Ga naar inhoud

Welke "budget" Porsche

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

House of cars heeft dan ook een zeer goede reputatie. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 uren geleden, Luv4DLM zei:

House of cars heeft dan ook een zeer goede reputatie. 

Klopt en ook altijd deftige advertenties met alles wat je moet weten qua optie(codes) en historiek. 

Is zelfs bij professionele verkopers jammer genoeg heel uitzonderlijk.

• Vind ik leuk 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Heb al wat uitleg gekregen van Alexander maar ben deze gaan bekijken donderdag. 

Zou blijkbaar ontgoocheld rijden kwa power en zit karig in de opties( wat ik wel minder erg vind van die opties) 

Maar het is in mijn ogen een "betaalbare" 991 Targa met geen hoge km-stand. 

20251120_152010.jpg

20251120_152126.jpg

20251120_152104.jpg

20251120_152057.jpg

20251120_152324.jpg

20251120_152250.jpg

20251120_152140.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Staat wel opvallend gunstig geprijsd gezien de kms - ondanks de beperkte optielijst. 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik vind dit persoonlijk een afschuwelijke configuratie. Full beige interieur ben ik sowieso al geen fan van, en al zeker niet icm rood. Buiten dat zou de optielijst voor mij geen dealbreker zijn. Als de historiek okbis en toch gunstig geprijsd zou ik het eerder als “project” zien.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
25 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik vind dit persoonlijk een afschuwelijke configuratie. Full beige interieur ben ik sowieso al geen fan van, en al zeker niet icm rood. Buiten dat zou de optielijst voor mij geen dealbreker zijn. Als de historiek okbis en toch gunstig geprijsd zou ik het eerder als “project” zien.

Het beige interieur viel in real life echt wel mee maar is ook de reden waarom ik die niet ga kopen. Vrees dat ik dit rap zou beu zijn. 

Geplaatst:
52 minuten geleden, PieterA zei:

Staat wel opvallend gunstig geprijsd gezien de kms - ondanks de beperkte optielijst. 

Vind ik toch ook. 

Geplaatst:

De amateuristische omschrijvingen en de plastic tableau doen het voor mij.

• Verdrietig 1
Geplaatst:

Tis al goed, ik blijf wel verder met mijne camion rijden!!!

😁

• Grappig 2
Geplaatst:
4 minuten geleden, toere zei:

Tis al goed, ik blijf wel verder met mijne camion rijden!!!

😁

Je moet met iets heel goed afkomen voor je hier je zegen krijgt he  :D

• Grappig 1
Geplaatst:

Niet kunnen scrollen in zijn optielijst! Nee, serieus mooie wagen, maar voor mij is het ook dat interieur, die kleur zou ik nooit nemen.

On topic, mijn lijstje: 987 Spyder, 997.2 en 981 GTS

Geplaatst:
1 uur geleden, toere zei:

Het beige interieur viel in real life echt wel mee maar is ook de reden waarom ik die niet ga kopen. Vrees dat ik dit rap zou beu zijn. 

Vind het niet lelijk, misschien iets te veel beige, stuur en nog iets mocht misschien gewoon zwart zijn. Het rood staat hem wel! Wat ik wel vrees is dat je veel gaat verliezen op de Macan??

Geplaatst:

Voor 10K meer had je deze kunnen kopen, maar is onlangs wel verkocht. Stond in Duitsland, Porsche approved dan nog wel.
Aventurine met Agavegroen interieur. Geweldige combinatie.  Ook deftig in de juiste opties.

1280 (1).jpeg

1280 (8).jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Typisch AM toch, maar 10K meer en ook geen Targa. :D

Dat is zoals bij bmwmb zijn vraag, van een werkpaard voor max 40K. Krijgt hij ook links van wagens aan 75K 

:lolz:

• Grappig 2
Geplaatst:

97K kan ik moeilijk betaalbaar noemen voor een 10 jaar oude 911. Dan is 10K opleggen voor een veel modernere, kwa taksen betaalbaardere niet eens zo gek. 
En een Targa, maakt vrij veel herrie bij open rijden, dus zo zalig makend is dat nu ook weer niet. Maar is wel een mooi model, dat wel.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
32 minuten geleden, Redfive zei:

97K kan ik moeilijk betaalbaar noemen voor een 10 jaar oude 911. Dan is 10K opleggen voor een veel modernere, kwa taksen betaalbaardere niet eens zo gek. 
En een Targa, maakt vrij veel herrie bij open rijden, dus zo zalig makend is dat nu ook weer niet. Maar is wel een mooi model, dat wel.

Moest ik mogen kiezen. altijd een Targa boven een gewone. Die looks zijn zo veel mooier/specialer, en Toere is ook niet degene die op circuit gaat vlammen. Eerder gezapig met het vrouwtje op zwier (zoals ikzelf ook) en dan moet dat toch zalig zijn. 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
3 uren geleden, Krikkie zei:

Vind het niet lelijk, misschien iets te veel beige, stuur en nog iets mocht misschien gewoon zwart zijn. Het rood staat hem wel! Wat ik wel vrees is dat je veel gaat verliezen op de Macan??

Zelfde rood als op mijn Cayman geweest( Indisch rood) 

Ja tis dat he, en ik had ookal redelijk "veel" verloren op mijn Cayman omdat ik die zo rap weer heb verkocht. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Redfive zei:

Voor 10K meer had je deze kunnen kopen, maar is onlangs wel verkocht. Stond in Duitsland, Porsche approved dan nog wel.
Aventurine met Agavegroen interieur. Geweldige combinatie.  Ook deftig in de juiste opties.

1280 (1).jpeg

1280 (8).jpeg

Bwj en km-stand, weet je dat nog? 

Geplaatst:
1 uur terug, tuscani zei:

Moest ik mogen kiezen. altijd een Targa boven een gewone. Die looks zijn zo veel mooier/specialer, en Toere is ook niet degene die op circuit gaat vlammen. Eerder gezapig met het vrouwtje op zwier (zoals ikzelf ook) en dan moet dat toch zalig zijn. 

Voila, die power enz heb ik allemaal niet meer nodig. 

En de Targa heb ik altijd zeer mooi gevonden. 

Wel nog nooit met een 991 Targa gereden. 997 wel maar is een totaal andere look dat. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind deze way overpriced in die config. Heb je al eens met een basis 991 gereden? Een atmo 991.1 en zeker de 3.4 heeft toeren nodig om wat deftig vooruit te gaan, minstens 5000 zeg maar. En een Targa is nog zwaarder dan een Carrera.

Ja er zijn genoeg YT tests die zeggen dat dit een mega snelle bak is maar die rijden dan op lege B-weggetjes in de UK of Frankrijk. Als je de dagelijkse Vlaamse verkeersrealiteit neemt waar je als een halve gare moet rijden om constant boven 5000 rpm te komen, is het een ander verhaal.

Waarmee ik zeker niet gezegd wil hebben dat deze 'traag' is, maar als je van een dikke turbo komt (je hebt nu een Macan 3.0 dacht ik?) zou deze qua "beleving" wel eens kunnen tegenvallen.

Maar je kan natuurlijk de hele tijd in sport(+) rijden en broem broem doen met de PSE, dat wel... 

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
45 minuten geleden, toere zei:

Bwj en km-stand, weet je dat nog? 

2021 - 79000 km

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
21 minuten geleden, Fr79 zei:

Ik vind deze way overpriced in die config. Heb je al eens met een basis 991 gereden? Een atmo 991.1 en zeker de 3.4 heeft toeren nodig om wat deftig vooruit te gaan, minstens 5000 zeg maar. En een Targa is nog zwaarder dan een Carrera.

Ja er zijn genoeg YT tests die zeggen dat dit een mega snelle bak is maar die rijden dan op lege B-weggetjes in de UK of Frankrijk. Als je de dagelijkse Vlaamse verkeersrealiteit neemt waar je als een halve gare moet rijden om constant boven 5000 rpm te komen, is het een ander verhaal.

Waarmee ik zeker niet gezegd wil hebben dat deze 'traag' is, maar als je van een dikke turbo komt (je hebt nu een Macan 3.0 dacht ik?) zou deze qua "beleving" wel eens kunnen tegenvallen.

Maar je kan natuurlijk de hele tijd in sport(+) rijden en broem broem doen met de PSE, dat wel... 

Vraag maar aan @bt.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
4 uren geleden, SportsCars_TE zei:

Niet kunnen scrollen in zijn optielijst! Nee, serieus mooie wagen, maar voor mij is het ook dat interieur, die kleur zou ik nooit nemen.

On topic, mijn lijstje: 987 Spyder, 997.2 en 981 GTS

Klein beetje off topic aan die prijzen. 981 gts is makkelijk 15k duurder dan een “gewone” S.

ik ben grote fan van de 981 maar mijn vrouw vindt die te vrouwelijk 🙁

Geplaatst:
1 uur terug, Redfive zei:

2021 - 79000 km

Wel groot stuk jonger natuurlijk. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid