Jantes 135 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 1 uur geleden, Liquid Li0n zei: smaken verschillen natuurlijk maar eigenlijk is dat toch wel wat belachelijk he. Als je vroeger ledjes plaatste in je interieur of aan je auto, zoals verlicht logo, werd je uitgelachen. Nu doen de fabrikanten het zelf. Dat is met alles en van alle tijden. Met veel aftermarket spul wordt dikwijls gelachen, als het zelfde spul dan OEM als optie aangeboden wordt, dan krijg je plots andere reacties. 2 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 4 hours ago, BMWMB said: Eerlijk, toen ik in de iX3 zat in Knokke in oktober, toen werd ik precies zelfs misselijk/wagenziek van naar dat brede scherm onder die voorruit te kijken. En waarom moet die info daar ook constant staan. Gaat dat niet afleiden? Ik vind het ook onnodig. Net zoals die trend van een scherm voor de passagier dat ik niet begrijp. Ik ben dan ook iemand die zelfs een hekel heeft aan een head-up display. Bij mijn Audi staat dat af, en ik mis dat compleet niet. Ik ben enorm gewoon geworden aan de HUD in de mijne. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Ten eerste lanceren we het instapmodel van de nieuwe BMW iX3 nl. de BMW iX3 40. Om zich als instapmodel te kunnen positioneren beschikt deze variant over een kleinere batterijcapaciteit en één elektromotor op de achteras. Dit resulteert in een autonomie van 635 km WLTP en een aanbevolen retailprijs van 61.950,- EUR incl. BTW. (Belgische prijzen) Quote
Quill 189 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Gisteren voor het eerst gezien. Viel op het eerste zicht toch wat tegen. Zeker die neus, in profiel zag die er enorm ‘ingedeukt’ uit. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Zojuist, Quill zei: Gisteren voor het eerst gezien. Viel op het eerste zicht toch wat tegen. Zeker die neus, in profiel zag die er enorm ‘ingedeukt’ uit. Gesmolten 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart 4 uren geleden, Stancke zei: Ten eerste lanceren we het instapmodel van de nieuwe BMW iX3 nl. de BMW iX3 40. Om zich als instapmodel te kunnen positioneren beschikt deze variant over een kleinere batterijcapaciteit en één elektromotor op de achteras. Dit resulteert in een autonomie van 635 km WLTP en een aanbevolen retailprijs van 61.950,- EUR incl. BTW. (Belgische prijzen) @ir_fuel 82,6 kWh Dan moet je niet zoeken 1 1 Quote
Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Ik heb er nu ook al een paar op de openbare weg gezien en dat gaf toch een mindere indruk dan op de foto's inderdaad. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april 12 uren geleden, Jeroen_M5 zei: Ik heb er nu ook al een paar op de openbare weg gezien en dat gaf toch een mindere indruk dan op de foto's inderdaad. op persfoto's is het vaak een topmodel natuurlijk. Ik zag gisteren foto's van de Chinese versie, met normale klinken, en ik vind dat mooier, zijkant is minder plat/vlak daardoor https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/de-chinese-bmw-ix3-heeft-unieke-deurgrepen/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawQ5rLVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFudU9jYXBpcTJmWUVUSXdrc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrvyqxxY7TY44kSsZbM-VsJx94I0OO9sMTpKkLAugf5o8LNy7opgor8OxcgN_aem_hVPF4q65ROUuWY6POh3bUw&referrer=https%3A%2F%2Fl.facebook.com%2F#Echobox=1774942574 Quote
-Fred- 824 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april 13 uren geleden, Quill zei: Gisteren voor het eerst gezien. Viel op het eerste zicht toch wat tegen. Zeker die neus, in profiel zag die er enorm ‘ingedeukt’ uit. Ik begrijp ook niet hoe ze dat op foto zo kunnen maskeren, want in person valt dat idd enorm op. Bij de IX en nieuwe 5 valt me dat ook telkens op Die deuren zijn precies niet vlak op de naad Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april 1 uur terug, Liquid Li0n zei: op persfoto's is het vaak een topmodel natuurlijk. Ik zag gisteren foto's van de Chinese versie, met normale klinken, en ik vind dat mooier, zijkant is minder plat/vlak daardoor https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/de-chinese-bmw-ix3-heeft-unieke-deurgrepen/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawQ5rLVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFudU9jYXBpcTJmWUVUSXdrc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrvyqxxY7TY44kSsZbM-VsJx94I0OO9sMTpKkLAugf5o8LNy7opgor8OxcgN_aem_hVPF4q65ROUuWY6POh3bUw&referrer=https%3A%2F%2Fl.facebook.com%2F#Echobox=1774942574 Heb je nog altijd geen gebruiksgemak zoals een tradionele klink die buiten de deur komt. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april 16 minuten geleden, mrbbs zei: Heb je nog altijd geen gebruiksgemak zoals een tradionele klink die buiten de deur komt. het is toch al beter vind ik. zeker in de winter. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Ter info, de 50 xDrive is volledig uitverkocht voor 2026. Enkel de 40 is nog in beperkte hoeveelheden te krijgen. 2 Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april 13 minuten geleden, Maaher zei: Volledige productie of jullie slots? Volledige productie, anders zou ik specifieker zijn. 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Merci Tom om de mijne nog in 2026 te krijgen! 1 Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Ik heb ook "efkes" moeten wachten op mijn U11. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april 1 uur terug, Riskitalltowin zei: Merci Tom om de mijne nog in 2026 te krijgen! Geire gedaan! Quote
tuscani 11.794 Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Hopelijk nog veel productieslots voor de iX! Quote
tuscani 11.794 Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Je begint ze idd tegen te komen. Een zwarte gisteren en vandaag zo´n grijsachtige. Wat me opviel was hoe smal hij toonde op de weg. Viel mij niet op in de garage. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april De eerste is gearriveerd. Zo naast mijn 3 toont dit wel heel groot Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 14 uren geleden, ex-Mooseman zei: De eerste is gearriveerd. Zo naast mijn 3 toont dit wel heel groot Ziet er zo al heel wat andere uit. sahara zand vuil en gewoon ergens rap tussen gezwierd ... Precies nen auto van al paar jaar oud of deze manier Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Vanavond testrit met deze. Kanshebber om madamme haar nieuwe te worden ……. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april 7 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Vanavond testrit met deze. Kanshebber om madamme haar nieuwe te worden ……. Waarom geen Macan? Is toch zoveel mooier en beter dan die moderne BMW's? Quote
BMWMB 12.349 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Of een Maserati Grecale, nog knapper, exclusiever en stijlvoller dan een Macan of de zoveelste BMW. En een goede dealer in Brussel. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.