Ga naar inhoud

Electrische stadswagen 2dehands

Welke 2dehands EV stadswagen  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Welke kies jij?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 uren geleden, Logic zei:

In alle voorzichtigheid op de Fiat 500e gestemd. 
Niet dat ik geloof in zoiets als de "beste"... (want wat wil dat zeggen, de beste in wat?).

Ik denk dat het model een paar voordelen heeft, namelijk uit gewoonte, eenzelfde formaatje en veel moderner tegelijk. 
En bij dezelfde dealer te onderhouden.

Leeftijd, bij EV's moet je altijd rekening houden met het feit dat de batterij in capaciteit én betrouwbaarheid afneemt met de jaren, daarom niet zozeer met de kilometers. Dus des te recenter is mogelijks beter. 

Prijs, 't is de goedkoopste, qua aankoop alleszins. 

We zitten zelf ietwat gewrongen in een soortgelijke situatie.
Voorlopig kiezen we ervoor om de bestaande wagen zo lang mogelijk te houden/onderhouden.
Het is niet gratuite, maar door dat constant op te volgen zijn het nooit erg grote bedragen.
Allemaal relatief. 
Maar ik kan niks verzinnen wat ook maar in de buurt komt van de kost van zo'n HV batterij herstelling of vervanging.

Bij de Honda is het dacht ik 8 jaar garantie op de batterij. Bij de andere zal dat ook wel zoiets zijn.

Geplaatst:

Daarnet even besproken met de vrouw des huizes… voor haar is het simpel. Als de herstelkosten echt zo belachelijk zijn zou ze meteen voor de i3 gaan. Ze is helemaal weg van de “spaceshuttle looks” het feit dat er nog knoppen zijn en de premium selection garantie. 
Als er op dit moment een actie van 4 jaar garantie was, waren we er morgen al omgegaan denk ik.

@Asserti@Tommie Hebben jullie eventueel zicht of er zo’n promoties zitten aan te komen richting het einde van het jaar? 

Geplaatst:

Nu, bij ons uitzonderlijk enkel.

En anders in november bij de rest.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mijn hart zegt Honda, maar mijn verstand zegt BMW.

Geplaatst:
14 uren geleden, 3000 zei:

e-Golf

Die vallen inderdaad nog goed mee van prijs! Had ze niet overwogen aangezien ze voor een e-up! al 15k vroegen. Maar deze zijn zelfs goedkoper.

Wel wat groot voor m'n vrouw. Is echt al C-segment

Geplaatst:

Met drie opgroeiende kinderen is dat toch ook weer niet zo groot?

Geplaatst:
9 hours ago, tato said:

Met drie opgroeiende kinderen is dat toch ook weer niet zo groot?

Als je met 3 opgroeiende kinderen een Fiat 500 of zo een Honda e overweegt ....

Geplaatst:

We hebben nu ook een 500 hé… gaat perfect. De auto bolt vooral in de stad en voor haar werkt moet m’n vrouw op straat parkeren. Dus compactheid is wel de belangrijkste parameter + het feit dat er 4 personen in kunnen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in