Ga naar inhoud

Rotaract Turnhout-Arendonk rally 2e editie - 29 september 2012

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ROTARACT TURNHOUT-ARENDONK

——presenteert——

———–AUTORALLY 2012———–

—2de editie—

Vorig jaar was onze 1ste editie een groot succes. Er kwam massaal veel volk op af en we kregen achteraf nog veel complimenten en tips. Één van die tips was een BBQ achteraf te organiseren en dat hebben we dit jaar verwezenlijkt. Dit jaar zullen we op de locatie, waar we vorig jaar geëindigd waren, starten en u een ander zicht van de Stille Kempen laten aanschouwen.

Via het systeem ‘bolletje-pijltje’ loodsen wij jullie doorheen het Kempense platteland. Het zal een uitdaging zijn om zo goed mogelijk de juiste route uit te stippelen, alsook de bijhorende vragen foutloos te beantwoorden.

Bij aankomst kunnen jullie genieten van een overheerlijke BBQ en een frisse pint, terwijl wij de resultaten bekend maken.

Aan toekomstige deelnemers:

Rally+BBQ: 30 euro per auto+15 euro p.p. voor BBQ

Enkel Rally: 30 euro per auto

Enkel BBQ: 20 euro p.p.

(BBQ: inschrijven voor woensdag 19 september)

Iedereen wordt bij aanvang voorzien van een vertreknummer alsook roadbook,verfrissingen,etc.

Het programma zal er als volgt uitzien:

14-15u———- Vertrek Turnhout (bedrijf *Renault Garage KENIS)+ overhandigen roadbook

15-17u———- Route + tussenstop

17-19u———- Aankomst onbekende locatie

19-…u———– Bijeenkomst+BBQ

*Renault Garage KENIS adres: Steenweg op Gierle 314, 2300 Turnhout

INSCHRIJVEN VIA onze website

www.rotaractturnhout.be

LET OP:::::::::: Plaatsen zijn beperkt,TIJDIG INSCHRIJVEN is dus de boodschap

In samenwerking met Renault Garage KENIS Turnhout

flyer4.jpg

Geplaatst:

Na vorig jaar een leuke editie gehad te hebben ben ik van plan dit jaar opnieuw deel te nemen. Aangezien de Clio Williams verkocht is, zal het wel met de 190D zijn, maar dat maakt de fun er niet minder om.

Vraag is of mijn co-piloot van vorig jaar het nog ziet zitten om nog eens deel te nemen? Of zou brjefs het risico nemen om met zijn Alfa proberen uit te rijden?

Geplaatst:

Lijkt me wel plezant om met de MX-5 te doen. Eens over nadenken!

Geplaatst:

Mag elke auto deelnemen of zijn er beperkingen?

Geplaatst:

Elke auto mag deelnemen.

Of het nu eentje uit 1901 is of eentje uit 2012 maakt niet uit

Idem of het nu een Lada/Audi is of Ferrari

Geplaatst:

Na vorig jaar een leuke editie gehad te hebben ben ik van plan dit jaar opnieuw deel te nemen. Aangezien de Clio Williams verkocht is, zal het wel met de 190D zijn, maar dat maakt de fun er niet minder om.

Vraag is of mijn co-piloot van vorig jaar het nog ziet zitten om nog eens deel te nemen? Of zou brjefs het risico nemen om met zijn Alfa proberen uit te rijden?

Ik ga het even onder voorbehoud houden, weet niet of ik dan al iets in mijn agenda heb staan.

Als ik mee kan rijden is het misschien een goed idee om de cabrio mee te nemen ipv de Alfa? En gaan we dan opnieuw proberen om de snelste tijd met de meeste kilometers te halen? :D

Geplaatst:

Ik ga het even onder voorbehoud houden, weet niet of ik dan al iets in mijn agenda heb staan.

Als ik mee kan rijden is het misschien een goed idee om de cabrio mee te nemen ipv de Alfa? En gaan we dan opnieuw proberen om de snelste tijd met de meeste kilometers te halen? :D

Challenge is on :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in