Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Nanolex Duitsland komt een trainingsdag geven bij WAX-IT op 08/12/12. Er is een vrije toegang en iedereen is van harte welkom! Gelieve een mailtje te sturen naar [email protected] om uw aanwezigheid te melden, zo krijgen wij een idee van hoeveel deelnemers we mogen verwachten. Wat staat er op het programma: Technologie Nanolex technisch uit de doeken gedaan: - Wat is SiO2 nano technologie - Wat zijn de toepassingsgebieden - Hoe wordt deze geproduceerd - Hoe wordt deze gebruikt op de oppervlakken van uw wagen - Wat zijn de voordelen van deze technologie in vergelijken met de klassieke producten - Hoe dient deze onderhouden te worden Demonstraties en hands-on: Hoe bereid ik de oppervlakken voor en hoe breng ik de producten aan: - Lak Coating - Glass coating - Trim coating - Textile coating - Convertible top coating Wanneer? Zaterdag 08/12/12 Voormiddag: 10:30 tot 12:30 Namiddag: 14:30 tot 17:00 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 trainingsdag -> dat klinkt alsof je zelf iets mag doen? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Geplaatst: 28 november 2012 trainingsdag -> dat klinkt alsof je zelf iets mag doen? Idd, er zal ook hands-on training zijn. dus als je zelf eens wil gaan proberen kan dat die dag zeker. Het "mag", maar "moet" niet hé Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 Heb je ook wax voor ski's en snowboards? Kort daarna gaan we immers wintersporten.......... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Geplaatst: 28 november 2012 Heb je ook wax voor ski's en snowboards? Kort daarna gaan we immers wintersporten.......... Wax is passé, nanolex die ski's en snowboards kerel ! Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 Ziet er interessant uit. Heb dat ooit bij Protech gehoord zo heel die uitleg, en aangezien dit een afgeleide is van Protech zal dat ongetwijfeld ook wel interessant zijn. Maar ik heb het daar al gevolgd, dus ga me hier niet voor inschrijven Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Geplaatst: 28 november 2012 Ziet er interessant uit. Heb dat ooit bij Protech gehoord zo heel die uitleg, en aangezien dit een afgeleide is van Protech zal dat ongetwijfeld ook wel interessant zijn. Maar ik heb het daar al gevolgd, dus ga me hier niet voor inschrijven Protech werkt met sealants op basis van polymeren en niet met SiO2 technologie Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 Protech werkt met sealants op basis van polymeren en niet met SiO2 technologie ah zo 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.