BMWMB 12.348 Geplaatst: 6 maart Geplaatst: 6 maart Laden onderweg ga je inderdaad moeten doen, maar ik zou dat combineren met een lunch/koffie pauze. Effe de benen strekken over zo'n rit is aangenaam. Als je dit uiteraard absoluut niet wil doen, dan zijn we uiteraard uitgepraat. Met EV gaat dit ook perfect, maar de chauffeur moet willen. Quote
krikke 116 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Ik wacht op een (individual) mooi rond stuur, luchtvering en achterasbesturing zoals op bv. GLC, macan,... Onbegrijpelijk dat ze dit niet aanbieden icm 22" kloefers van velgen. Quote
Ceke 2.728 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Op 2/3/2026 om 15:01, Tommie zei: Order start voor BE markt is vééééél vroeger in elk geval. Mijn vriendin moet snel nieuwe auto kiezen, de 50 past net net in budget 30cent over. Hopelijk laat die 40 niet op zich wachten want heeft onze voorkeur. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 3 minuten geleden, Ceke zei: Mijn vriendin moet snel nieuwe auto kiezen, de 50 past net net in budget 30cent over. Hopelijk laat die 40 niet op zich wachten want heeft onze voorkeur. 28/03 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart En ik wacht nog steeds op de laatste offertes van Arval... 1 Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 1 uur geleden, Ceke zei: Mijn vriendin moet snel nieuwe auto kiezen, de 50 past net net in budget 30cent over. Hopelijk laat die 40 niet op zich wachten want heeft onze voorkeur. Waarom als ik vragen mag? De 50 past en toch lager gaan? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 47 minuten geleden, tuscani zei: Waarom als ik vragen mag? De 50 past en toch lager gaan? Opties? Quote
Ceke 2.728 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 3 uren geleden, tuscani zei: Waarom als ik vragen mag? De 50 past en toch lager gaan? Opties - trekhaak. Budget dat over is kan eventueel naar fiets leasing of andere zaken Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Vandaag deze al zien vegen op de Ring, een zwarte. Wel knap irl. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Dan zal het al een gepikte zijn, voorzekers Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 11 uren geleden, Ceke zei: Opties - trekhaak. Budget dat over is kan eventueel naar fiets leasing of andere zaken Ah oké, ik dacht dat hij in budget paste, zoals je hem wou. Maar met net bedoelde je de basisprijs. Daarmee vond ik het wat raar. Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 17 uren geleden, Greg zei: Vandaag deze al zien vegen op de Ring, een zwarte. Wel knap irl. ik heb er gisteren één gezien in Melsbroek, op de achterlichten na is dat een knappe SUV, op Belgische platen en met een 'Vlaamsche 60+ dame' aan 't stuur Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 7 minuten geleden, flupke73 zei: ik heb er gisteren één gezien in Melsbroek, op de achterlichten na is dat een knappe SUV, op Belgische platen en met een 'Vlaamsche 60+ dame' aan 't stuur Op basis van locatie en 'gisteren', was 't deze dame: Quote
Ugeken 11.748 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 17 uren geleden, Greg zei: Vandaag deze al zien vegen op de Ring, een zwarte. Wel knap irl. Net ook een zwarte gezien in Brugge, staat goed Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 3 uren geleden, Tommie zei: Op basis van locatie en 'gisteren', was 't deze dame: yezz 1 Quote
Populair bericht Tommie 10.463 Geplaatst: 8 maart Populair bericht Geplaatst: 8 maart De rijbereiken van onze 2 demo’s na het lanceringsweekend, dus iets of wat relevant verbruik - vooral sportief - maar zonder snelweg. 10 1 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart (aangepast) welk gemiddeld verbruik hebben deze testwagens? 8 maart aangepast door BelgianRally Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Die zonder M Sport Pack staat momenteel op 16,2 kWh/100km. 4 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart 26 minuten geleden, Tommie zei: Die zonder M Sport Pack staat momenteel op 16,2 kWh/100km. wow, ferme cijfers. Deze maand met de Q6 aan een gemiddelde van 19.3kWh/100km, maar dat is inclusief autostrade kilometers. Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Vandaag eentje in het wild zien rijden in Boom... Waarschijnlijk van een dealer? Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart 9 minuten geleden, Parsifal zei: Vandaag eentje in het wild zien rijden in Boom... Waarschijnlijk van een dealer? Klantleveringen zijn begonnen, dus kan dealer of klantgeleverde zijn. Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart 5 minuten geleden, Tommie zei: Klantleveringen zijn begonnen, dus kan dealer of klantgeleverde zijn. nummerplaat begon met 2-JH... Dus zéér recent. Stond ook geen reclame op dus kans is groot dat het een klantgeleverde is. Quote
anders 202 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart 29 minuten geleden, Parsifal zei: nummerplaat begon met 2-JH... Dus zéér recent. Stond ook geen reclame op dus kans is groot dat het een klantgeleverde is. Zou straf zijn moest het een oude zijn he Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Op 8/1/2026 om 13:12, abtler zei: Mijn collega kreeg net te horen, dat er een aantal zijn gekocht en hij de zijne vermoedelijk april zou krijgen. Dat moet dan neem ik aan bij de eersten zijn die uitgeleverd worden of niet ? Op 8/1/2026 om 13:44, Tommie zei: Quasi onmogelijk. Maar ik weet dat er foute levertermijnen gecommuniceerd worden. Mei/juni is realitstischer. 38 minuten geleden, Tommie zei: Klantleveringen zijn begonnen, dus kan dealer of klantgeleverde zijn. Dan is het toch sneller dan verwacht Ben benieuwd wanneer hij hier staat te blinken. Enige spijtige is een beetje dat tegenwoordig alle zwarte bedrijfswagens hier een "red label" (de baas rijdt met een XM) tintje krijgen aangezien het de bedrijfskleuren zijn. Begrijpelijk.... maar ben toch blij dat ik nog incognito mag rijden (met mijn rijstijl ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.