tuscani 11.813 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Dacht eerst dat het voor te lachen was, toen ik de eerste foto's zag, maar nu staan ze effectief in verschillende artikels en op de officiële site.. https://www.ferrari.com/en-EN/auto/ferrari-luce Speciaal. 1 Quote
anders 202 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 6 minuten geleden, tuscani zei: Dacht eerst dat het voor te lachen was, toen ik de eerste foto's zag, maar nu staan ze effectief in verschillende artikels en op de officiële site.. https://www.ferrari.com/en-EN/auto/ferrari-luce Speciaal. Ik vind het er echt absurd goedkoop uitzien. Verander het Ferrari logo door Scania, en ik zou het ook geloven. 3 Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Is dit voor de Ferrari-variant van de Citroën Ami/Fiat Topolino/Opel Rocks-e ? Een beetje zoals Aston Martin van dat Toyotaatje een Cygnet gemaakt heeft... Quote
Fr79 506 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Je mag er van vinden wat je wil maar feit is dat er ooit nog weer een revival komt van fysieke knoppen in auto-interieurs. Ferrari misschien een voorloper... 1 Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 6 minuten geleden, saabi zei: beetje ferrari 308 vibes....i like Beetje Magnum PI, jij ? 1 Quote
ir_fuel 58.432 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Is wel ontworpen door Jony Ive he! Quote
tuscani 11.813 Geplaatst: 10 februari Auteur Geplaatst: 10 februari 3 minuten geleden, Fr79 zei: Je mag er van vinden wat je wil maar feit is dat er ooit nog weer een revival komt van fysieke knoppen in auto-interieurs. Ferrari misschien een voorloper... 't Gaat niet over het feit van de fysieke knoppen, eerder over de Caterpillar look. 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Fysieke knoppen, yes! Maar tziet er uit als (goedkope) een sim/arcade racer. Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Heel zeker wel, super stijlvol zo! Quote
flupke73 10.959 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari ik vind dat toch echt wel een stap vooruit tov die overstylede graphics op die tv-schermpjes in de huidige sportwagens 1 Quote
Ritsuke 6.261 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 4 uren geleden, ir_fuel zei: Is wel ontworpen door Jony Ive he! Aha dat brengt duidelijkheid! Quote
Fr79 506 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 4 uren geleden, tuscani zei: 't Gaat niet over het feit van de fysieke knoppen, eerder over de Caterpillar look. Maakt niet uit, zet maar af (niet die Cat e ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.