Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beetje nonchalant met 1 handje over de ring knallen:

Ik ben normaal gezien zelden bang om met iemand mee te rijden maar met zo'n kerel zou ik ze wel nijpen  :D dan nog met dakje open + geen helm...tja je moet maar durven!

Geplaatst:

Eerste stuk heb ik echt luidop uit ongeloof zitten lachen, wat een gangstrr E30 :lolz: 

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Zalig die SUV's zien driften, buiten de Range dan :D

Voor mij de Cayenne.

Geplaatst:

Die cayenne rijdt idd opvallend sportief. Dat hij sportief rijdt voor een suv stond vast, maar dit verwachtte ik ook weer niet.

Geplaatst:

Ben op zoek naar een filmpje waarin ik dacht Harris echt zwaar drift met een Cayenne Turbo S, een zwarte. Niet normaal hoe scheef dat kan :inlove:

Geplaatst:

Ben op zoek naar een filmpje waarin ik dacht Harris echt zwaar drift met een Cayenne Turbo S, een zwarte. Niet normaal hoe scheef dat kan :inlove:

Heb in Fifth Gear iets gelijkaardig gezien, was inderdaad behoorlijk scheef.  Dacht dat Needell reed.

Edit: was dus Mark Higgins, op 2:10 http://www.youtube.com/watch?v=o8NZX-01rfo

(sorry niet embed, nie meteen gevonden hoe je dat doet)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

In het venster om te posten moet je op het knopje links boven klikken, dan pas de link plakken en posten.

Geplaatst:

http://www.youtube.com/watch?v=v1KYdc_cQFY

Hoort ook thuis in het Lotus lovers topic.

Ik zou dat echt eens graag doen met een Austin 7-achtig iets, zo een trail rijden. Fifth Gear heeft daar in het verleden ook al een reportage over gemaakt en in de Classic en Sports car van deze maand staan ook weer foto's.

Jammer dat dat hier in België niet wordt gedaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in