toere 17.049 Geplaatst: 6 juni Geplaatst: 6 juni 3 uren geleden, ex-Mooseman zei: Ook. Bedrijfswagen van mijn madam, iX eDrive 20. Spacesilvet, met Castanea-interieur, en M-pakket. Goeie auto, maar duidelijk een trapje lager qua rijden & zitcomfort in vergelijking met onze 3 of de voorgaande C-klasse. Qua uitrusting en afwerking is dit wel geslaagd. Daarom dat je hier op het forum eens sprak dat een iX1 30e niet nodig is en dat een 20e meer dan voldornde is kwa power? Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 6 juni Geplaatst: 6 juni 10 minuten geleden, toere zei: Daarom dat je hier op het forum eens sprak dat een iX1 30e niet nodig is en dat een 20e meer dan voldornde is kwa power? Inderdaad. We hebben beide proefgereden (een dag met de 20, een kortere toer met de 30). Het grotere rijbereik van de 20 vonden we belangrijker dan de extra-power en de extra motor op de achteras van de 30. We staken ons budget dan ook liever in wat extra uitrusting. 1 Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 6 juni Geplaatst: 6 juni 37 minuten geleden, toere zei: Daarom dat je hier op het forum eens sprak dat een iX1 30e niet nodig is en dat een 20e meer dan voldornde is kwa power? 20e en 30e zijn hybride X1's toere! eDrive20 en Drive30 zijn de elektrische. 1 Quote
toere 17.049 Geplaatst: 6 juni Geplaatst: 6 juni 55 minuten geleden, Tommie zei: 20e en 30e zijn hybride X1's toere! eDrive20 en Drive30 zijn de elektrische. Trgen dat ik dit weer ga onthouden Is dus de iX1 drive30 dat ik heb testgereden bij Lampe Quote
toere 17.049 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 16 uren geleden, ex-Mooseman zei: Eigenlijk een iX1 xdrive30 Dit is dan zo 1 zoals jullie hebben? Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni Klopt, maar minus de lelijke porteplaque en met een panoramadakw. Als je er begint op te letten lijkt het wel of je ze toekrikgt bij twee pakjes boter, zo veel (I)X1’s dat er in Vlaanderen rond rijden. Quote
toere 17.049 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 2 uren geleden, ex-Mooseman zei: Klopt, maar minus de lelijke porteplaque en met een panoramadakw. Als je er begint op te letten lijkt het wel of je ze toekrikgt bij twee pakjes boter, zo veel (I)X1’s dat er in Vlaanderen rond rijden. Niet alleen in vlaanderen. Parkeerde mij gisteren op de parking van Maasmechelen-Village en er stond in elke rij geparkeerde auto's een X1. Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 44 minuten geleden, toere zei: Niet alleen in vlaanderen. Parkeerde mij gisteren op de parking van Maasmechelen-Village en er stond in elke rij geparkeerde auto's een X1. Da's toch ook Vlaanderen 2 1 Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 3 uren geleden, ex-Mooseman zei: Klopt, maar minus de lelijke porteplaque en met een panoramadakw. Als je er begint op te letten lijkt het wel of je ze toekrikgt bij twee pakjes boter, zo veel (I)X1’s dat er in Vlaanderen rond rijden. De i(x1) is dan ook de best verkochte wagen van Vlaanderen en bij uitbreiding België. Quote
toere 17.049 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 2 uren geleden, Lotuzzz zei: Da's toch ook Vlaanderen Sedert wanneer is de Limburg ook Vlaanderen? 2 Quote
Jenkins 2.094 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 28 minuten geleden, toere zei: Sedert wanneer is de Limburg ook Vlaanderen? Sinds het ontstaan? Vlaanderen bevat de vijf Vlaamse provincies hè, niet enkel OVL en WVL. 1 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni Gisterenavond stond naast mij aan het licht een iX3, en die strook onder de voorruit met allerlei gegevens op (heeft die eigenlijk een naam?) zag er echt wel indrukwekkend uit. Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni 10 uren geleden, Framfy zei: Gisterenavond stond naast mij aan het licht een iX3, en die strook onder de voorruit met allerlei gegevens op (heeft die eigenlijk een naam?) zag er echt wel indrukwekkend uit. Panoramic View. 1 Quote
Liquid Li0n 982 Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni (aangepast) 16 uren geleden, Jenkins zei: Sinds het ontstaan? Vlaanderen bevat de vijf Vlaamse provincies hè, niet enkel OVL en WVL. En dan nog het economisch hart van België, namelijk Antwerpen en de duurste provincie zijnde Vlaams Brabant 8 juni aangepast door Liquid Li0n Quote
kefkie 2.698 Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni Ze verkopen precies goed. Afgelopen weekend een 5-tal al zien rijden. De voorkant is wel knap. De achterkant kan evengoed iets Aziatisch zijn. Quote
Liquid Li0n 982 Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni (aangepast) 1 uur terug, kefkie zei: Ze verkopen precies goed. Afgelopen weekend een 5-tal al zien rijden. De voorkant is wel knap. De achterkant kan evengoed iets Aziatisch zijn. en gaat enkel nog maar meer worden als je ziet wat Katoen Natie heeft gedaan met 1000 BMW's en Mini's per keer! https://www.tijd.be/ondernemen/auto/huts-plaatst-grootste-bestelling-elektrische-bmw-s-en-mini-s-ooit/10674194.html 8 juni aangepast door Liquid Li0n Quote
thiva 171 Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni 7 uren geleden, Liquid Li0n zei: en gaat enkel nog maar meer worden als je ziet wat Katoen Natie heeft gedaan met 1000 BMW's en Mini's per keer! https://www.tijd.be/ondernemen/auto/huts-plaatst-grootste-bestelling-elektrische-bmw-s-en-mini-s-ooit/10674194.html De Fernand gaat zijn door ons land gesponsorde zonnepanelen nuttig gebruiken. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.