Ga naar inhoud

Volgende auto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Porsche 944, goe zoeken en een beetje opknappen...

Geplaatst:
Peugot 406 coupé.

Honda Prelude (!!) Prelude

Fiat Coupé, 1.8. Maar zijn niet zooo betrouwbaar dacht ik.

Audi Coupé met 2.3 vijfcilinder.

Nee!! Ik ga eerst een Prelude kopen!

Geplaatst:

Gast gij gaat zoveel eerst kopen zogezegd. Ga nog wat djembé spelen hippie

Geplaatst:

:lolz:

Geplaatst:

Doe keer niet zo dwaas kerel. Ik toonde u vorige week nog een Prelude dat ik dat retevet vond en toen vond ge het niet mis maar "zozo".

Waarom zou ik een hippie zijn? Da's gewoon een beetje 'meedoen' met de schijn die er over mij heerst op dit forum, wat alles behalve waar is.

Geplaatst:
Doe keer niet zo dwaas kerel. Ik toonde u vorige week nog een Prelude dat ik dat retevet vond en toen vond ge het niet mis maar "zozo".

Waarom zou ik een hippie zijn? Da's gewoon een beetje 'meedoen' met de schijn die er over mij heerst op dit forum, wat alles behalve waar is.

crying%20child.jpg

Je weet dat ik het niet meen.

Geplaatst:

:lolz::lolz:

Familie ondereen :inlove:

Geplaatst:

En dan nog? Dat mag misschien whining zijn, da's gewoon een vorm van reageren die totaal niet 'Beau' is en domme 'forumhumor' is. Blijf onder elke omstandigheid u zelve!

Geplaatst:

Die tranen waren niet bedoeld als de uwe, maar als de mijne! En Dr. Phil, het is genoeg geweest met uw pedagogisch verantwoorde opmerkingen allright.

Geplaatst:

Yacub en Beau zijn broer en zus en hebben allebei een lidkaard van de SP.A?

Geplaatst:
Yacub en Beau zijn broer en zus en hebben allebei een lidkaard van de SP.A?

Ik heb een lidkaart maar niet van die strontpartij.

Geplaatst:
Ik heb een lidkaart maar niet van die strontpartij.

Zeg toch gewoon wat uw bloedverwantschap met jacobus is, ik moet niet weten dat gij een lidkaart van de PDVA hebt!

Geplaatst:
Zeg toch gewoon wat uw bloedverwantschap met jacobus is, ik moet niet weten dat gij een lidkaart van de PDVA hebt!

Je zou Beau wel eens willen buffelen hé?

Geplaatst:

PVDA.

En wij zijn neven.

• 2 weken later...
Geplaatst:
't Is in elk geval een E36 die uit de handen van de johnnies is gebleven, da's al een goed punt, en de prijs is wel okee. Verder valt er via die advertentie natuurlijk weinig zinnigs te zeggen over de effectieve staat van die auto.

Inderdaad, en daar ben ik naar op zoek, eentje die geen marginalisatiekuur ondergaan heeft.

Die advertentie is inderdaad goed lachen, maargoed, als de auto in orde is, kan dat allemaal geen kwaad. :D

Geplaatst:

Die ketel ziet er nog goed uit!

Geplaatst:

Verdomme toch. Had al contact met de verkoper gehad en woensdag gemaild met de vraag of ik vrijdag kon komen kijken, geen antwoord meer gehad. Advertentie is nu verwijderd. :(

Geplaatst:

Wat is je budget Beau en welke soort wagens komen in de aanmerking ?

Geplaatst:
Wat is je budget Beau en welke soort wagens komen in de aanmerking ?

Budget ligt om en bij de 2500 euro. En welke wagens... Voorkeur voor Duitse RWD, maar tegenwoordig overweeg ik alles. Franse FWD met een sportief karakter is ook op mijn radar komen te liggen. :D

Geplaatst:

Met RWD beperk je de keuze wel een beetje natuurlijk. Franse hot hatches in die prijsklasse dan zal 't een Clio williams zijn, of Peugeot Rallye.

E36 325i lijkt me idd best interessant. Oftewel overweeg je toch FWD en ga je voor een Volvo 850 T5, dikke 5-cyl turbo en zo sleeper als iets. Saab 9000 turbo lijkt me ook wel lachen.

Geplaatst:

Ik zou mezelf graag niet ruïneren wat betreft verkeersbelasting dus heb voorgenomen een cilinderinhoud van 2000cc als maximum te beschouwen. :D

Geplaatst:
Met RWD beperk je de keuze wel een beetje natuurlijk. Franse hot hatches in die prijsklasse dan zal 't een Clio williams zijn, of Peugeot Rallye.

E36 325i lijkt me idd best interessant. Oftewel overweeg je toch FWD en ga je voor een Volvo 850 T5, dikke 5-cyl turbo en zo sleeper als iets. Saab 9000 turbo lijkt me ook wel lachen.

Clio williams wordt krap voor 2500 hoor....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in