Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Heb het circuit van Clastres geboekt op 25 maart. Plaatsen beperkt Inschrijven kan eveneens via PM. 3 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart Auteur Geplaatst: 12 maart Mochten er nog twijfelaars zijn. Nog 4 plaatsen beschikbaar! Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april Heerlijk dagje gehad vorige week! Het weer was ons helaas niet al te gunstig gezind met nu en dan serieuze vlagen. Gelukkig af en toe een opklaring waardoor er soms een ietwat droge(re) rijlijn ontstond. Maar desondanks heeft iedereen toch behoorlijk veel gereden. Ik was aangenaam verrast over de toewijding van iedereen, chapeau! Het deelnemersveld was heel gevarieerd: van geprepareerde E36's en E46's tot GT3 (RS) en GT4's (RS). Eentje was er ook met een Atom, die dan nog de heen en terugrit moest doen ook. Petje af voor die man, zeker in dat weer. Ni normaal Kortom: dikke fun, volgende edities volgen zeker! Dikke merci ook aan de enige forummer aanwezig @B3noît !! Persoonlijk ook een stuk meer gereden dan verwacht met de AMG. Door het natte weer zag de mechaniek natuurlijk amper af waardoor ik me wat meer op het circuit heb begeven. Ik rij eigenlijk wel zeer graag in zo'n omstandigheden, zeker op zo'n kleine circuits. Dat constante gevecht met de auto zonder al te veel risico's rondom u vind ik echt heel plezant! 5 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Heb jij eigenlijk ergens een eventkalender? Ik wist dit maar een 3-tal weken op voorhand en dan is dat moeilijk in te plannen (auto's niet klaar enz), maar ik had er eigenlijk graag geweest Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 2 april Auteur Geplaatst: 2 april Niet echt. Nu, een event-kalender is misschien wel overkill voor iets dat ik maar 1 of 2 keer per jaar organiseer Zou het graag nog eens in september doen, maar mijn agenda staat al bijna vol. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april Als driften is toegestaan doe ik graag mee. 1 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.