quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Ik moet mijn auto nog wassen Als ge klaar zijt moogt ge die van mij ook komen wassen. Dank. Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Hoe kan je trouwens die route in een Tomtom krijgen? :$ Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Zitten er veel rotondes in de route? Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Het is hier goed nat, dunno of auto wassen veel zin heeft Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Kut, mayonaise heeft beslist niet te komen, en mijn 70-200 lens ligt nog bij hem van zijn vogezen trip Zitten er veel rotondes in de route? Ik hoop van niet want jij moet pics maken en als het nat ligt ga je anders te druk bezig zijn met driften Quote
m0rph 52 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Het is hier goed nat, dunno of auto wassen veel zin heeft Wax-it is er toch niet om cadeautjes uit te delen, dus what the heck! Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Met die gps route kan ik weinig doen Fiddy, want da's een txt bestand.. Er staat wel .gpx in de titel, maar het is een txt bestand. Eigenlijk .gpx.txt dus.. Het moet .gpx zijn. Quote
fiddy 782 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Met die gps route kan ik weinig doen Fiddy, want da's een txt bestand.. Er staat wel .gpx in de titel, maar het is een txt bestand. Eigenlijk .gpx.txt dus.. Het moet .gpx zijn. Heb dat zelf nog nooit omgevormd naar .gps, en had gelezen dat dat zo moest... niet dus. Kan jij dat doen? Dan stuur ik de google maps route door Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Kut, mayonaise heeft beslist niet te komen, en mijn 70-200 lens ligt nog bij hem van zijn vogezen trip Ik hoop van niet want jij moet pics maken en als het nat ligt ga je anders te druk bezig zijn met driften En je 50mm? Mss kunnen we beiden wat pics maken.. Ik breng Ben Kwanten mee, die gaat ook wel wat pics maken Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Zag er in Lummen alvast plezant uit! Hopelijk blijft het droog. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Hopelijk blijft het droog. It didn't, of toch niet op het autosnelweg-gedeelte. Alweer een mooie route, proficiat en bedankt aan de organisatoren. Wel tamelijk lang, maar dat werd dan goedgemaakt door de staat van de banen: heerlijk. Deze namiddag al een pak bijgeleerd van de wagen, but still a long way to go.:? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 M3:inlove: Wat een kar toch, verdorie:D Zowel ik, als de passagiers zichzelf goed geamuseerd! Thx Fiddy en TomT, en anderen die nog meegeholpen hebben:up: En E39 M5 sound:inlove: Hopelijk niet geflitst waar Spillebeen zijn maat zijn rijbewijs is kwijtgeraakt. Heb er niks zien staan. Rijbewijs zal ik al niet kwijt zijn, anders hadden ze mij ook tegengehouden. Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 (aangepast) 't Was wederom dik in orde! Goede rondrit gehad met de 2 E39 M5's, al bleek het soms wel wat te snel te gaan voor hun... :$ En heel jammer voor 't rijbewijs van m'n copiloot, die heeft 't dus serieus vlaggen (blij dat ik toen ff mijn stuur had afgegeven ). Ben ook benieuwd dat de andere iets in de bus zullen krijgen, hopelijk van niet! 8 juli 2012 aangepast door Spillies Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Fotootje van ons treintje (uitgezonderd die patserbak in 't begin ); Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Lange, maar zaaaalige rit :inlove:Eerst vrij onheilspellend door de stortbuien de hele tijd, al een geluk dat een S2000 zijn dakje snel open en dicht kan doen :DVertrouwde het in de regen niet al te fel omwille van het feit dat de auto nogal bekend staat om giftig te zijn, zeker in het natte...Maar viel al bij al zeer goed mee, de rit zelf was afwisselend droge en natte ondergrond, de ideale formule voor een heerlijk vuile auto 8) Liters ruitensproeiervloeistof zijn erdoor gejaagd Slechts 1x overstuur gehad wanneer ik het niet verwachtte, maar dat viel mooi op te vangen.Begin van de rit zou onze groep als eerste vertrekken zodat Denniske foto's kon maken op verschillende tussenstops. Helaas dacht iedereen dat dat het startsein was om te vertrekken en zijn we dus allen in groep er vandoor geknald :fp:Onderweg beetje tijd verloren omdat er iemand nog de tent van zijn Opel moest opzetten toen het regende :DDe eerste tussenstop wat we deden waren we al vrij fel achter, waardoor we nog meer tijd verloren door te wachten op de laatste forummers. Van daaruit dan maar besloten om al op zoek te gaan naar eten :lol:En dat heeft op zijn beurt dan ook weer serieus wat tijd gekost, waardoor we pas begonnen zijn aan de echte rit tegen half 3 ofzo Aanvankelijk lag het tempo vrij rustig, waar ik niet echt een probleem mee had gezien de vochtige ondergrond. BMWMB reed voorbeeldig voorop!Was ook een zalig groepje (135i, 528i, VX220, MX-5, Z4, A3 dizel, S2000) om mee te rijden. Na de tankstop ging het tempo flink omhoog, de auto kwam weer tot leven in die zalige baantjes. Het geluid zonder luchtfilterdeksel dat weerkaatste tegen de bergwanden en door de bossen En dat was ook te merken aan het verbruik :DVoor de tankstop 230km ofzo gedaan met iets meer dan een halve tank. Na de tankstop was na 130km mijn tank ook halfleeg :DTegen half 8 dan toch uiteindelijk op de BBQ binnengevallen, maar toch niet als laatste zo bleek!Terugrit naar huis nog even via binnenbaantjes liggen knallen om vervolgens via de autostrade naar huis te sjezen met pieken tot 260 in Duitsland :ninja:Gisteren 2x getankt en vandaag kan ik weer gaan :fp:Zalig dagje dus! Thx aan de organisatie! Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Hmm, opmaak wordt blijkbaar niet echt opgeslaan. Handig! Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Onderweg beetje tijd verloren omdat er iemand nog de tent van zijn Opel moest opzetten toen het regende Mag ik erop wijzen dat Dennis al laatste klaar was? Die jongen is het duidelijk nog niet gewend om z'n achterruit in te ritsen. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Achterruiten ritsen is zoooooooo 1992.Jouw kist heeft dat schitterend gedaan trouwens, chapeau! Waren niet de meest ideale omstandigheden om hem te leren kennen.En ook gewaagd aan de S2k! Op lage toeren ben jij duidelijk in je voordeel zoals ik ook al vermoedde toen ik naast je zat, op hogere toeren en snelheden komen de extra pk's van de S natuurlijk naar boven. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Mag ik erop wijzen dat Dennis al laatste klaar was? Die jongen is het duidelijk nog niet gewend om z'n achterruit in te ritsen. Rits is gaar. Quote
nls 74 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Ook hier maar even spammen. 't Was een zalig rit. Heb het al een aantal keren gezegd, maar dat roadbook is goud waard. Alle lof naar Robin en Tom om dit te organiseren, chapeau! Wat copy-paste van AF: Al enkele foto's van ons 'team'. Af en toe toch moeten stoppen om zeker te zijn dat we goed zaten: Even later werd Cash (RS) van de weg geplukt. De rest mocht doorrijden. Wachten, dus dan maken we maar wat foto's: Heerlijke baan op de achtergrond. Van de gelegenheid ook gebruik gemaakt om (snelle) tegenliggers te verwittigen voor de 'coppers' die wat verder stonden. Quote
nls 74 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 The girls: And he's back! Blij te zien dat Cash terug achter het stuur zat. Scheelde niet veel blijkbaar... Quote
nls 74 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 En nog een filmpje vanop een ruime parking. Ik denk dat er nog anderen van AF hetzelfde idee hadden, aangezien er al heel wat rubberstrepen getrokken stonden... http://youtu.be/5aFVfq0xC3M?hd=1 't Kost toch enige moeite zo op 't droge met deze brede (vrij nieuwe) banden. Achja, zolang we plezier maken Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Lange, maar zaaaalige rit :inlove:Eerst vrij onheilspellend door de stortbuien de hele tijd, al een geluk dat een S2000 zijn dakje snel open en dicht kan doen :DVertrouwde het in de regen niet al te fel omwille van het feit dat de auto nogal bekend staat om giftig te zijn, zeker in het natte...Maar viel al bij al zeer goed mee, de rit zelf was afwisselend droge en natte ondergrond, de ideale formule voor een heerlijk vuile auto 8) Liters ruitensproeiervloeistof zijn erdoor gejaagd Slechts 1x overstuur gehad wanneer ik het niet verwachtte, maar dat viel mooi op te vangen.Begin van de rit zou onze groep als eerste vertrekken zodat Denniske foto's kon maken op verschillende tussenstops. Helaas dacht iedereen dat dat het startsein was om te vertrekken en zijn we dus allen in groep er vandoor geknald :fp:Onderweg beetje tijd verloren omdat er iemand nog de tent van zijn Opel moest opzetten toen het regende :DDe eerste tussenstop wat we deden waren we al vrij fel achter, waardoor we nog meer tijd verloren door te wachten op de laatste forummers. Van daaruit dan maar besloten om al op zoek te gaan naar eten :lol:En dat heeft op zijn beurt dan ook weer serieus wat tijd gekost, waardoor we pas begonnen zijn aan de echte rit tegen half 3 ofzo Aanvankelijk lag het tempo vrij rustig, waar ik niet echt een probleem mee had gezien de vochtige ondergrond. BMWMB reed voorbeeldig voorop!Was ook een zalig groepje (135i, 528i, VX220, MX-5, Z4, A3 dizel, S2000) om mee te rijden. Na de tankstop ging het tempo flink omhoog, de auto kwam weer tot leven in die zalige baantjes. Het geluid zonder luchtfilterdeksel dat weerkaatste tegen de bergwanden en door de bossen En dat was ook te merken aan het verbruik :DVoor de tankstop 230km ofzo gedaan met iets meer dan een halve tank. Na de tankstop was na 130km mijn tank ook halfleeg :DTegen half 8 dan toch uiteindelijk op de BBQ binnengevallen, maar toch niet als laatste zo bleek!Terugrit naar huis nog even via binnenbaantjes liggen knallen om vervolgens via de autostrade naar huis te sjezen met pieken tot 260 in Duitsland :ninja:Gisteren 2x getankt en vandaag kan ik weer gaan :fp:Zalig dagje dus! Thx aan de organisatie! Limburgers united:facepalm: Of hoe je zeker te laat wil komen:D Limburg:inlove: Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.