Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Mag iedereen komen eigenlijk ?

Gij moogt enkel komen als ge vlees aan inkoopprijs voorziet :D

Geplaatst:
Gij moogt enkel komen als ge vlees aan inkoopprijs voorziet :D

Dan blijf ik wel thuis no problemo :grin:

Geplaatst:
Dan blijf ik wel thuis no problemo :grin:

Gierige pin!!

Geplaatst:

Mogen er ook moderatoren van AW komen? :D

Geplaatst:

Ik maak met plezier zelfs een MMVV-burger... dan doen we een blind-tasting met de drakenburger...:drool:

Geplaatst:

ik wil het spel nog eens terug op poten zetten, maar wou even iets horen van de vorige organisatoren

Geplaatst:

Ardennenrit + BBQ komt er sowieso terug begin deze zomer. Fiddy en ik moeten gewoon even de tijd vinden om het op poten te zetten, hou het hier alvast maar in de gaten!;)

Geplaatst:
Mag iedereen komen eigenlijk ?

als ge tevreden zijt met colruytvlees

Geplaatst:
Mogen er ook moderatoren van AW komen? :D

Enkel met hun boot.

Geplaatst:

Ik eet alles , honger is de beste saus !!!

Geplaatst:

ik verkies Delhaize :ninja:

Geplaatst:
hoe zit het daarmee? gaan we dat nog doen nu we Autominded zijn, of is dat een AW-gebeuren gebleven? :$

Dat komt, ben er mee bezig ;)

Zal AM en AW zijn, ik denk dat 80% van de aanwezigen van vorig jaar actieve AM-leden zijn, dus moet je je geen zorgen over maken. Maar ik wil Bobo niet missen, dus ook AW.

edit: en zoals Tommetje zegt, kwestie van elkaars agenda's eens te kunnen afstemmen, maar komt wel goed. BBQ komt er sowieso.

Geplaatst:

Kan je het dan niet beter AM maken en een paar privé berichten sturen naar bepaalde AW-members?

Lijkt me nogal stom om na de splitsing en de huidige situatie een AW-AM meet te gaan houden...

Geplaatst:
Kan je het dan niet beter AM maken en een paar privé berichten sturen naar bepaalde AW-members?

Lijkt me nogal stom om na de splitsing en de huidige situatie een AW-AM meet te gaan houden...

Jij tilt daar precies wel héél zwaar aan? :)

Ik vind heel die AM-AW battle best laag. Er loopt daar inderdaad een bende nozems rond, maar iedereen over één kam scheren is wel nogal kortzichtig. Bobo, gTa, Wannes en nog wat bekende forummers blijven principieel daar, net als Alexanderr tot voor kort. Daar zitten ongetwijfeld eveneens nog een heel pak best toffe leden die gewoon hun weg naar AM nog niet gevonden hebben omdat ze maar weinig actief zijn en die 'situatie' niet gevolgd hebben.

Ik zit zelf trouwens op AM omdat ik het inderdaad eens ben dat het privacybeleid daar al veel eerder had moeten aangescherpt worden, en dat het offtopic gedeelte hier veel levendiger is.

Maar ik had zelf nog steeds liever een andere oplossing gezien dan 'laten we het boeltje opsplitsen'. En ik denk ik niet alleen, ik zie eigenlijk nog vrij veel fervente AM'ers identieke autotopics op beide fora up to date houden, of subfora die hier redelijk doods zijn op AW volgen. Volgens mij is er meer verloren dan gewonnen door het boeltje in 2 te splitsen ;)

Maar da's eigenlijk een heel andere discussie. Respect voor jouw mening, maar neem me niet kwalijk dat ik je daar niet helemaal in volg en het topic daar ook aankondig - btw, op AW is de vraag naar een Ardennenrit al weken eerder gesteld.

En geen stress, Bjorncoupe, Knightrider en andere HLN-forummers heb ik nog niet veel gezien op de vorige edities...

heb eens ff de deelnemerslijst van vorig jaar er bij gehaald:

1. Fiddy (BMW 520iT) - 2 pers.

2. Frédéric_01 (VW Golf V GTI Edition 30) - 2 pers.

3. Mr. JN. (VW Kever) - 2 pers.
  4. PJH (VW Bora Captain Turbo) - 1 pers., geen BBQ nodig (veggieman)
  5. Matyas (Skoda Fabia 1.2 TSI) - 2 pers.
  6. Wouter (Volvo S60) - 2 pers.

7. stradge (Mercedes 190D 2.5) - 1 pers.
  8. Maat stradge (VW Corrado) - 1 pers.
  9. Individualizer (MINI Cooper S) - 2 pers.
  10. Novel & copiloot (BMW E30 325i cabrio) - 2 pers.
  11. jerred (BMW 320d) - 1 pers.
  12. Joris818 (Honda Civic Type R) - 2 pers.
  13. Br3cht (Ford Fiesta ZS) - 1pers.
  14. Wax-it & ir_fuel (BMW 1M Coupé) - 2 pers.

15. MMVV (Audi A4 2.0TDI) - 1 pers.
  16. iricky & BlackFox (MG of MINI) - 2 pers.
  17. BWS (VW Golf) - 1 pers.
  18. BMWMB (BMW E93 M3 of Renault R26.R) - 1 pers
  19. Spillies & Mazdastruction (Mazda MX5) - 2 pers
  20. Nicc (BMW Z4 2.0i) - 2 pers.
  21. WV. & Benzfreak (Mercedes-Benz W124 200D) - 2 pers.

22. whispy (BMW 320d) - 1 pers.
  23. MalinwaForever (Nissan Sylvia S15/Toyota Celica) - 2 pers.
  24. Tracer (Seat Leon of de Kawa) - 1 pers
  25. Greg (BMW E46 M3) - 2pers.

26. Nick (vriend Greg) - 1 pers.
  27. Thebiemerke (BMW )- 2 pers

28. W201 & Eberhard (Mercedes) - 2 pers.
  29. Matteus & Vogue & girlfriend - 3 pers.
  30. de messias als co bij Eric - BBQ alleen voor mij, dus: 1 pers.
  31. fille001 (Porsche Boxster 2.7 of BMW M3 E46) - 4 pers.
  32. Eklund (Suzuki Swift) - 1 pers.
  33. Asserti (BMW met geleende cardanas of passagier) - 1 pers.
  34. VRX - 2 pers
  35. Phil (MINI) - 2 pers.

36. Lotuzzz (MX-5) - 1 pers.
  37. Dave86 (Volvo V40 T4) - 2 pers.
  38. Spark & Quill (Audi TT) - 2 pers.
  39. Ivan - 5 pers.
  40. Jerain - 1 pers.
  41. Denniske (MX-5) - 2 pers.
  42. Shifty - 2 pers.
  43. Izzy (A3 Sportback) - 1 pers.

44. Avantus (rszwo) - 1 pers.
  45. quadrifoglio (MX5) - 1 pers. - betaalt terplekke

46. NVA (MX5) - 1 pers. - betaalt terplekke

47. svenio_g (Cooper SD en Abarth 500c) - 4 pers.
  48. EuroM3.0 (e36 M3 of E30 325i) - 2 pers.
  49. Syco - (Golf GTI 5 DSG) - 1 pers.
  50. Denthrax & G.001.J - 2 pers - betalen terplekke

51. Bouver - 1 pers. - betaalt terplekke
  52. Gert1 (W124 200D) - 1 pers.
  53. Fast' (S2000) - 2 pers., geen BBQ
  54. wannes - geen BBQ
  55. RRD & Copain

die in het rood aangeduid staan zijn min of meer actief op AM. Oordeel zelf maar of jij je zo hard ergert aan diegenen die overblijven...

Geplaatst:

Geen probleem dat iemand de 2 fora volgt hoor, maar een meeting organiseren voor beide fora is belachelijk...

Er zijn meerdere redenen dan alleen het cc-gedoe om de boel te splitsen zeker?

Dat je een aantal mensen die hier niet komen wil uitnodigen, geen probleem... Is hun keuze dat ze hier niet willen komen.

Geplaatst:

Een AM en een AF-tafel en het is opgelost! :D

Geplaatst:
Geen probleem dat iemand de 2 fora volgt hoor, maar een meeting organiseren voor beide fora is belachelijk...

Dat je een aantal mensen die hier niet komen wil uitnodigen, geen probleem... Is hun keuze dat ze hier niet willen komen.

Nogmaals, ik respecteer ieder z'n mening, maar ik zelf volg je hier niet in. Ik zie er absoluut geen graten in om het zowel AM als AW te maken, en als ik bovenstaande deelnemerslijst bekijk zal er dan ook waarschijnlijk niet veel veranderen tov. de vorige edities die volgens de meesten altijd geslaagd waren, wat wel het geval zou zijn als ik het AM-only maak.

Diegenen die deelnemen hebben gewoon zin in een plezierige rondrit en een gezellige BBQ, en zijn volgens mij daarbij niet bezig met die - of misschien beter jouw? - AM/AW-battle.

Ik vermoed zelfs dat als we het topic enkel op AW voeren en de AM-forummers die er vorige keer bij waren op de hoogte brengen, zij zich daar wel zullen inschrijven. Op Naish na dus. Maar jij was er de vorige keren dan ook niet bij ;)

Als nu heel AM mij unaniem gaat tegenspreken wil ik er wel eens over nadenken, maar enkel omwille van de mening van één iemand die zich blijkbaar nogal snel ergert aan bepaalde mensen... daar pas ik voor :)

Geplaatst:
Een AM en een AF-tafel en het is opgelost! :D

Er zijn 10 tafels, als Naish dat wenst mag ie zelfs dranghekken meenemen om rond zijn tafel te zetten.

Geplaatst:

Neen.

Geplaatst:
Er zijn 10 tafels, als Naish dat wenst mag ie zelfs dranghekken meenemen om rond zijn tafel te zetten.

Die komt toch ni :D

Geplaatst:
Die komt toch ni :D

Als we vooraf een modeshow organiseren en we vragen Naish als enig mannelijk model komt hij zeker af :ninja::D

Is dat 3 juli? Zag een topic op AF passeren...

Geplaatst:

Never mind...

Het is aan de organisator om dit te beslissen, ik snap het alleen niet...

Geplaatst:

Ik volg volledig de mening van Fiddy!

Heb het zelf ook niet zo goed gesnapt, die overstap naar AM...

Geplaatst:

Gebeurt toch wel meer ?

dat er een meeting georganiseerd wordt op bv Bimmerboard en dit op AW of AM wordt meegedeeld om meer kandidaten te hebben?

:?

Geplaatst:

Groot gelijk Fiddy. Gewoon voor beide fora organiseren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in