Guido 0 Geplaatst: dinsdag om 10:43 Geplaatst: dinsdag om 10:43 (aangepast) Iemand die weet hoe het komt dat het stuur niet meer elektrisch omhoog en omlaag en niet meer naar voor of achter gaat . Het is een Sl320 van 1996 . Heb de bekleding losgemaakt en er is met een ertalon hamer een tikje gegeven op de cylinder , misschien ligt het aan het bediening schakelaartje onder aan het stuur en ik zou dit eerst willen vervangen , maar weet het niet zo te vinden waar ik het kan kopen dinsdag om 10:46 aangepast door Guido Foutje in beschrijving k Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: dinsdag om 13:05 Geplaatst: dinsdag om 13:05 Zekeringen nog in orde? Wat meet je aan de schakelaar? Quote
RRD 9.535 Geplaatst: gisteren om 10:01 Geplaatst: gisteren om 10:01 23 uren geleden, Guido zei: Iemand die weet hoe het komt dat het stuur niet meer elektrisch omhoog en omlaag en niet meer naar voor of achter gaat . Het is een Sl320 van 1996 . Heb de bekleding losgemaakt en er is met een ertalon hamer een tikje gegeven op de cylinder , misschien ligt het aan het bediening schakelaartje onder aan het stuur en ik zou dit eerst willen vervangen , maar weet het niet zo te vinden waar ik het kan kopen Begin eens met je zekeringen. Ik had een paar weken geleden hetzelfde probleem en er was een zekering stuk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.