Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, tuscani zei:

Heb ik nu op de iX, voor de eerste maal. moet het nog ondervinden of het zo'n optie is die je zelf nooit zou aanvinken, tot je het eens gehad hebt.  (zoals head-up, of stuurverwarming.)

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Daar is het nu toch al warm genoeg voor geweest 😛

Idd, heerlijke optie :inlove:

Geplaatst:

HUD - Ik heb het op de Audi, maar het staat altijd uit. Geen meerwaarde imo, integendeel, mij stoort het.

Stoelventilatie - Ik ben geen zweter, dus airco is voor mij al 90% van het comfort bij warm weer. Enkel bij langere ritten is het een meerwaarde voor mij.

Geplaatst:
4 uren geleden, Lotuzzz zei:

Daar is het nu toch al warm genoeg voor geweest 😛

niet voor mijn ritjes van 6km. :D

Wagen zit volgens mij met een hoog verbruik. moord en brand ik zit 5% boven de gemiddelde iX rijder, puur omdat hij telkens moet ofwel opwarmen of afkoelen qua interieur, en tegen dat hij op temp is ik hem weer uitzet. :D

Geplaatst:
Zojuist, tuscani zei:

niet voor mijn ritjes van 6km. :D

Wagen zit volgens mij met een hoog verbruik. moord en brand ik zit 5% boven de gemiddelde iX rijder, puur omdat hij telkens moet ofwel opwarmen of afkoelen qua interieur, en tegen dat hij op temp is ik hem weer uitzet. :D

Ja binnenslaper zeker, da's ook anders.

Geplaatst:

Stuurverwarming en zetelventilatie. Ook wel twee dingen die ik heel graag opnieuw zou selecteren. 😊 Laat dat nu net standaard op een Tesla zitten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik mis stoelventilatie op mijn i4. Verwarmd stuurtje is nu al iets dat ik vanaf nu altijd configureer :D 

Geplaatst:
12 uren geleden, Fred zei:

Stuurverwarming en zetelventilatie. Ook wel twee dingen die ik heel graag opnieuw zou selecteren. 😊 Laat dat nu net standaard op een Tesla zitten.

Ventilatie zat nog niet op de mijne.

Geplaatst:

Ik merk net dat de iX3 40 nu ook te configureren is. 

Geplaatst:
42 minuten geleden, Framfy zei:

Iets met mug en olifant. 

klopt. ze schrijven direct een artikel voor het minste. Maar aan de andere kant, waar rook is, is vuur.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid