Denthrax 69 Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 En we gaan nogmaals richting Beauvardes! Ondertussen kan je Ecuyers wel ons thuis circuit noemen. Het is dan ook een fun circuit voor zowel de beginner als ervaren tracker. :wink: ZATERDAG 25 FEBRUARI Verloop van de dag: 8h15 - Administratie en inschrijvingen 8h45 - Briefing piloten en co-piloten 9h00 - Pacecar ronden 9h15 - Open Pitlane 12h00 - Middagpauze 14h00 - Open Pitlane 17h30 - Einde trackday De regels: • Enkel deelnemers die sinds 2 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs model B. • Enkel wagens die op de openbare weg toegelaten worden. Niet ingeschreven wagens enkel met toelating van de organisatie. • Alle deelnemers moeten ten alle tijden een helm dragen • Maximaal 95db • Enkel 2 mensen per wagen die het circuit betreden (1 piloot + 1 passagier) • Ruiten mogen open zijn, vuistdikte wordt toegelaten • Cabrio rijden mag, mits full-face helmet en ruiten volledig gesloten. • Elke deelnemer is verplicht de instructies te volgen die marshals hem/haar geven • Indien er misbruik of gevaarlijk rijgedrag gemeld wordt, zal deze persoon gewaarschuwd worden en kan de organisatie die persoon weigeren nog op het circuit te gaan, zonder een terugbetaling te hoeven doen. • De organisatie mag ten alle tijden mensen weigeren, zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden • Open pitlane systeem (geen sessies!) • Rustige vriendschappelijke en respectvolle sfeer • Verdere uitleg en reglement volgen bij inschrijving. Kostprijs: Normaal €250 >>> AW leden 225 euro ! Co-piloten, mensen die met een ingeschreven wagen van een ander lid rijden, betalen € 25,00 en passagiers betalen € 10,00. Inschrijven? Inschrijven kan door je naam in de lijst te zetten en €225 over te schrijven op onderstaande rekeningnummer, met mededeling "ECUYERS - Naam - Nickname". LET OP: Pas bevestiging van je inschrijving na het ontvangen van je betaling!! Rekeningnummer: VIP trackdays BVBA Karnemelkstraat 9 9060 Zelzate ING rekening: 363-0811771-18 / IBAN BE50 3630 8117 7118 / BIC: BBRUBEBB Tot dan! Quote
Denthrax 69 Geplaatst: 11 januari 2012 Auteur Geplaatst: 11 januari 2012 AM leden welke deelnemen: ... ... ... ... ... Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Normaal gezien ben ik aanwezig. Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Ik wil wel, maar ik heb geen (aangepaste) auto. De Compi is uitgeschreven... Ik probeer iig. wel eens te komen kijken, is al lang geleden! Quote
Driesb 38 Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Damn! Goesting!!! Maar ik durf nog niet met de e30, uiteraard omdat ik hem motorisch nog niet vertrouw! Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Normaal zijn wij er ook bij! Paar dagen ervoor nog snel switchen naar zomerbanden en gaan! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.