Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Hij kan ook dit model bedoelen. Zou mijn keuze zijn alleszins. 5 Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Da's een 5.5 biturbo V8, maar ook een best zot blok. Quote
Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 7 uren geleden, Greg zei: Da's een 5.5 biturbo V8, maar ook een best zot blok. Juist! De pre-facelift w212 had wel nog de 6.2. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 14 uren geleden, Krikkie zei: Kameraad heeft al 10-15 jaar zo één, wel een beest om mee te rijden Jammer van die velgen! Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 15 uren geleden, tuscani zei: Japan al bekeken? Ik had een klant die er zo al eens een paar ingevoerd heeft voor zichzelf. Of zijn dat andere versies? Ik heb ook al een paar G63 zien passeren voor interessante prijzen uit Japan... Zitten er op Mobile zelfs tussen die prijs geven geleverd in de haven van Duitsland. En als je dat op LV zet, dan is de btw recupereerbaar en komen er enkel importtaksen bij. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari Hoeveel moet daar dan nog aan geconverteerd worden ? En rijdt men in Japan niet links ? Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari Zojuist, ex-Mooseman zei: Hoeveel moet daar dan nog aan geconverteerd worden ? En rijdt men in Japan niet links ? Het is/was een teken van rijkdom als je daar met je stuur links zat, ooit eens gelezen. Dus er zijn er daar zeker links gestuurde te vinden. Quote
Botje 14 Geplaatst: 4 februari Auteur Geplaatst: 4 februari De w204 (in performance editie) met minder 70 000km en btw wagen vind je gewoon niet meer voor een schappelijke prijs. Ik zoek de E63s met de 4l biturbo blok (vanaf 2017 ofzo). Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 22 uren geleden, Krikkie zei: Kameraad heeft al 10-15 jaar zo één, wel een beest om mee te rijden Dat is inderdaad een complete hooligan van een auto. Me een paar keer geweldig mee geamuseerd Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/mercedes-benz-c-63-amg-p31-performance-plus-mct-first-owner-benzine-zwart-e89b6b1a-015c-4864-9a35-ca4526d4cffd?sort=standard&desc=0&position=17&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&boost_level=t10&applied_boost_level=t10&relevance_adjustment=organic&boosting_product=none Dit hok heeft precies wel alles wat men zou willen van een W204 met uitzondering van LV. Wat zou het kosten om dat om te zetten? 1 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 8 uren geleden, Jeroen_M5 zei: Juist! De pre-facelift w212 had wel nog de 6.2. Nee, maar de eerste 1,5 à 2 jaar van de PFL (motor is maar erg kort gebruikt). Ook in de PFL is de M157 al gekomen (5,5-liter biturbo V8). 1 Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 21 minuten geleden, vince522 zei: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/mercedes-benz-c-63-amg-p31-performance-plus-mct-first-owner-benzine-zwart-e89b6b1a-015c-4864-9a35-ca4526d4cffd?sort=standard&desc=0&position=17&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&boost_level=t10&applied_boost_level=t10&relevance_adjustment=organic&boosting_product=none Dit hok heeft precies wel alles wat men zou willen van een W204 met uitzondering van LV. Wat zou het kosten om dat om te zetten? Wat zou dat zo aan taksen kosten? 4k per jaar aan wegentaks?? Of zou dat nog meer zijn? Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 6 minuten geleden, Krikkie zei: Wat zou dat zo aan taksen kosten? 4k per jaar aan wegentaks?? Of zou dat nog meer zijn? Met een 320gr CO² (afgaand op de meer betrouwbare annonces online) kom je voor een 2010 op BIV éénmalig: 6,2k EUR jaarlijks rijtax: 6k EUR 2 1 Quote
Botje 14 Geplaatst: 4 februari Auteur Geplaatst: 4 februari 38 minuten geleden, vince522 zei: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/mercedes-benz-c-63-amg-p31-performance-plus-mct-first-owner-benzine-zwart-e89b6b1a-015c-4864-9a35-ca4526d4cffd?sort=standard&desc=0&position=17&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&boost_level=t10&applied_boost_level=t10&relevance_adjustment=organic&boosting_product=none Dit hok heeft precies wel alles wat men zou willen van een W204 met uitzondering van LV. Wat zou het kosten om dat om te zetten? Lichte vracht is ongeveer 1600 exc btw. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 14 minuten geleden, gTa zei: Met een 320gr CO² (afgaand op de meer betrouwbare annonces online) kom je voor een 2010 op BIV éénmalig: 6,2k EUR jaarlijks rijtax: 6k EUR Moest het nu rond de 3 á 4k zijn zou ik er niet om malen, 6k is toch echt van de pot gerukt Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 25 minuten geleden, gTa zei: Met een 320gr CO² (afgaand op de meer betrouwbare annonces online) kom je voor een 2010 op BIV éénmalig: 6,2k EUR jaarlijks rijtax: 6k EUR Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari 6 uren geleden, Botje zei: De w204 (in performance editie) Wat een look die bumpers pfffff https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/mercedes-benz-c-63-amg-c63-w204-schuifdak-leer-automaat-camera-youngtimer-benzine-grijs-dfc9ff3a-6ddb-4d1f-8de9-a17573220c74?sort=standard&desc=0&position=6&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&boost_level=t10&applied_boost_level=t10&relevance_adjustment=organic&boosting_product=none 5 Quote
Botje 14 Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari Op 1/2/2026 om 20:28, Botje zei: Er staat er een hele nette te koop met 45000km bij Elsenbergen in Aarschot. Ik ben vorige week gaan kijken, doch toen ik daar was bleek ie downpipes te hebben en stage I getuned te zijn. Volgens hun ongeveer 600pk, doch ik wacht nog op de testbank uitdraai. Ondanks de brute sound en leuke extra vermogen heb ik het daar niet zo voor, doch had graag jullie mening gehoord. Graag argumenten bij jullie pro/contra. Mapping zou gedaan geweest zijn bij https://www.fourstrokesperformance.be/. De website lijk me wat bagger, doch dat zegt natuurlijk niets over hun werk ... Als laatste lagen er nog bijna nieuwe Michelin pilot sport cup banden op. Dat zegt misschien wel iets over het soort gebruik dat de wagen aan blootgesteld geweest is. Link naar de wagen: C63 amg Is er een reden waarom schijnbaar niemand een mening heeft of wil delen over deze wagen? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Zijn wel "speciale" mannen die in Aarschot. CarVertical al opgevraagd van die auto? Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 23 minuten geleden, Greg zei: Zijn wel "speciale" mannen die in Aarschot. CarVertical al opgevraagd van die auto? Rijd er vaak voorbij, hebben wel vaak leuk spul staan, kan er niets over zeggen, nog geen goed of slecht woord over gehoord. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 42 minuten geleden, Botje zei: Is er een reden waarom schijnbaar niemand een mening heeft of wil delen over deze wagen? Bij 4strokes ben ik eens geweest, blijkbaar leveren die wel goed werk, maar vooral gekend door hun getunede Subaru's. Quote
Botje 14 Geplaatst: 6 februari Auteur Geplaatst: 6 februari 9 uren geleden, Greg zei: Zijn wel "speciale" mannen die in Aarschot. CarVertical al opgevraagd van die auto? Ik heb het via een kennis bij Mercedes opgevraagd. 3x op onderhoud, 2x bij een concessiehouder, laatste keer bij een gewone garage. Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Op 4/2/2026 om 17:17, gTa zei: Met een 320gr CO² (afgaand op de meer betrouwbare annonces online) kom je voor een 2010 op BIV éénmalig: 6,2k EUR jaarlijks rijtax: 6k EUR in CH geen 1000 euro per jaar en in Andorra geen 300 euro per jaar. dank en groeten. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari 3 minuten geleden, SpeedExceed zei: in CH geen 1000 euro per jaar en in Andorra geen 300 euro per jaar. dank en groeten. Eerst nog een huis kopen in Andorra Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari 1 uur terug, SpeedExceed zei: in CH geen 1000 euro per jaar en in Andorra geen 300 euro per jaar. dank en groeten. Succes om met die platen hier rond te knallen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.