Ga naar inhoud

Datumbepaling rondrit

Welke datum komt voor u goed uit?  

11 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum komt voor u goed uit?

• Zaterdag 3 November 2012
      4
    • Zaterdag 10 November 2012
      2
    • Zaterdag 17 November 2012
      2
    • Zaterdag 24 November 2012
      5
    • Zaterdag 8 December 2012
      3
    • Een zaterdag past voor mij niet, ik wil op een zondag gaan rijden
      3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In opvolging van mijn eerder topic over een rondrit in Zeeland en omstreken:

Vrij eenvoudig zeker. De datum met de meeste stemmen wint :)

tenzij er teveel zijn die een zondag willen, maar dan moet ik een andere drankstop zoeken

Geplaatst:

Is dat sowieso namiddag, of start dat 's ochtends?

Geplaatst:

Namiddag é :)

Geplaatst:

Nog eens mijn vraag PJH: is dat doenbaar met een moto, om bv. een andere auto te volgen?

Geplaatst:

Zeer zeker :)

Geplaatst:

Zeer zeker :)

Oké, ik zie wel wat hier beslist wordt dan :)

Geplaatst:

omleiding1.jpg

omleiding2.jpg

omleiding3.jpg

Vandaag de laatste controle van het roadbook gedaan. Enorm veel fun gehad :) Maar plotsling zijn er overal wegenwerken :s Ik heb in totaal 6 omleidingen gehad...no fun :( onderandere 2 zeer mooie stukken zouden daardoor wegvallen.

Daarom heb ik besloten het in Maart ofzo te doen, zodat er:

- hopelijk geen omleidingen meer zijn

- ik nog tijd heb om iemand te zoeken die ons wil ontvangen op een zondag

- het niet meer "rap rap" georganiseerd moet worden, zodat er dus meer tijd is om mensen te strikken en zo de groep groter te maken

- we geen schrik moeten hebben voor het weer

- de dagen langer zullen zijn dan in november, wat ook aangenaam is gezien 99% van de wegen onverlicht is

- de wegen relatief proper zouden moeten zijn, zeker ivgl nu

Deze rit is dus niet dood (zou zonde zijn, 't is echt nog cool :)) maar gewoon wat uitgesteld :) Ik hoop snel meer te weten

edit: op foto 1 is te zien dat de bierkreek nog altijd bereikbaar is, dus voor Toere is het wss geen probleem om nu te rijden :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Klinkt als een uiterst goed plan PJ! Als ik met iets kan helpen moet je 't maar laten weten. :)

Geplaatst:

Haha een datum waarop autotje af moet zijn

Geplaatst:

"kijkt op routeplanner waar de bierkreek ligt"

Geplaatst:

Hoe zit dat met politie controles in Holland ?

Want gezien onze reputatie op elke rondrit is dat misschien niet onbelangrijk :P

Geplaatst:

Hoe zit dat met politie controles in Holland ?

Want gezien onze reputatie op elke rondrit is dat misschien niet onbelangrijk :P

dit zou mijn eerste zijn dus vertel :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nog nieuws? :D

Geplaatst:

Het roadbook is nu volledig klaar en zonder fouten. Maar er zal uiteraard nog een testrit gedaan worden vlak voor de rit zelf, zodat eventuele omleidingen geen verrassing zijn.

De datum zal 24/3, 31/3 of 7/4 zijn.

De tussenstops in de running zijn:

- http://www.rostemuis.be/

- http://www.godshuis.be

Het is moeilijk om een tussenstop vast te krijgen omdat:

- Ik niet zeker weet hoeveel drankjes ze gaan serveren (ik heb geen inschrijvingslijst)

- Ze allemaal vallen over het feit dat het de zondag meestal het drukste is

- We niet zullen arriveren als een grote groep, maar eerder af en toe in kleine groepjes in een tijdsbestek van +- 1 uur (want de rondrit draait om rijden, niet om in één file naar daar rijden, de start zal dan ook gespreid worden)

- Ik nog geen datum kan prikken, gezien dat afhankelijk is van de tussenstopplaats en in zeker zin ook van de deelnemers (maar die wachten dus op elkaar)

edit: het makkelijkste zou zijn om de tussenstop te laten vallen, maar in een rit van 4 uur lang zal dat voor velen wss te moeilijk zijn.

Geplaatst:

Als ik in het land ben probeer ik mee te rijden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop dat we niet rijden op 24/3 dan zit ik op Papenburg.

Maar ja we kunnen niet alles hebben.

Geplaatst:

Veel goesting en ik ben in het land, enkel hopen dat die verdomde examens geen roet in het eten gooien.

Geplaatst:

Het zal 31/3 of 7/4 worden zoals het er naar uit ziet. Probleem is dat ik zou moeten weten hoeveel volk er komt, dan pas kan ik een datum bij de tussenstop vastleggen. Maar de datum bepaald hoeveel volk er komt :D

infinite loop.

Anyway

sneak preview: http://zeelandclassic.carbonfiber.be/

nog niet muggenziften over spelling, datums en tijdstippen en website fouten, ik ben er nog maar aan bezig van eergisteren. Gelieve ook nog niet in te schrijven op de site tot het officieel topic wordt geopend. Ik ben nu nog functionaliteit aan het toevoegen en het zou dus kunnen dat ik mijn database nog een aantal keer ga leegmaken ;) de reden waarom ik dit toon is gewoon om aan te tonen dat de rondrit zeker zal plaatsvinden en dat ik wil zorgen dat al vanaf de 1e editie de puntjes op de i zullen staan.

als er tips zijn ivm de website, de indeling en content, fouten in de lay-out -> meld het dan aub :)

Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om het roadbook te gaan testrijden -> PM :) ik zoek er een stuk of 3

Geplaatst:

Ziet er erg leuk uit PJ. Zit nog de occasionele dt-fout tussen maar qua layout en zo vind ik het geslaagd.

Geplaatst:

Niet de 31ste want dan is het de RVV

Geplaatst:

ziet er al toppie uit!! :D

Geplaatst:

Klein foutje ivm Lay-Out.

Startplaats komt bij mij onderaan ipv op het einde van het rijtje.

post-447-0-54409800-1356871574_thumb.png

Geplaatst:

Ik heb hier eigenlijk ontzettend veel zin in. :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.