ir_fuel 58.276 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 8 minutes ago, BMWMB said: In de winter zit je nog met het feit dat de batterij voorverwarmd moet zijn, of je krijgt zelfs geen 100kW aan een snellader. Als je er naar navigeert is dat automatisch, en anders is dat maar een druk op het display. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Hoe lang op voorhand moet je dat doen bij een BMW? Druk op het display? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 34 minuten geleden, ir_fuel zei: Wat ik niet snap is dat ze totaal niet uitleggen hoe ze dat bereik nu getest hebben. Nutteloze test zonder parameters. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Results: 22,9 kWh/100km Average speed: 92km/h Tires: 22inch wheels - 275/255 Temperature: around 11 degrees celsius Additional information: Cruise control was set to 150kmh/h (where possible), driver was stuck in traffic jam during the test 1 Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 41 minuten geleden, BMWMB zei: Hoe lang op voorhand moet je dat doen bij een BMW? Druk op het display? Je zet "voorverwarmen accu" in je favorieten. Dan is het even swipen en klikken. Hoe lang op voorhand hangt natuurlijk af van de batterij temperatuur (maar heb wel al tijdsduur van 1u30 op de mijne gezien - geen idee of dat dan effectief zo lang duurde) Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 45 minutes ago, BMWMB said: Hoe lang op voorhand moet je dat doen bij een BMW? Dat zal afhangen van de buitentemperatuur? 45 minutes ago, BMWMB said: Druk op het display? Ik heb daar een knop voor als ik naar beneden swipe op het display. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Nu, eerlijk gezegd, heb me daar nog nooit actief mee bezig gehouden. Ben niet iemand die constant moet snelladen onderweg en het is me al meermaals gebeurd van op den bots ergens de auto in te pluggen zonder voorverwarmen. Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 29 minuten geleden, Cyrano.ak zei: Je zet "voorverwarmen accu" in je favorieten. Dan is het even swipen en klikken. Hoe lang op voorhand hangt natuurlijk af van de batterij temperatuur (maar heb wel al tijdsduur van 1u30 op de mijne gezien - geen idee of dat dan effectief zo lang duurde) 26 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat zal afhangen van de buitentemperatuur? Ik heb daar een knop voor als ik naar beneden swipe op het display. Eens checken, die mogelijkheid van favorieten. Want ik heb ook zo´n zaken in gedachten die ik sneller zou willen vinden. Dus gewoon op het hoofdscherm naar beneden swipen lees ik, en daar zal je dus quicklinks kunnen zetten? 1 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 1 uur terug, ir_fuel zei: Nu, eerlijk gezegd, heb me daar nog nooit actief mee bezig gehouden. Ben niet iemand die constant moet snelladen onderweg en het is me al meermaals gebeurd van op den bots ergens de auto in te pluggen zonder voorverwarmen. Idem hier. Ik moet zelden superchargen. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Zelfs niet elke auto heeft de optie om voor te verwarmen. Quote
bn326160 13 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 2 uren geleden, Polygoon zei: Zelfs niet elke auto heeft de optie om voor te verwarmen. Toch niet als aparte optie. Is steeds een gedoe met naar de ingebouwde navigatie over te schakelen om daar de snellader van voorkeur te selecteren als bestemming opdat de auto de batterij zou voorverwarmen voor snelladen. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 39 minuten geleden, bn326160 zei: Toch niet als aparte optie. Is steeds een gedoe met naar de ingebouwde navigatie over te schakelen om daar de snellader van voorkeur te selecteren als bestemming opdat de auto de batterij zou voorverwarmen voor snelladen. Maakte, bij mijn EV, geen verschil. Maar het was geen iX3 dus hier off topic Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april Wat is er mis met een simpele, zilveren, velg? 3 Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april 19 minuten geleden, Stancke zei: Heb je dat ook voor de iX ? Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april 24 minuten geleden, Stancke zei: Je vindt al deze velgen toch gewoon in de configurator? Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april 12 minuten geleden, Tommie zei: Je vindt al deze velgen toch gewoon in de configurator? Geen idee Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april Ik had voor mijn offerte de 1050M aangevinkt. 21inch was groot genoeg op de iX3, je verliest niet te veel range en ze zien er door de afgewisselde spaken, nog uit als een gewone zilveren 5spaaksvelg 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april 2 uren geleden, Stancke zei: dus met de 22" M-sport velg heb je 68km minder WLTP range? Quote
-Fred- 823 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april (aangepast) 44 minuten geleden, tuscani zei: Ik had voor mijn offerte de 1050M aangevinkt. 21inch was groot genoeg op de iX3, je verliest niet te veel range en ze zien er door de afgewisselde spaken, nog uit als een gewone zilveren 5spaaksvelg Imo dé mooiste velg onder de ix3. 22" is gewoon te groot... Zo groot zijn die wielkasten niet dat ze vragen om zo'n groot wiel. Al een paar keer eentje gespot met de 1048M in 20" en zelfs dat ziet er niet klein uit. 29 april aangepast door -Fred- Quote
bud wijzer 274 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april (aangepast) Toch ook wel straf dat zo'n grotere velgen, zoveel range verschil geven. 20" is idd meer dan voldoende voor deze. Het blijft toch moeilijk wennen aan dat interieur verder... 29 april aangepast door bud wijzer Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.