Krikkie 9.830 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Op 20/3/2026 om 11:52, ex-Mooseman zei: Danone zal dit hopelijk wel met een contract op lange termijn vastgelegd hebben. Gisteren meeting gehad en heb het aan de CEO gevraagd, Danone werkt met vaste contracten van 3 á 4 maand, als ze een contract van een jaar of langer zouden afsluiten komt dat in normale omstandigheden duurder uit, de energiefirma vraagt dan veel hogere bedragen. Je merkte wel dat de schrik erin zit, vanaf de zomer dus veel betalen, openstaande vacatures van bedienden zijn nu al uit voorzorg stopgezet. Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Hoe zit het eigenlijk met dat omgekeerde cliquetsysteem? Ik dacht dat ze dat opnieuw gingen invoeren, maar hoor er niks meer van? Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart 15 uren geleden, knight-rider zei: Hoe zit het eigenlijk met dat omgekeerde cliquetsysteem? Ik dacht dat ze dat opnieuw gingen invoeren, maar hoor er niks meer van? denk dat er niet veel gaat gebeuren aan tussenkomst. ze verdienen er nu heel goed aan. Zeker aan BTW, want dat is een percentage en hoe meer de prijs omhoog gaat, hoe beter dat percentage wordt en hoe meer geld er binnenkomt. Maar aan de andere kant. Tijdens covid kon ook alles ineens en nadien heeft iedereen daar de rekening van betaald. Dus dat zou nu niet anders zijn. Gewoon hopen dat onzen Trump het daar snel oplost en we terug normale prijzen aan de pomp zien. Maar veel presidenten hebben al eens een poging gedaan in hunne termijn en met de staart tussen hun benen opnieuw vertrokken. Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Just now, Liquid Li0n said: denk dat er niet veel gaat gebeuren aan tussenkomst. ze verdienen er nu heel goed aan. Zeker aan BTW Ze verdienen er enkel meer aan door de BTW. 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Zojuist, ir_fuel zei: Ze verdienen er enkel meer aan door de BTW. ja voila, dat zeg ik idd: hoe beter dat percentage wordt en hoe meer geld er binnenkomt. dus ze wrijven daar in hun handjes in de Wetstraat 16! Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Dat betwijfel ik ten zeerste. Schrik zit er goed in voor de industrie, toch bij deze administratie - met een iets grotere focus op de consument vanwege links. 4 Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Waar zijn de "gele hesjes" nu? Grote mond in der tijd, maar nu de brandstofprijzen nog hoger zijn dan toen hoor je niks meer van die bende. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april 1 uur terug, knight-rider zei: Waar zijn de "gele hesjes" nu? Grote mond in der tijd, maar nu de brandstofprijzen nog hoger zijn dan toen hoor je niks meer van die bende. feit. al hebben die ook niet veel kunnen klaar krijgen door zo lang te betogen feitelijk he. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april 18 uren geleden, knight-rider zei: Waar zijn de "gele hesjes" nu? Grote mond in der tijd, maar nu de brandstofprijzen nog hoger zijn dan toen hoor je niks meer van die bende. Dat ging om veel meer dan de brandstofprijzen alleen. Quote
Fr79 506 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Als dat circus in die zandbak nog lang duurt, vrees ik dat een of andere rantsoenering ook hier onvermijdelijk zal zijn. Quote
SB-01 4.344 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april 17/02: 117,98 liter diesel -> 201,51 euro 09/04: 118,47 liter diesel -> 294,87 euro Drie weken geleden gezegd dat men toch wel best een toeslag zou vragen aan de klanten. Nog steeds niets gedaan. 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april 21 uren geleden, knight-rider zei: Waar zijn de "gele hesjes" nu? Grote mond in der tijd, maar nu de brandstofprijzen nog hoger zijn dan toen hoor je niks meer van die bende. Laat het uit aub. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.