tuscani 11.787 Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Op 20/3/2026 om 09:03, ex-Mooseman zei: men kloeg steen en been over de grilles van de BMW's: maar dit is precies een industriële afzuigkap once you see... bedankt. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Ik vind die achterkant zo very Chinees-look-a-like? Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Op foto ziet het alvast iets lomps uit. Ik ben benieuwd naar de nieuwe C-klasse. Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Op 20/3/2026 om 00:04, Krikkie zei: Knap spel! Wordt moeilijk kiezen voor velen Volgens de test die ik last in Topgear zou de GLC een pak comfortabeler zijn, en de iX3 dus een pak snediger te rijden. Dus toch een belangrijk verschil in rijden. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Irl ziet het er slanker en kleiner uit dan een iX3, op een of andere manier. Zeer ICE looks. Dankzij veel trompe l'oeuil. Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 15 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Op foto ziet het alvast iets lomps uit. Ik ben benieuwd naar de nieuwe C-klasse. Gezien op het salon, valt wel mee. De grille is wel wennen, de C zou een gelijkaardige krijgen. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april mijn manager moest versneld een nieuwe bedrijfswagen bestellen. Dit vond ze veel te opzichtig, en ze is voor een fully loaded Volvo EX60 P12 gegaan. 'Daar kan je tenminste overal mee komen'. Ik kan ze geen ongelijk geven. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 44 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Op foto ziet het alvast iets lomps uit. Ik ben benieuwd naar de nieuwe C-klasse. Zelfde qua design enkel minder hoog? Beetje voorspelbaar allemaal bij Mercedes de laatste jaren, spijtig. Quote
thor 217 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 43 minuten geleden, ex-Mooseman zei: mijn manager moest versneld een nieuwe bedrijfswagen bestellen. Dit vond ze veel te opzichtig, en ze is voor een fully loaded Volvo EX60 P12 gegaan. 'Daar kan je tenminste overal mee komen'. Ik kan ze geen ongelijk geven. Eigenlijk vind ik de Volvo ook de mooiste van de 3, goede keus dus van die manager. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Levering (hou je vast): augustus 2027. 1 Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 1 uur terug, thor zei: Eigenlijk vind ik de Volvo ook de mooiste van de 3, goede keus dus van die manager. Toch niet binnenin. 1 Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 1 uur terug, ex-Mooseman zei: Levering (hou je vast): augustus 2027. En ze moest versneld bestellen ! Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Zoals altijd afhankelijk van kleur en uitvoering, ik vind het zeker niet verkeerd en samen met de juiste technologie geen slechte kilometervreter… 1 Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 2 uren geleden, Ugeken zei: En ze moest versneld bestellen ! Inderdaad . Er zal nog ergens een tussenoplossing moeten komen, want de XC60 begint wat in de kilometers te lopen Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 4 uren geleden, ex-Mooseman zei: en ze is voor een fully loaded Volvo EX60 P12 gegaan. 'Daar kan je tenminste overal mee komen'. Gezien alle SW-glitches bij Volvo, zal ze nergens komen Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april En de leverdatum: twee maanden terug zij Volvo me nog voor de P12 februari 2027... 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Op 14/4/2026 om 19:55, Fastflupke zei: Zoals altijd afhankelijk van kleur en uitvoering, ik vind het zeker niet verkeerd en samen met de juiste technologie geen slechte kilometervreter… je nieuwe daily? Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 26 april Geplaatst: 26 april Op 20/4/2026 om 09:54, BelgianRally zei: je nieuwe daily? Mogelijk of VLE, eerst rijden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.