Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooi ook voor Nicolas Lapierre. Eerst om een of andere mij nog onbekende reden (weet iemand hier meer over?) buiten bij Toyota in het LMP1 team op het einde van vorig seizoen met nog 4 wedstrijden te gaan, en nu een overwinning in LMP2.

Geplaatst:

Was hij niet de traagste rijder van Toyota? Ik herinner me dat veel mensen zoiets zeiden genre dat hij te traag was ofz.)

Geplaatst:

Best wel cool dat een actieve F1 rijder, Le Mans wint.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mooi ook voor Nicolas Lapierre. Eerst om een of andere mij nog onbekende reden (weet iemand hier meer over?) buiten bij Toyota in het LMP1 team op het einde van vorig seizoen met nog 4 wedstrijden te gaan, en nu een overwinning in LMP2.

Lapierre is buiten bij toyota omdat hij er teveel foutjes maakte .

Geplaatst:

Sjieke Le Mans, al heb ik hem niet zo goed kunnen volgen als andere jaren. Super blij voor Porsche, maar ook eigenlijk wel content dat Audi nog de derde plaats heeft kunnen nemen.

Geplaatst:

Ik vind het wel goed dat Porsche wint. Peugeot heeft het geprobeerd, Toyota heeft het geprobeerd, maar eindelijk hebben we eens iemand die het tegen Audi kan halen.

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Ja, en daarvoor was het Bentley, alle drie merken uit de VAG stal.

Geplaatst:

Uhu uhu. Al ben ik eigenlijk wel een Audi supporter in de WEC, maar wel een serieuze Porsche fan.

Gast wooter
Geplaatst:

En dan nog gewonnen met hybride turbogeblazen viercilinders.

Ik weet wat er in de 991.2 gaat liggen en wat hun claim gaat zijn waarom ze in een 991.2 liggen: "technologie van een 919 in je 911!"

Geplaatst:

Ik denk eerder in die auto die vermoedelijk tussen de gt3rs en 918 in komt.

Geplaatst:

Ik vind het wel goed dat Porsche wint. Peugeot heeft het geprobeerd, Toyota heeft het geprobeerd, maar eindelijk hebben we eens iemand die het tegen Audi kan halen.

Euhm Peugeot heeft gewonnen van Audi hoor.

Geplaatst:

Euhm Peugeot heeft gewonnen van Audi hoor.

Juist, 1 keer. my bad.

Gast wooter
Geplaatst:

Waar is de tijd van de Mercedessen, de Silk Cut Jaguars en de Peugeots... En de Mazda! Afijn, jeugdsentiment. Maar in die Jaguar zat wel een V12 zoals uit de XJR, maar enkel wat opgekieteld...

Geplaatst:

de Sauber C9 :inlove:

Geplaatst:

Juist, 1 keer. my bad.

Audi heeft veel overwinningen afgedwongen en ook door gelukkige omstandigheden gekregen, dat is racen, om den duur loopt het ooit wel eens mis en gaat een ander met de prijzen lopen.

De Toyota en Peugeot poging waren allebei veel sterker dan de Porsche poging bij hun eerste LeMans deelname. ;)

De eerste Peugeot verloor dankzij de regen. En de eerste Toyota crashte tijdens het dubbelen van de Delta Wing

Ik heb niks tegen de Audi overwinningen, maar de competitie minder bekijken dan Porsche... Njah...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind de gesloten LMP2's wel vet.

Spijtig idd dat ze weinig coverage krijgen. Het is nu niet dat ze maar met 5 waren ofzo.

Geplaatst:

@@gTa dik verslagje :inlove:

Qua opbouw van de Nissan die je beschrijft: is niet bij quasi elke LMP1 (en LMP2) de motor dragend deel van het chassis?

Geplaatst:

Ik heb -zeker vandaag- de energie nog niet om @@gTa zijn verslag te eren met een gelijkaardige aanvulling, maar ik kan het 100% bijtreden.

Hoe geweldig de race ook was, het hele gebeuren errond blijft voor mij net zozeer deel van de charme. Ik heb misschien 5u van de race gezien, voor de rest gewoon te pletter geamuseerd rond het circuit, op café, op de campings etc...

Ook die dagen in aanloop naar de wedstrijd zijn zo memorabel, ongelooflijk hoeveel herinneringen er steeds gecreëerd worden tijdens zo'n weekend.  :lolz:

Vanochtend bij het opstaan had het echter wat weg van uit de dood te verrijzen, jezus!  :blink:

Beetje Melilla spelen aan de Hunaudières-straight:

post-108-0-05674900-1434373377_thumb.jpg

Bedankt allen aanwezig!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Door omstandigheden niet kunnen volgen, maar ik ben alvast beeldmateriaal aan het opsnorren. :)

Vroeger nooit fan geweest van zo grote langdurige races, maar het begint te keren!

Geplaatst:

@@gTa dik verslagje :inlove:

Qua opbouw van de Nissan die je beschrijft: is niet bij quasi elke LMP1 (en LMP2) de motor dragend deel van het chassis?

Zou kunnen, ik volg dat niet zo, eigenlijk. Ik vond het gewoon opvallend (mooi).

Ding rijdt wel ... euhm ... onafgewerkt. :D

Geplaatst:

Fak, wat een awesome verslag schrijf jij toch. Twas niet altijd gemakkelijk te lezen, ma dat vergeef ik je :P

Geplaatst:

Filmpje gemaakt om @@gTa z'n omschrijving van de sounds te staven.

Zondagochtend ca 9u, net achter de 2de chicane op de Hunaudières

• Vind ik leuk 8

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in