BMWMB 12.350 Geplaatst: 26 mei Auteur Geplaatst: 26 mei Sinds de Luce is voorgesteld, wordt er over het design van de AMG GT geen woord meer gerept. 2 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei 10 uren geleden, BMWMB zei: Sinds de Luce is voorgesteld, wordt er over het design van de AMG GT geen woord meer gerept. we dachten dat het niet erger kon en toen zei Ferrari: 2 Quote
BMWMB 12.350 Geplaatst: 27 mei Auteur Geplaatst: 27 mei Deze AMG GT 4-deurs is al te configureren. Prijzen vallen nog redelijk mee met 152k voor een 55 AMG, maar helaas is er geen trekhaak te kiezen, en dat zou ik toch graag hebben op mijn volgende auto. Quote
anders 202 Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei 1 uur terug, BMWMB zei: Deze AMG GT 4-deurs is al te configureren. Prijzen vallen nog redelijk mee met 152k voor een 55 AMG, maar helaas is er geen trekhaak te kiezen, en dat zou ik toch graag hebben op mijn volgende auto. Incl opties zit ik rond 185k. Dat is uiteindelijk nog "redelijk", maar het wordt toch niet zo makkelijk om er veel van te verkopen imo. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei (aangepast) 23 minuten geleden, anders zei: Incl opties zit ik rond 185k. Dat is uiteindelijk nog "redelijk", maar het wordt toch niet zo makkelijk om er veel van te verkopen imo. heb er net eentje samengesteld en idd, pakt iets van maar 250k ofzo als je verzekering, taks, laadpaal etc bijtelt. Al zijn er wel pittige opties 27 mei aangepast door Liquid Li0n Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei (aangepast) In het zwart toch direct een andere wagen Persoonlijk wel wat leuke kleuren te vinden, iets wat nog te vinden is bij de huidige wagens Ze hebben wel een ferm prijskaartje, maar toch. Finaal kom ik dan op 227k€ 27 mei aangepast door BelgianRally Quote
BMWMB 12.350 Geplaatst: 27 mei Auteur Geplaatst: 27 mei 7 uren geleden, anders zei: Incl opties zit ik rond 185k. Dat is uiteindelijk nog "redelijk", maar het wordt toch niet zo makkelijk om er veel van te verkopen imo. Er komt ook nog een 43 AMG. 1 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 10 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei: Wie betaalt dat? Hoe zou het eigenlijk gaan met de TCO van dit soort voertuigen Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 23 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Hoe zou het eigenlijk gaan met de TCO van dit soort voertuigen maar echt! Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Wel goed dat bijna iedereen hier een screenshot maakt met de auto in profiel Dan denk je echt, amai knappe auto. Tot je de andere hoeken ziet 2 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei zijt blij dat je hier nog knappe hoeken hebt en het geen Ferrari Luce is 2 Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Ze gaan mij prijs maken en heel scherp tellen, zeggen ze. Ben benieuwd. Aan 100k ex btw zou ik dit wel nog durven kopen als daily. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Ik denk dat deze kar niet eens zo lelijk is, binnen het genre. 6 minuten geleden, SpeedExceed zei: Ze gaan mij prijs maken en heel scherp tellen, zeggen ze. Ben benieuwd. Aan 100k ex btw zou ik dit wel nog durven kopen als daily. 100? gaat ge toch nog even moeten voor wachten vrees ik...... Quote
BMWMB 12.350 Geplaatst: 28 mei Auteur Geplaatst: 28 mei 11 minuten geleden, SpeedExceed zei: Ze gaan mij prijs maken en heel scherp tellen, zeggen ze. Ben benieuwd. Aan 100k ex btw zou ik dit wel nog durven kopen als daily. Een kale 43 misschien… en dan nog. Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 1 uur terug, Jokke_vlo zei: Ik denk dat deze kar niet eens zo lelijk is, binnen het genre. 100? gaat ge toch nog even moeten voor wachten vrees ik...... demo on my order ! Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 1 uur terug, BelgianRally zei: Al besteld? Neenee Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei het ding rijdt wel fenomenaal goed, oprecht... Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei 4 minuten geleden, William Blake zei: het ding rijdt wel fenomenaal goed, oprecht... al mee kunnen rijden? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.