Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Iemand die weet hoe het komt dat het stuur niet meer elektrisch omhoog en omlaag en niet meer naar voor of achter gaat . Het is een Sl320 van 1996 . Heb de bekleding losgemaakt en er is met een ertalon  hamer een tikje gegeven op de cylinder , misschien ligt het aan het bediening  schakelaartje onder aan het stuur en ik zou dit eerst willen vervangen , maar weet het niet zo te vinden waar ik het kan kopen 

aangepast door Guido
Foutje in beschrijving k
Geplaatst:

Zekeringen nog in orde? Wat meet je aan de schakelaar?

Geplaatst:
23 uren geleden, Guido zei:

Iemand die weet hoe het komt dat het stuur niet meer elektrisch omhoog en omlaag en niet meer naar voor of achter gaat . Het is een Sl320 van 1996 . Heb de bekleding losgemaakt en er is met een ertalon  hamer een tikje gegeven op de cylinder , misschien ligt het aan het bediening  schakelaartje onder aan het stuur en ik zou dit eerst willen vervangen , maar weet het niet zo te vinden waar ik het kan kopen 

Begin eens met je zekeringen. Ik had een paar weken geleden hetzelfde probleem en er was een zekering stuk. 

• dragonfly wijzigde de titel naar 1996 Mercedes SL 320 stuur verplaatsen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid