Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
13 uren geleden, Hazen zei:

Verschrikkelijk klassiek maar tijdloos. Ik worstelde met interieurkleuren met deze stoelen, anders had een kleur nog wel leuk geweest.

Iedereen begint te snappen, dat dat de enige juiste weg is. Al die speciale toestanden, getinte ruiten op een 911 🤮, zwart (pano) dak op een 911 🤮, ... klassiek komt terug én gelukkig ook. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Goh, mijn eerste 992 2S was ik toch ook vrij zuinig geweest in opties... Was toen ook maar 134k nieuwprijs en laat ons zeggen dat iedereen hier op AM toen specjes maakte van 160k... 

Ik heb toen veel gezegd dat je wel anders gaat speccen als je plots rekening moet houden met de prijs van de opties.

Wel ja, dat snap ik, maar het gaat er vooral om dat de meesten hun config hier qua prijs in Carrera T territory zit (die hier 'verboten' is). Ik denk dus dat in de praktijk de meesten, met dat concreet budget, eerder voor een T zullen gaan ipv een 'basis+ 5 opties'

Geplaatst:

image.png.bfd5bdffd55007fccaea44aa0bfde776.png

Heel simpel... 156k.  Maar goed, het tweekleurig interieur bijvoorbeeld, dat hoeft voor mij niet persé, maar gewoon zwart is wat saai, en ik vind mijn goesting niet in de 'goedkope' combinaties.

image.png.4088083f0b34a413191e80612cafafb1.png

image.png.5f9d6b9324e142a3a8a4f04023e29b4e.png

image.png

Geplaatst:

Leuke topic!

GT Silver Metallic
20/21" Carrera Classic velgen
Lederen interieur in zwart, stiksels in Crayon
Adaptieve Sport Plusstoelen (18-voudig, elektrisch) met geheugenpakket
Sportuitlaatsysteem met sportuitlaatpijpen in zilver

Gratis
Verwijdering van modelaanduiding
Achterstoelen

tv9k50m.jpeg

TuflVsC.png

Geplaatst:
56 minuten geleden, Fr79 zei:

Wel ja, dat snap ik, maar het gaat er vooral om dat de meesten hun config hier qua prijs in Carrera T territory zit (die hier 'verboten' is). Ik denk dus dat in de praktijk de meesten, met dat concreet budget, eerder voor een T zullen gaan ipv een 'basis+ 5 opties'

In mijn spec zou ik op een T nog steeds dezelfde 5 opties moeten steken om tot hetzelfde te komen 😉 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dezelfde oefening met max budget zou pas een echte uitdaging zijn 🙂. Eig is mijn spec al vrij compleet volgens mij...

Denk dat we ook allemaal teveel verwachten van de sportuitlaat... Dit is dan nog de pre facelift. Denk dat je aftermarket moet shoppen als je geluid wil hebben, of sportuitlaat icm opf delete 

Geplaatst:

Niemand die zich stoort aan de "blades" van die carrera wielen? 🥴

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
  1. Aventurine
  2. Tweekleurig zwart / bordeaux
  3. SportDesign pakket
  4. Elektrisch schuif-kanteldak
  5. Sportuitlaatsysteem titanium
  • Achterstoelen
  • Verwijderen modelaanduiding

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Cyrano.ak zei:

Leuke topic!

GT Silver Metallic
20/21" Carrera Classic velgen
Lederen interieur in zwart, stiksels in Crayon
Adaptieve Sport Plusstoelen (18-voudig, elektrisch) met geheugenpakket
Sportuitlaatsysteem met sportuitlaatpijpen in zilver

Gratis
Verwijdering van modelaanduiding
Achterstoelen

tv9k50m.jpeg

TuflVsC.png

Eindelijk iemand die mooie velgen kiest. Mijn spec zou idem zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En zo goed als iedereen tevreden met de standaard audio (die toch wel vrij bagger is)?

Geplaatst: (aangepast)

Veel keuze is er ook niet... Die moderne fuchs zijn knap, maar die wielen passen beter onder de 991. Ik vind het ook zonde dat ze deze niet exclusief gehouden hebben voor de 50 jaar editie

edit:

ze zijn toch anders

2014 Porsche 911 50th Anniversary Edition-60.jpg

aangepast door -Fred-
Geplaatst:
1 uur geleden, -Fred- zei:

Dezelfde oefening met max budget zou pas een echte uitdaging zijn 🙂. Eig is mijn spec al vrij compleet volgens mij...

Denk dat we ook allemaal teveel verwachten van de sportuitlaat... Dit is dan nog de pre facelift. Denk dat je aftermarket moet shoppen als je geluid wil hebben, of sportuitlaat icm opf delete 

Ik pak ze enkel voor het visuele... Als je mooi geluid wil, dan moet je de oefening doen met een GT3 met 5 opties :ninja: 

1 uur geleden, -Fred- zei:

Niemand die zich stoort aan de "blades" van die carrera wielen? 🥴

JAAAAA

Dat is dan ook de voornaamste reden om voor de classic fuchs inspired velgen te gaan! Al die aero tesla velgen ben ik nie voor...

42 minuten geleden, Tommie zei:

Eindelijk iemand die mooie velgen kiest. Mijn spec zou idem zijn.

Idd... De enige zonder blades zijn deze of die spyder velgen.

36 minuten geleden, Fr79 zei:

En zo goed als iedereen tevreden met de standaard audio (die toch wel vrij bagger is)?

Nooit zou ik daarvoor bijbetalen... Audio in dergelijke auto's worden door mij toch niet gebruikt...

Geplaatst:

Het valt me op hoe mooi een "standaard" 911 eigenlijk is, als ik al die specs hier zie passeren. Serieus verwend :D 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Op 29/1/2026 om 17:46, BMWMB zei:

Voor mij een zwarte, met alu raamomlijsting (optie 1), turbo s wielen (optie 2), Club interieur Zwart/Cognac (optie 3), Sport Plus stoelen (optie 4), achterstoelen, Sportuitlaat met zilveren pijpjes (optie 5).

spacer.png

spacer.png 

wauw, deze graag

prachtig met dat chrome randje

Geplaatst:

Die chromé verrraadt ook de stijgende gemiddelde leeftijd van het forum een (laat de flame nu maar starten)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eens snel op de smartphone gekeken en voor mijn midlifecrisis versie gegaan. Temeer je beperkt bent qua opties.

Guards red, RS spyder wielen, kuipzetels,  aerokit,  gordels in rood.

Screenshot_20260130_214459_SamsungInternet.thumb.jpg.c6132e19e453ddc39190cf0994f70b01.jpgScreenshot_20260130_214508_SamsungInternet.thumb.jpg.7feecdc8dd11b02e2b1759653290216e.jpgScreenshot_20260130_214519_SamsungInternet.jpg.af5ce0c56bd35612ab7c2b0726597f54.jpgScreenshot_20260130_215425_SamsungInternet.thumb.jpg.967e51cfcf467bd8a471c6408eca6fea.jpg

Edit, De gordels worden weer zwart, want in de aerokit zit ook de sportuitlaat.

Screenshot_20260130_214534_SamsungInternet.thumb.jpg.b2760a7cb01c1820dceec338986a73d2.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Aub

1. Carmine red

2. RS Spyder dark silver

3. Kuipstoelen

4. Sportuitlaat

5. Burmester

IMG_2051.jpeg

IMG_2052.jpeg

IMG_2053.jpeg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Tijdens een oeverloos lange call even gespeeld met een variant na weglaten van de titanium uitlaat. Gegaan voor Uni zwart icm de Pasha trim. Een soort “black edition” waar ik nog achter kan staan:

IMG_2671.jpeg

IMG_2672.jpeg

IMG_2673.jpeg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
38 minuten geleden, BWS zei:

Tijdens een oeverloos lange call even gespeeld met een variant na weglaten van de titanium uitlaat. Gegaan voor Uni zwart icm de Pasha trim. Een soort “black edition” waar ik nog achter kan staan:

IMG_2672.jpeg

Dit maakt mij ineens heel vrolijk, en daarmee doel ik op de groene heritage wijzerplaat (toerenteller). ❤️ 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net eens geprobeerd om mijne als 992 te configureren. Pijnlijk als je het prijsverschil ziet :p.

Op de gewone 992 heb je eigenlijk weinig opties die het rijgedrag verbeteren. Dus dan is het vooral kleur, velgen, interieur, ... 

Geplaatst:

Dat zou zoiets worden denk ik, zou ik perfect mee kunnen leven als ‘daily beater’!

9921B2.pdf

Geplaatst:
1 uur terug, bt. zei:

Dat zou zoiets worden denk ik, zou ik perfect mee kunnen leven als ‘daily beater’!

9921B2.pdf 3.86 MB · 6 downloads

Maar dat is al wel 10k meer dan een volledig kale T. En dan kies ik blindelings voor de T hoor.

Geplaatst:
19 minuten geleden, anders zei:

Maar dat is al wel 10k meer dan een volledig kale T. En dan kies ik blindelings voor de T hoor.

Kwestie van gedwee de opgave te volgen hé! 😌

Geplaatst:

Inderdaad, een T met de kuipstoelen, achterbank en wat kleinere opties. Ik zou het ook weten.

Geplaatst:

Het is helemaal niet de opdracht maar heb uit curieuziteit een turbo S samengesteld.... hier kom ik wel toe met 3 betalende opties (schuifdak, adaptieve cruise control en Keyless entry).  Duur speelgoed, maar tenminste al goed in de uitrusting

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid