Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoe zit het daarmee? gaan we dat nog doen nu we Autominded zijn, of is dat een AW-gebeuren gebleven? :$

Geplaatst:

Als het van AW is, dan moet ik oordopjes hebben om het gezaag van de gemiddelde AW'er niet te moeten aanhoren tijdens het eten...

Dus als het past en er komt een AM-versie, dan kijk ik om erbij te zijn.

Geplaatst:

Ipv altijd in de Ardennen kunnen we het mssch deze keer doen in Naish zijn tuin?

Geplaatst:
Ipv altijd in de Ardennen kunnen we het mssch deze keer doen in Naish zijn tuin?

NEEEEE...

Gisterenavond net een stukje weer aangevoerd en gras gezaaid... En ondanks eventuele rood-wit linten weet ik al minstens 1 forummer die daar zijn kloten aan veegt en gewoon gaat oprijden...

:D

Noord frankrijk lijkt me ook wel leuk anders om eens een andere regio te pakken...

Geplaatst:
En ondanks eventuele rood-wit linten weet ik al minstens 1 forummer die daar zijn kloten aan veegt en gewoon gaat oprijden...

Z'n rijbewijs nóg maar eens afpakken?

Geplaatst:
NEEEEE...

Gisterenavond net een stukje weer aangevoerd en gras gezaaid... En ondanks eventuele rood-wit linten weet ik al minstens 1 forummer die daar zijn kloten aan veegt en gewoon gaat oprijden...

Noord frankrijk lijkt me ook wel leuk anders om eens een andere regio te pakken...

Betafence is geen optie?

Geplaatst:
Betafence is geen optie?

Zo'n TurboDaily rijdt daar gewoon door.

Geplaatst:

BBQ :party:

Kunnen we eindelijk een serieuze rondrit organiseren.

NEEEEE...

At your service.

Zo'n TurboDaily rijdt daar gewoon door.

Goed idee. Er zullen wel nog liefhebbers interesse hebben in de Iveco.

iveco-turbo-daily-01.jpg

Geplaatst:
Betafence is geen optie?

Mag je niet naast de goot zetten...

Hoewel ik en de buur er binnenkort wel van die houten paaltjes gaan naast zetten want we zijn het beu dat ze door onze gras vooraan rijden (postbode en dergelijke).

Geplaatst:
Thumb resize.

En meteen in zijn natuurlijk habitat kleur...

ICM en de details in zijn pics :D

Geplaatst:
Mag je niet naast de goot zetten...

Hoewel ik en de buur er binnenkort wel van die houten paaltjes gaan naast zetten want we zijn het beu dat ze door onze gras vooraan rijden (postbode en dergelijke).

zet ze dan in de goot

Geplaatst:
zet ze dan in de goot

Mag in principe niet en dus gaan we toch tussen goot en paaltje ergens 20 cm laten... Gemiddelde belg zal er dan niet in slagen om in ons gras te rijden ;)

Geplaatst:

zie da wel zitten :popcorn:

Geplaatst:

Gij moet worsten draaien gij...

Geplaatst:
Gij moet worsten draaien gij...

Heb ik deze morgen gedaan jongeman !!!

Geplaatst:

Ben buiten adem...

Net BBQ aangeblazen en begonnen aan ICM zijn groentebrochettes.

Ergens in augustus meeten best :D

Geplaatst:
Ben buiten adem...

Net BBQ aangeblazen en begonnen aan ICM zijn groentebrochettes.

Ergens in augustus meeten best :D

Dat beloofdt!

Geplaatst:

Op voorwaarde dat MMVV hapjes maakt!

Geplaatst:
Op voorwaarde dat MMVV hapjes maakt!

Hapjes waren super lekker vorig jaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in