Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de liefhebbers van een “buske” is er nu de nieuwe VLE klasse gelanceerd door Mercedes.

De EQV bood weinig autonomie dus voor de nieuwe geen omgebouwde dieselvariant meer maar een een geheel nieuw elektrisch van platform die ook elektrisch rijden over voldoende afstanden moet gaan garanderen door nieuwe accu’s, high end aandrijving en 80V technologie.

ik ben alvast fan!

IMG_1404.jpeg

IMG_1403.jpeg

IMG_1405.jpeg

IMG_1406.jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Cool spel, al prijzen bekend?

Geplaatst:

Ik zie dat hier nog een plaats op de oprit krijgen, mijn vrouw is fan en wil al langer een busje-achtig iets. Ik ben ook fan. 😛 

Geplaatst:

Dit jaar nog bestellen en dus eeuwig 100% aftrekbaar!

No brainer zegt. 😉 

Zeer knappe bus.

Geplaatst:
18 minuten geleden, Ugeken zei:

Die zal wel meevallen zeker? 🙈

• Grappig 1
Geplaatst:

Eerste prijsinficatie per versie hieronder.

voor wat betreft prijs en levering, starten ze met de VLE300 voorwielaandrijving 276PK met levering vanaf de zomer.

VLE400 4 matic wordt geleverd vanaf de herfsT

IMG_1408.jpeg

Geplaatst:

Voorwielaandrijving is wel een aparte keuze dezer dagen...

Geplaatst:

Cool.

Geplaatst:

Heeft wel iets, maar ik zou de nummerplaat precies hoger plaatsen tov de grill?

Geplaatst:
1 uur geleden, JanC zei:

Voorwielaandrijving is wel een aparte keuze dezer dagen...

Zou dat niet zijn om een vlakke vloer en modulariteit te houden achteraan? Ik dacht dat de ID Buzz wat beperkingen heeft doordat het een rwd platform is.

Mijn Transit kan in ieder geval vlot weg met zijn vermogen op de voorwielen. Mijn rwd Vito met minder vermogen verloor veel sneller tractie. Ik vond dat leuk omdat het rwd was, bij een fwd vind ik dat niet leuk dus vreesde daar wel voor toen ik de switch maakte.

Geplaatst:
2 uren geleden, Fastflupke zei:

Eerste prijsinficatie per versie hieronder.

voor wat betreft prijs en levering, starten ze met de VLE300 voorwielaandrijving 276PK met levering vanaf de zomer.

VLE400 4 matic wordt geleverd vanaf de herfsT

IMG_1408.jpeg

Standaard ook zaken zoals luchtvering zelfs op de instapper had ik gelezen.

Mocht deze bestaan hebben vorig jaar dan was het een serieuze kanshebber geweest voor mij. Dit aanbod qua range, sleepvermogen en laadvermogen bestond nog niet in EV.

Maar op zich misschien wel leuker vooruitzicht om binnen een paar jaar de PHEV in te ruilen voor een tweedehandse VLE.

Geplaatst:

115 kWh, wat gaat dat wegen? 🐘

Geplaatst:

Sinds ik vroeger een Espace gereden heb, altijd fan geweest van het MPV concept.

Moest ik nog nood hebben aan dit soort auto nu, zou deze mega hoog op mijn whishlist staan. 😍

Geplaatst:
2 minuten geleden, 3000 zei:

Ja, stel dat de dynamische stuurcapaciteiten van een bus in het gedrang komen? :D 

• Grappig 1
Geplaatst:
43 minuten geleden, 3000 zei:

600-700kg

edit:

image.png.24f19cb08b2759630191a3ac680bbc56.png

Geplaatst:

Zeer knap ding ! Spijtig dat hij niet in Diesel bestaat met deze afwerking en wat gelijke looks, ik zou hem direct bestellen.

En neen, aub, ik zeg dat niet met de me toebedeelde "anti ev" stempel. Twee keer met de V klasse EV gereden en dat was door het gewicht uiterst onaangenaam en twee is dat voor lange trips waar je ook nog wat op de gas staat toch snel weer een echte reikwijdte zal hebben die sub 500 gaat gaan in de winters. 

Dit gaat echter wel de perfecte taxi, vip bus worden ! Waauw. 

Als particulier koper zou ik toch eerst eens een testrit doen, zoals gezegd dat gewicht kan echt wel een zeer groot nadeel gaan vormen.  3 ton........

Geplaatst:

Deze VLE is ook een pak groter geworden dan de V-klasse die hij opvolgt, want die was 4.89m lang en 1.93m breed, terwijl deze VLE 5.31m lang is en 1.99m breed. 

Maar, het is heel zeker een knap ding.

Geplaatst:
2 uren geleden, mrbbs zei:

600-700kg

edit:

image.png.24f19cb08b2759630191a3ac680bbc56.png

Busje van 3 ton, da's allemaal normaal tegenwoordig. Nee zo'n ding hoeft niet goed te sturen maar ik hoop toch dat er nooit ene z'n voorrang van links neemt bij mij...

Geplaatst:

Je zal maar met een mx5 rijden en zo'n ding van 3000kg in je zij krijgen 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minuten geleden, 3000 zei:

Je zal maar met een mx5 rijden en zo'n ding van 3000kg in je zij krijgen 

Onlangs zo'n nieuwe Polestar gehad die aan een stevige snelheid op ons inreed, dat was toch best wel een stevige klap te noemen. 

On topic, leuk busje, zal voor taxi en vip vervoer veel aftrek vinden! 

Geplaatst:
7 uren geleden, Ugeken zei:

tussen de 80.000 en 130.000 euro, zag ik in het autoblog-filmpie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid