Martini Racing 2.777 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Race: :: Pit :: Max speeds :: Best lap :: Lap Chart :: History graph Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Vettel en Button moeten bij de wedstrijdleiding komen voor het voorval tijdens de safety car. Ook het accident tussen Schumacher en Vergne staat nog in onderzoek alsook de inhaalactie van Webber op Koboyashi. Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 De kracht van Alonso is net dat hij ook punten pakt op de circuits waar de Ferrari voor geen meter deugt. De kracht van Alonso ontken ik niet, maar volg jij eigenlijk de tijdentabel van elke ronde tijdens een race? Er was niets mis met die Ferrari, je moest maar kijken naar de rondentijden welke Massa kon rijden toen hij vrij baan had. Hij was sneller onderweg dan Hamilton en Vettel en dat ronde na ronde. Alonso heeft eigenlijk niet zo'n sterke race gereden. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 De kracht van Alonso ontken ik niet, maar volg jij eigenlijk de tijdentabel van elke ronde tijdens een race? Er was niets mis met die Ferrari, je moest maar kijken naar de rondentijden welke Massa kon rijden toen hij vrij baan had. Hij was sneller onderweg dan Hamilton en Vettel en dat ronde na ronde. Alonso heeft eigenlijk niet zo'n sterke race gereden. Neen, ik volg de tijdstabellen niet. Maar Massa moest jagen en aanvallen, terwijl Alonso enkel moest controleren. Zo rij je races uit. Alonso kon Vettel en Button niet achter zich houden, dus was dit het verstandigste om te doen. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 wat een kutrace!! knappe setting maar dan zijn we ook uitgeklapt... Uitvalbeurt Hamilton is ook jammer... Wk kwam terug dichter, maar is nu te ver weg, denk ik, of die zou elke race moeten winnen... In ieder geval ondanks de perikelen zijn McLaren en Hamilton in bloedvorm, dat stelt me enigzins gerust. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Alle geluk was de race hier trouwens opgenomen... Na de 2de SC heb ik de race dan maar in 24x gezien, zo saai seg... Zelfs Valencia had spanning vant jaar.... Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 http://www.planetf1.com/driver/3213/8104008/Hamilton-I-won-t-give-up Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Schumi trouwens 10 plaatsen achteruit in Japan omv dat incidentje met vergne... Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Schumi trouwens 10 plaatsen achteruit in Japan omv dat incidentje met vergne... Lijkt me wat veel van het goede ... niet dat ik zijn actie goed praat. Maar er zat niets van agressie in, het was 'enkel' een verkeerde inschatting van zijn remvermogen na de safetycar. Dom, beginnersfout, maar geen reden voor 10 startplaatsen in Japan Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 McNish heeft toch enkele rare besluiten genomen na de race in mijn ogen. Ik dacht dat zo'n ex-rijders stuart er voor diende om geen onnozole straffen te krijgen en betere inschattingen te kunnen maken. Na de race: Vettel/Button blijven onbestraft Webber krijgt 20 sec straftijd omwille van zijn inhaalactie op Kobayashi Schumacher krijgt 10 strafplaatsen omwille van de actie op Vergne Senna krijgt 5 strafplaatsen omwille van de actie op Massa Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Kleine correctie, de rijder die aansluit bij de wedstrijdleiding is daar in de rol van adviseur. Hij neemt dus geen beslissingen. Verder ben ik benieuwd waar jij een gridstraf voor Senna leest? De sites waar ik gekeken heb spreken over 'vrijspraak' voor Senna? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Ze mogen die stratencircuits dan afschaffen van mijn part. Extreem saaie race op enkele inhaalmanoevres na... Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Ze mogen die stratencircuits dan afschaffen van mijn part. Extreem saaie race op enkele inhaalmanoevres na... Dikke 22222 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Dikke 22222 En toch zijn er coureurs die fan zijn van dergelijke circuits. Wat mij betreft één grote frustratie-race als coureur. Je bent sneller? Pech gehad. Je bent langzamer, gewoon een beetje in je spiegels kijken (unlike Senna) en de finishvlag afwachten.. Laat de race in Japan maar komen! Alhoewel daar ook weinig inhaalmogelijkheden zijn.. Hopelijk nog eens een regenrace :-) Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 De enige reden voor die circuits is centen. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Ik vind de sfeer in Singapore altijd wel leuk ivm met de lichten in de nachtelijke omgeving. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Geplaatst: 24 september 2012 De Schumacher-trein was ook weer van de partij. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Kleine correctie, de rijder die aansluit bij de wedstrijdleiding is daar in de rol van adviseur. Hij neemt dus geen beslissingen. Die adviserende rol, kan/heeft wel een invloed hebben op de uitspraak/beslissing. Verder ben ik benieuwd waar jij een gridstraf voor Senna leest? De sites waar ik gekeken heb spreken over 'vrijspraak' voor Senna? Stond dus gisteren op enkele sites, vandaag blijkbaar al rechtgezet. http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/senna-vijf-plaatsen-achteruit/ Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.