Ga naar inhoud

BMW ///M135i

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

M 135i

Aan de bovenkant van het gamma komt de M 135i, die de beschikking krijgt over een 3-liter zes-in-lijn met turbo en goed voor 320 pk. Het bekende sprintje neemt 5,1 seconden in beslag (4,9 met 8-trapsautomaat) en de topsnelheid is uiteraard afgeregeld op 250 km/h. Het verbruik komt op 8 liter per 100 kilometer, de automaat verbruikt een halve liter minder. Naast een potente motor krijgt de snelste 1-serie ook diverse sportieve elementen als een sportstuur en sportpook in het interieur en dikke bumpers en 18-inchwielen om het uiterlijk te accentueren. Ook een M-sportonderstel en verbeterde remmen behoren tot de standaarduitrusting.

Eveneens in november wordt de 1-serie voor het eerst leverbaar met vierwielaandrijving. BMW’s xDrive komt beschikbaar op de 120d en M135i, zowel op de drie- als de vijfdeurs.

www.autoweek.nl

BMW-M135i-F21-M-Performance-AMI-2012-02.jpg

BMW-M135i-F21-M-Performance-AMI-2012-14.jpg

BMW-M135i-F21-M-Performance-AMI-2012-08.jpg

http://www.bimmertoday.de/2012/05/13/bmw-m135i-und-bmw-m135i-xdrive-kompaktsportler-mit-320-ps/bmw-m135i-f21-m-performance-ami-2012-08/

aangepast door Thebiemerke
Geplaatst:

Ik ben misschien de enigste maar de vorige generatie doet me zoveel meer.

Geplaatst:

Ik deel dezelfde mening DuDe. Alleen deze M135i doet me iets :grin:

Geplaatst:

Mij ook.

Maar ik zou dit wel zien zitten, mooi vind ik het niet echt, maar verdomme dat moet fenomenaal goed rijden, zeker met de 8-traps.

Geplaatst:
Mij ook.

Maar ik zou dit wel zien zitten, mooi vind ik het niet echt, maar verdomme dat moet fenomenaal goed rijden, zeker met de 8-traps.

Ja ik heb het puur esthetisch. Motorisch is dit voor mij een natte droom..

Geplaatst:

ik wil dit :inlove:

is de bodykit eigenlijk verschillend van het gewone M-pakket?

Ik zie nergens in de press-release iets over een sper-differentieel, dus wellicht zal de setup wat braver zijn dan te 1M coupe?

Geplaatst:
ik wil dit :inlove:

is de bodykit eigenlijk verschillend van het gewone M-pakket?

Ik zie nergens in de press-release iets over een sper-differentieel, dus wellicht zal de setup wat braver zijn dan te 1M coupe?

135i, M135i of ander M-(performance)product kan je volgens mij meestal onderscheiden door de afwezigheid van mistlichten vooraan.

Geplaatst:

En wat als er dan mist is?

Geplaatst:

Dat zit in de gewone koplampen.

Geplaatst:

Waarom moet over elke motorvariant van BMW een apart topic geopend worden, vraag ik me af...

Geplaatst:
Dat zit in de gewone koplampen.

Vooraan is toch niet verplicht, maar 't kan zijn dat dat in de koplampen zit ja.

Waarom moet over elke motorvariant van BMW een apart topic geopend worden, vraag ik me af...

M is een apart topic dus M-performance ook hè, zelfde als RS en S bij Audi, OPC, AMG,...

Geplaatst:

Zou die ook dat stuurtje krijgen zoals in de F30 M-sport en nieuwe M6?

Geplaatst:
Thumb resize.

Echt knap! Heerlijke kleur ook. Estoril II zeker?

Geplaatst:

Autocar spreekt van 29.900 pond, dus wij mogen ruwweg prijzen in B en D verwachten van ergens tussen 36.000 en 40.000?

Geplaatst:

Lekker! Ook een stuk mooier als 3-deurs dan als 5-deurs!

Geplaatst:

Ik blijf het een gedrocht van een auto vinden, maar het zal vast fijn rijden :up:

Geplaatst:
Autocar spreekt van 29.900 pond, dus wij mogen ruwweg prijzen in B en D verwachten van ergens tussen 36.000 en 40.000?

Ja maar dan moet je nog wat opties speccen. Je kent dat wel, een stuur en zetels enzo.

Geplaatst:

Mij ook. Ik kan 'm nog altijd niet smaken.

Lijkt me wel een heerlijk bommetje.

Geplaatst:

Zal zeer goed rijden, maar ik blijf hem lelijk vinden.

Geplaatst:
Zal zeer goed rijden, maar ik blijf hem lelijk vinden.

Zo denk ik er ook over.

Geplaatst:
Ik blijf het een gedrocht van een auto vinden, maar het zal vast fijn rijden :up:

Idem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in