Gast caoimhin Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Neen, ik mag al blij zijn als ik zelf mag komen Quote
Lefty 19.510 Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Neen, ik mag al blij zijn als ik zelf mag komen Jij mag al blij zijn als je de bijbehorende rit overleeft! Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Jij mag al blij zijn als je de bijbehorende rit overleeft! Jij moet veel zeggen Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Er zal altijd wel iemand ontbreken. Om daarvoor een vrijwilliger te bedanken die het notabene zelf wou organiseren vind ik respectloos. Als iemand iets wil organiseren spreekt het toch voor zich dat hij een datum kiest, die ook voor hem past.Trouwens er zal je niemand tegenhouden om zelf een BBQ en rondrit te organiseren. Dit gezegd zijnde, ik zit dan jammergenoeg in het buitenland. leer begrijpen dat ik niet telkens een smiley gebruik Quote
Glenn 138 Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Hmm ... 9 juli start de carbagerun dus waarschijnlijk hebben we de 8ste nog nodig om voorbereidingen te doen. Alhoewel ik wel eens graag deel zou nemen (vorige edities kon ik telkens niet). Zal er dus nog vanaf hangen wanneer we die negende waar moeten zijn! Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 En nog maar eens een editie die ik over moet slaan :'( Schrale troost, ik zit dan met een paar vrienden in de Eifel met de moto Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Hoop dan dat je congé slecht is?Ik besef wel dat er veel mensen niet gaan kunnen wegens 'op reis'... 1 juli is de BBQ ook vrij, maar mede-organisator TomT niet. Helaas. neenee mijn verlofaanvraag is nog steeds niet goedgekeurd :S Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Ik zit vooral op autoforum. Omdat ik hier niet in de cc mag wegens te weinig actief. Ik ga hier heus niet elk topic vol spammen met 'mooie auto'. Ik lees heel veel maar post weinig. En als ik post is het 9/10 in de cc. Daarom dus hier zeer weinig actief, want zonder cc is het maar saai. Anyway, mijn punt : ik zit op autoforum en zou ook graag komen als dat mogelijk is Quote
MMVV 280 Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Ik zit vooral op autoforum. Omdat ik hier niet in de cc mag wegens te weinig actief. Ik ga hier heus niet elk topic vol spammen met 'mooie auto'. Ik lees heel veel maar post weinig. En als ik post is het 9/10 in de cc. Daarom dus hier zeer weinig actief, want zonder cc is het maar saai. Anyway, mijn punt : ik zit op autoforum en zou ook graag komen als dat mogelijk is Als je uw uitnodiging van camiondinges gekregen hebt per PM zal dat geen probleem zijn. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Geen pm gekregen Die camion zit niet in de organisatie blijkbaar, ik gok dat er nog wel een AF topic volgt. (Zie vorige pagina in dit topic) Quote
fiddy 782 Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 topics volgen nog, zowel op AF als AM. Geen elitair gedoe, geen persoonlijke uitnodigingen, al zal Naish er niet gelukkig mee zijn, gewoon een open deelnemerslijst net als de voorgaande jaren Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 9 juli start de carbagerun dus waarschijnlijk hebben we de 8ste nog nodig om voorbereidingen te doen. Shakedown test Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 Ik zit vooral op autoforum. Omdat ik hier niet in de cc mag wegens te weinig actief. Ik ga hier heus niet elk topic vol spammen met 'mooie auto'. Ik lees heel veel maar post weinig. En als ik post is het 9/10 in de cc. Daarom dus hier zeer weinig actief, want zonder cc is het maar saai. Anyway, mijn punt : ik zit op autoforum en zou ook graag komen als dat mogelijk is Je moet hier niet X posts hebben om toegelaten te worden in de CC hoor, je moet alleen een aanvraag doen die dan gestemd wordt. topics volgen nog, zowel op AF als AM. Geen elitair gedoe, geen persoonlijke uitnodigingen, al zal Naish er niet gelukkig mee zijn, gewoon een open deelnemerslijst net als de voorgaande jaren Ik heb daar geen probleem mee en heeft helemaal niets met elitair te maken... De CC-kartings die ik nu al 3 keer gedaan heb zijn er gekomen op vraag van een groep CC'ers om elkaar wat beter te leren kennen en het besloten te houden tot de actievelingen. Dat andere meetings openbaar zijn vind ik maar normaal. Hoe meer zielen op een auto-meeting of rondrit hoe beter (met bepaalde uitzonderingen voor bepaalde ritten)! Wat ik niet snap is een meeting die AM en AF samenbrengt gezien de geschiedenis. Maak dan gewoon een keuze: organiseer het op AF en dan zullen degene die hier zitten dan daar wel inschrijven of organiseer het hier. Het hier organiseren heeft mijn voorkeur omdat ik hier meer zit, maar dat is iedereen zijn keuze. Maar het lijkt mij gewoon ook een mooi initiatief om wat mensen die nog niet naar hier overgewaaid zijn toch over te halen naar hier. Op die manier leren ze de leukere CC hier kennen en blijven ze misschien plakken. Ik heb trouwens zelf ook bij de eerste karting van AM hier een paar mensen op AF gaan uitnodigen zich hier in te schrijven... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 Wat ik niet snap is een meeting die AM en AF samenbrengt gezien de geschiedenis. Maak dan gewoon een keuze: organiseer het op AF en dan zullen degene die hier zitten dan daar wel inschrijven of organiseer het hier. Aangezien de rit en BBQ georganiseerd worden door de leden en niet door het beheer vind ik dat best nog logisch. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.