Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
fiddy is er een mogelijkheid om het roadbook te bemachtigen?

TomT?:$

Geplaatst:

Ook hier nog eens de organisatie bedanken. Het was heerlijk. Het weer was wat balen tijdens de bbq maar stoorde me eigenlijk niet eens zo hard tijdens het rijden. Het maakt het rijden wat uitdagender :-)

Geplaatst:
En van hieruit een dankje aan alle deelnemers voor hun aanwezigheid, zeker gezien het weer had ik een kleinere opkomst verwacht... wat dus niet het geval was!

(opbouwende) commentaren ivm de rondrit zijn altijd welkom. We beseften al dat de rit redelijk lang was - we vonden echter het traject in Lux zeker de moeite waard om er in te steken, en dat ligt nu eenmaal het verste van de startplaats af - vandaar ook de vermelding op het roadbook dat je ook iets later kon inpikken, al heb ik geen idee of er iemand gebruik van heeft gemaakt.

Ik denk dat de weersomstandigheden de lengte van de rit ook wel versterkten, het rijden vergt idd veel meer concentratie dan op een droog wegdek, en het tempo op bochtige stukken ligt sowieso al wat lager. Ik kan er dus best op inkomen dat dat voor sommigen als vermoeien wordt ervaren!

Misschien bij de volgende editie het startpunt een uurtje vroeger leggen en een duidelijkere keuze voor een kort en een lang traject aan jullie laten.

Ook bedankt aan de helpende handen tijdens en na de BBQ! Het organiseren is één ding, maar effectief 70 man op een vrij korte tijd van eten voorzien lukt niet met z'n tweetjes, zeker niet als de BBQ niet optimaal functioneert zoals gisteren het geval was (wat wil je met die wind). Zonder jullie was het dus ook niet gelukt:)

Hier kan ik mij eigenlijk volledig bij aansluiten!

Dikke merci voor de mooi opkomst! Blij te horen dat jullie ervan genoten hebben, dat doet natuurlijk voor ons ook enorm veel deugd!

't Was leuk om een heel deel nieuwe forummers te leren kennen en ook tof om bekende gezichten terug te zien, waarvan het van sommigen echt lang geleden was dat we mekaar gezien hadden!

Ook merci voor de spontane hulp die door velen werd aangeboden! Hierbij zeker even een dikke merci aan Jerred en NFSThunder voor de hulp bij het bakken en het voorbereiden van de hapjes!

Mercedeske, nls en kompanen, merci voor de hulp bij het opruimen en het chillen rond het vuur terwijl het donker werd!

Zowel op de BBQ, hier op het forum als in PM hebben we al veel vraag gekregen naar een volgende editie van mensen die er niet bij konden zijn en van mensen die al uitkijken naar de volgende, we kijken wat mogelijk is naar eind augustus/september toe. Hopelijk tot dan!

Thx aan allen!;)

P.S.: Ik ben op de BBQ-plaats mijn zonnebril (zwarte Persol, zie foto) kwijtgeraakt. Ik heb 's avonds nog eens alles afgezocht maar niks meer gevonden. Mocht iemand die gevonden hebben zou dat super zijn! :)

1.jpg

Geplaatst:

Balen van je bril, Tom :( . Heb bijna dezelfde (de mijne is meer vierkantig) --> dat je niet denkt dat ik er mee weg ben :D

bril.jpg

Geplaatst:

En nogmaals, superbedankt voor de organisatie! Ben nog steeds aan het nagenieten...

Geplaatst:
500ml hierzo :D

Jij compenseert die 100ml met enkele litertjes Super 98 8)

Geplaatst:
Jij compenseert die 100ml met enkele litertjes Super 98 8)

Like a inline-six :cool:

:(

Geplaatst:

Het deel tot Luxemburg heb ik niet meegerekend, maar van Luxemburg tot de BBQ had ik 18 liter op de kop gemiddeld. Dan 130 op teller met cc tot thuis gereden, en dan stond ie op 13.2 liter.

Maar over het totaal van de rit thuis-thuis zal het toch zo'n 14.5-15 liter zijn. Op zich valt dat nog wel mee.

Geplaatst:

Ik zat gemiddeld op 10,2.. Valt nog goed mee gezien het gerag!

Geplaatst:

Ik had een gemiddeld verbruik van 16l :pTijdens de rit een 18l en een half literke olie verbruikt tijdens de rit.

Geplaatst:

De foto's van Ben zijn echt super! :inlove:

Geplaatst:
De foto's van Ben zijn echt super! :inlove:

Duidelijk gemaakt vanuit een dikke kar!

Geplaatst:

Zowel op de BBQ, hier op het forum als in PM hebben we al veel vraag gekregen naar een volgende editie van mensen die er niet bij konden zijn en van mensen die al uitkijken naar de volgende, we kijken wat mogelijk is naar eind augustus/september toe. Hopelijk tot dan!

Ardennenrit: the winter edition :cool:

Geplaatst:

Robin, bedankt! :)

Geplaatst:

In Manhay heeft men mij zondag geflitst. 85 euro. Al goed dat ik goedkoop gas :D

Geplaatst:

Al goed dat je kappersbak niet vooruit te branden is op gas, bedoel je.

Geplaatst:
In Manhay heeft men mij zondag geflitst. 85 euro. Al goed dat ik goedkoop gas :D

Dat zal dan die flitslocatie zijn waarover het ook ging op AF, benieuwd of de mijne dan ook al vandaag is aangekomen.:)

Geplaatst:

Vreemd, die van Cash op AF was om 15u08 in 6980 La Roche en Ardenne, da's 20km van Manhay! :o

Hoe laat was dat en details van de flitsapparatuur?

Geplaatst:
Dat zal dan die flitslocatie zijn waarover het ook ging op AF, benieuwd of de mijne dan ook al vandaag is aangekomen.:)

Mijne alvast niet...

Ofwel is Kenny WEER de pechvogel en vangt hij de klap voor ons op :D

Maar ik vrees er toch voor dat ik volgende week post krijg :(

Wie weet aangetekend :D

Geplaatst:

Ze stonden precies op veel plaatsen te controleren dan? Staande houdingen en 2 flitslocaties en dat allemaal op 1 druilerige zondagnamiddag??? Schrik daar wat van, beschouwde Wallonië altijd als driversheaven..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in