Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minutes ago, BMWMB said:

In de winter zit je nog met het feit dat de batterij voorverwarmd moet zijn, of je krijgt zelfs geen 100kW aan een snellader.

Als je er naar navigeert is dat automatisch, en anders is dat maar een druk op het display.

Geplaatst:

Hoe lang op voorhand moet je dat doen bij een BMW?

Druk op het display?

Geplaatst:
34 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat ik niet snap is dat ze totaal niet uitleggen hoe ze dat bereik nu getest hebben.

Nutteloze test zonder parameters.

Geplaatst:

Results: 22,9 kWh/100km

Average speed: 92km/h

Tires: 22inch wheels - 275/255

Temperature: around 11 degrees celsius

Additional information: Cruise control was set to 150kmh/h (where possible), driver was stuck in traffic jam during the test

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
41 minuten geleden, BMWMB zei:

Druk op het display?

Je zet "voorverwarmen accu" in je favorieten. Dan is het even swipen en klikken.

Hoe lang op voorhand hangt natuurlijk af van de batterij temperatuur 😆 (maar heb wel al tijdsduur van 1u30 op de mijne gezien - geen idee of dat dan effectief zo lang duurde)

Geplaatst:
45 minutes ago, BMWMB said:

Dat zal afhangen van de buitentemperatuur?

45 minutes ago, BMWMB said:

Druk op het display?

Ik heb daar een knop voor als ik naar beneden swipe op het display.

Geplaatst:

Nu, eerlijk gezegd, heb me daar nog nooit actief mee bezig gehouden. Ben niet iemand die constant moet snelladen onderweg en het is me al meermaals gebeurd van op den bots ergens de auto in te pluggen zonder voorverwarmen.

Geplaatst:
29 minuten geleden, Cyrano.ak zei:

Je zet "voorverwarmen accu" in je favorieten. Dan is het even swipen en klikken.

Hoe lang op voorhand hangt natuurlijk af van de batterij temperatuur 😆 (maar heb wel al tijdsduur van 1u30 op de mijne gezien - geen idee of dat dan effectief zo lang duurde)

26 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat zal afhangen van de buitentemperatuur?

Ik heb daar een knop voor als ik naar beneden swipe op het display.

Eens checken,  die mogelijkheid van favorieten.  Want ik heb ook zo´n zaken in gedachten die ik sneller zou willen vinden. Dus gewoon op het hoofdscherm naar beneden swipen lees ik, en daar zal je dus quicklinks kunnen zetten?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Nu, eerlijk gezegd, heb me daar nog nooit actief mee bezig gehouden. Ben niet iemand die constant moet snelladen onderweg en het is me al meermaals gebeurd van op den bots ergens de auto in te pluggen zonder voorverwarmen.

Idem hier. Ik moet zelden superchargen. 

Geplaatst:

Zelfs niet elke auto heeft de optie om voor te verwarmen.

Geplaatst:

Ik wil tekenen voor zo’n laadsnelheden 😲

Geplaatst:
2 uren geleden, Polygoon zei:

Zelfs niet elke auto heeft de optie om voor te verwarmen.

Toch niet als aparte optie. Is steeds een gedoe met naar de ingebouwde navigatie over te schakelen om daar de snellader van voorkeur te selecteren als bestemming opdat de auto de batterij zou voorverwarmen voor snelladen.

Geplaatst:
39 minuten geleden, bn326160 zei:

Toch niet als aparte optie. Is steeds een gedoe met naar de ingebouwde navigatie over te schakelen om daar de snellader van voorkeur te selecteren als bestemming opdat de auto de batterij zou voorverwarmen voor snelladen.

Maakte, bij mijn EV, geen verschil.
Maar het was geen iX3 dus hier off topic :D 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat is er mis met een simpele, zilveren, velg? 

• Thanks Friendly 3
Geplaatst:
19 minuten geleden, Stancke zei:

Kan een afbeelding zijn van ‎segway en ‎de tekst '‎WHEELPROGRAM. WHEEL PROGRAM. BASE 22' MM MSPORT SPORT T DD 68 km INDIVIDUAL C +km -27 km DD +km -55km -55 km 21' +km س -46 km 1054M CD -23 km 회 10531 1049 ロ 11 km 1050 ロ3ン 805 805km km 20' ЛAOP 1051M +km س 12 km ن -3km -3 km 1045 1046 1048M 1047M‎'‎‎

Heb je dat ook voor de iX ? :D

Geplaatst:
24 minuten geleden, Stancke zei:

Kan een afbeelding zijn van ‎segway en ‎de tekst '‎WHEELPROGRAM. WHEEL PROGRAM. BASE 22' MM MSPORT SPORT T DD 68 km INDIVIDUAL C +km -27 km DD +km -55km -55 km 21' +km س -46 km 1054M CD -23 km 회 10531 1049 ロ 11 km 1050 ロ3ン 805 805km km 20' ЛAOP 1051M +km س 12 km ن -3km -3 km 1045 1046 1048M 1047M‎'‎‎

Je vindt al deze velgen toch gewoon in de configurator? :D 

Geplaatst:
12 minuten geleden, Tommie zei:

Je vindt al deze velgen toch gewoon in de configurator? :D 

Geen idee 🤭

Geplaatst:

Voor mij de 22" M-Sport wielen graag.

Geplaatst:

Ik had voor mijn offerte de 1050M aangevinkt. 21inch was groot genoeg op de iX3, je verliest niet te veel range en ze zien er door de afgewisselde spaken, nog uit als een gewone zilveren 5spaaksvelg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Stancke zei:

dus met de 22" M-sport velg heb je 68km minder WLTP range?

Geplaatst: (aangepast)
44 minuten geleden, tuscani zei:

Ik had voor mijn offerte de 1050M aangevinkt. 21inch was groot genoeg op de iX3, je verliest niet te veel range en ze zien er door de afgewisselde spaken, nog uit als een gewone zilveren 5spaaksvelg

Imo dé mooiste velg onder de ix3. 22" is gewoon te groot... Zo groot zijn die wielkasten niet dat ze vragen om zo'n groot wiel. Al een paar keer eentje gespot met de 1048M in 20" en zelfs dat ziet er niet klein uit.

aangepast door -Fred-
Geplaatst: (aangepast)

Toch ook wel straf dat zo'n grotere velgen, zoveel range verschil geven.

20" is idd meer dan voldoende voor deze.

Het blijft toch moeilijk wennen aan dat interieur verder...

aangepast door bud wijzer
Geplaatst:

Geef mij maar de standaard 1045

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid