Naish 9.595 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Wow... Zou dit naar europa komen??? Epic dat dit road legal is https://rynmotors.com/ Met het verhaal van de 3-wheeler zou dit als een moto geregistreerd worden en dus erna geen keuring meer, alleen is de vraag als je daarmee gestopt wordt na ombouw naar 4-wheeler of ze gaan weten dat het niet ok is... Ja, zou wel in 4-wheel spec moeten kunnen rijden, want in 3 wheel vind ik het niet echt top... Quote
Ice_Ken 6.599 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Met het verhaal van de Ariel atom in het achterhoofd, ik weet niet of ze dat gaan toelaten in Belgistan. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari 8 minuten geleden, Ice_Ken zei: Met het verhaal van de Ariel atom in het achterhoofd, ik weet niet of ze dat gaan toelaten in Belgistan. Sorry, maar terecht ook toch? Heel het opzet van dat merk is een beetje "schrijf hem in als 3-wieler, pas hem aan naar iets wat niet is toegelaten en het werkt" Wel cool! Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari 1 uur terug, Naish zei: Zou dit naar europa komen??? Epic dat dit road legal is Ik denk dat je het antwoord op die eerste vraag zelf al geeft, door de vraag te stellen. Quasi zeker dat dit in Europa (en zeker niet in België) geen typegoedkeuring krijgt. Quote
Ice_Ken 6.599 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari 6 minuten geleden, Polygoon zei: Sorry, maar terecht ook toch? Heel het opzet van dat merk is een beetje "schrijf hem in als 3-wieler, pas hem aan naar iets wat niet is toegelaten en het werkt" Wel cool! ik vind het dubbel, enerzijds heb je de regels die voor iedere fabrikant moeten gelden waar ik mij in kan vinden. Anderzijds rijden er hier ook veel onveilige wagens rond (oldtimers, kitcars) en andere rijtuig (brakke aixams, moto's, polaris'en enzoverder). Er zijn wel meer van die dingen waar je je vragen kan bijstellen maar dat is niet ongewoon natuurlijk. Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 12 februari Auteur Geplaatst: 12 februari 31 minuten geleden, gTa zei: Ik denk dat je het antwoord op die eerste vraag zelf al geeft, door de vraag te stellen. Quasi zeker dat dit in Europa (en zeker niet in België) geen typegoedkeuring krijgt. Ook niet als 3-wheeler? Zo gaan ze het ook doen in de US hé. Inschrijven als 3-wheeler en dan aanpassen en ze zijn daar heel open over op hun website... Ze doen het blijken dat je erna gewoon met de conversie kan rondrijden. Hier in BE of europa bij uitbreiding zou dat volgens mij ook moeten werken... Alleen die laatste stap van hem om te bouwen en dan zo rond te rijden lijkt me tricky. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari 1 uur terug, Naish zei: Ook niet als 3-wheeler? Zo gaan ze het ook doen in de US hé. Inschrijven als 3-wheeler en dan aanpassen en ze zijn daar heel open over op hun website... Ze doen het blijken dat je erna gewoon met de conversie kan rondrijden. Hier in BE of europa bij uitbreiding zou dat volgens mij ook moeten werken... Alleen die laatste stap van hem om te bouwen en dan zo rond te rijden lijkt me tricky. Zoals-ie er daar op de foto's op staat, gaat die hier (zelfs als 3-wieler) volgens mij geen typegoedkeuring krijgen. Open, niet-afgedekte wielen. Voorspoiler ook absoluut niet conform. In de VS kan bijzonder veel, hé. Zelfs hot rods, zijnde supercharged big blocks van duizend pk op een ladderchassis van een Fordje T, ingekort of verlengd of verlaagd, zelfs zonder versteviging, kar zonder noemenswaardige remmen, met dragstrip slick achterbanden en vooraan fietswieltjes, etc. dat kan daar allemaal road legal. Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 12 februari Auteur Geplaatst: 12 februari I know... Born in the wrong country Quote
Challazer 4.469 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Ik vind het vet, don't get me wrong, maar wat zou je daar in godsnaam hier mee kunnen aanvangen? Daar ga je toch niet mee op je gemak naar een trackday rijden Quote
ICM 24.980 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari 2 minuten geleden, Challazer zei: Ik vind het vet, don't get me wrong, maar wat zou je daar in godsnaam hier mee kunnen aanvangen? Daar ga je toch niet mee op je gemak naar een trackday rijden @Alexanderrziet het probleem niet, en rijdt daarmee naar Saint-Tropez in een wit hemd. 3 Quote
DDke 8.706 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Wel te hopen dat er op het einde van je straat geen verkeersdrempel is. 1 Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Voor mij een zwarte met gouden wielen aub, en als het kan nog een oranje pinstripe langs de zijkant. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.