tuscani 11.788 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari Vond niet echt ergens een apart topic. Als er al eentje is, mag het gerust samen gezet worden. Nog niet veel over geweten, maar waarschijnlijk platform van de CLA, en lancering ergens '27. Maar er zijn nieuwe foto's van gemaakt. Hier kan je hem vergelijken met een V-klasse Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari Op dit laatste foto doet deze me meer denken aan de GLB. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari Ha een mercedes variant van de jimny Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari 8 minuten geleden, BelgianRally zei: Op dit laatste foto doet deze me meer denken aan de GLB. Een GLB met streken, lijkt het inderdaad wat te worden. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari Zo'n GLK vond ik vroeger wel geslaagd dus wat hoekiger in een kleiner model, why not. Als het maar niet aan G-prijzen gaat zijn Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari Zegt me niets zo, ligt veel te laag, geen ladderchassis, dus enkel goed voor de city jungle,... Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari 8 minuten geleden, Polygoon zei: Zo'n GLK vond ik vroeger wel geslaagd dus wat hoekiger in een kleiner model, why not. Als het maar niet aan G-prijzen gaat zijn Cool model indd. Wel heel lang geleden dat ik dat nog heb zien rijden. Waar zitten die allemaal? 1 Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari 1 uur terug, Krikkie zei: Zegt me niets zo, ligt veel te laag, geen ladderchassis, dus enkel goed voor de city jungle,... 99% van de gewone G eigenaars rijden toch alleen maar in de city jungle, het zal dan niet zo'n groot probleem zijn dat deze geen ladderchassis heeft 1 Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari 3 uren geleden, Jules_W zei: Cool model indd. Wel heel lang geleden dat ik dat nog heb zien rijden. Waar zitten die allemaal? Je zag die toen al niet zoveel, toch? Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 21 februari Geplaatst: 21 februari mensen met geld gaan nog steeds voor de echte gaan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.