur stuk, dus door die te verkleinen kan er meer van de prijs af. Maar bij de iX1 dan weer wel. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart 30 minutes ago, Framfy said: Maar bij de iX1 dan weer wel. Ja maar die komt al met een vrij kleine batterij. Daar nog een schel vanaf doen gaat te veel range kosten voor een daily. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Op 3/3/2026 om 15:06, BelgianRally zei: Had dezelfde batterij gebleven met een single motor, ging de range nog beter zijn en dan iets goedkoper zijn. Die focus op enkel maar range is toch vreemd. 10k minder, 650km wltp en dikke 300pk. En je blijft aan 400kW laden, wat in mijn ogen veel belangijker is. 3 Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Op 3/3/2026 om 17:37, ir_fuel zei: Ja maar die komt al met een vrij kleine batterij. Daar nog een schel vanaf doen gaat te veel range kosten voor een daily. Dit. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Op 2/3/2026 om 20:49, Tommie zei: De 40 eDrive zal een WLTP van ongeveer 650km aanbieden voor ongeveer 8k minder dan de 50 xDrive. 82,6 kWh batterij, dat is realistisch 400km in de zomer, en 320km in de winter. 1 Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Zal wel meer zijn, ik heb dit nu met de i4… Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart 3 uren geleden, BMWMB zei: Is deze nieuwe iX3 zuiniger dan een i4? De 40 eDrive zal dat zijn ja. En @Ugeken heeft maar 67 kWh. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart 13 uren geleden, Tommie zei: Die focus op enkel maar range is toch vreemd. 10k minder, 650km wltp en dikke 300pk. En je blijft aan 400kW laden, wat in mijn ogen veel belangijker is. mijn ervaring, toch in België, met snelladen is dat er meestal absoluut niet de laadsnelheden gehaald worden die de laadpalen claimen. Daardoor dat ik voorlopig, voor mijn gebruik, eerder voor grotere batterij ga dan het 400kW laden. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart De eeste vraag is ook hoe dikwijls je een rit doet langer dan 400km? En de tweede vraag is hoeveel langer de rit dan nog is, om te zien hoeveel je moet bijladen. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Ik zit nu op een project in Eisenach en het is toch leuk om te kunnen doorbrakken met die 72l benzinetank… Quote
Super95 410 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Met een ev kan je ook nog doorrijden, geen zorgen. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Maar het “tanken” duurt langer op een rit waar ik nu niet moet tanken… Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.