Ga naar inhoud

F1 Grote Prijs van Maleisië 2012

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Safety car...

Had wel verwacht dat Button vóór Hamilton zou belanden door zijn vroegere wissel naar wets.

Schumacher reed in de weg...

Geplaatst:

Even naar VT4 gezapt omdat ze op LaDeux niks meer zegden. Fak die Kris Wauters kent veel van banden! :lol:

Geplaatst:

Vergne kan wel rijden op inters, waarom dan in godsnaam afvlaggen. :roll: Heb trouwens niet direct iemand gezien die merkbaar betere rondetijden reed na overschakeling op full wets.

Geplaatst:
Even naar VT4 gezapt omdat ze op LaDeux niks meer zegden. Fak die Kris Wauters kent veel van banden! :lol:

Ja, zoveel dat ie zelfs intermediates niet van full-wets kon onderscheiden

Geplaatst:

Beetje nat precies...

Hier komt het zonnetje uit!!!! Joepie!!

Geplaatst:

Boring.

Schitterende start wel van Grosjean... Tot ie het daarna verpestte.

Geplaatst:

Begonnen op VT4 maar dat is gewoon niet te houden ! Ik erger me gewoon dood !

Nu naar RTBF aan het zien en dat is toch wel een heel ander niveau :)

Blijf het wel een blunder van formaat vinden dat het niet meer op BBC is ... :(

Geplaatst:
Begonnen op VT4 maar dat is gewoon niet te houden ! Ik erger me gewoon dood !

Nu naar RTBF aan het zien en dat is toch wel een heel ander niveau :)

Blijf het wel een blunder van formaat vinden dat het niet meer op BBC is ... :(

BBC is weer in de lucht bij de Europese wedstrijden. Helaas is mijn frans dramatisch, mijn enige alternatief is daardoor RTL Duitsland .. maar die zijn nogal chauvinistisch ingesteld

Geplaatst:
BBC is weer in de lucht bij de Europese wedstrijden. Helaas is mijn frans dramatisch, mijn enige alternatief is daardoor RTL Duitsland .. maar die zijn nogal chauvinistisch ingesteld

verander die nogal maar naar extreem. Is wel lachen als Lauda er tussen komt.

Geplaatst:

Schitterende start wel van Grosjean... Tot ie het daarna verpestte.

Die Lotus lijkt me geen pretje om in de regen te rijden, als je ziets hoeveel dat ding al correcties nodig had in het droge.

Verder, het is ook wel ervaring, Grosjean ging te vroeg in de remmen voor bocht één en was ook wel een beetje te voorzichtig bij de volgende bocht, waardoor ze hem voorbijgingen.

Geplaatst:
Die Lotus lijkt me geen pretje om in de regen te rijden, als je ziets hoeveel dat ding al correcties nodig had in het droge.

Verder, het is ook wel ervaring, Grosjean ging te vroeg in de remmen voor bocht één en was ook wel een beetje te voorzichtig bij de volgende bocht, waardoor ze hem voorbijgingen.

Het verpesten kwam pas later, toen hij zijn onderstuur 'oploste' door het om te zetten in oncontroleerbaar overstuur :(

Geplaatst:

Toch al een Mercedes die toertjes draait. Hopelijk seffes enkele rond safety car en dan toch nog knallen voor de 75% raceafstand te halen en volle punten

Geplaatst:
Hoor die C63 geven. :inlove:

Vet geluid...

Geplaatst:

nog 13min om ne AMG te zien, boehoeh

Geplaatst:

Kimi gaat lekker mee met Vettel! DRS'en!

Geplaatst:

Raikkonen zou idealiter minstens een halve seconde sneller moeten draaien.

Geplaatst:

Raikkonen heeft blijkbaar opnieuw snelheid gevonden. (z'n banden aan het sparen?)

Idem Perez-Alonso

Geplaatst:

Bij Hamilton faalt de strategie toch weer imho. Eens zien wat Perez kan uitrichten op slicks, hij nadert weer! 7 naar 5,2. En nog regen?!?

Geplaatst:
Jammer foutje van Button toch :(

Hopelijk valt Hamilton nu ook terug want anders is die rosse weer veel te blij.

Geplaatst:
Hopelijk valt Hamilton nu ook terug want anders is die rosse weer veel te blij.

Vettel geraakt er niet bij. Zij mogen wel sowieso uitvechten wie WK-leider wordt :facepalm:

Geplaatst:
Vettel geraakt er niet bij. Zij mogen wel sowieso uitvechten wie WK-leider wordt :facepalm:

Het wordt Hamilton. Had SC verwacht door de brokken. Perez gaat 'm pakken!

Geplaatst:

De HRT's hadden nooit mogen starten. :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in