Ga naar inhoud

Rondrit door Zeeland. 14/4/2013

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste medeforummers,

Bij deze dan eindelijk het lang verwachte topic van de allereerste Zeeland Classic.
Deze rondrit brengt ons doorheen Zeeuws-Vlaanderen op een aangename manier. De start is voorzien op zondag 14 April 2013 om 13.00 te Maldegem. Alle informatie vind je terug op http://zeelandclassic.carbonfiber.be

Wie moet er aanwezig zijn?
Eenvoudig: iedereen die graag auto’s ziet en graag autorijdt. Snel of traag, duur of goedkoop, benzine of diesel, nieuw of oldtimer, Lada of Ferrari,…. Iedereen is welkom, zolang je maar kunt GENIETEN van autorijden.

Waarom moet je aanwezig zijn?
Als je van autorijden houdt, is dit een niet te missen evenement. Want wat is er nu leuker dan samen met andere petrolheads over een aantal mooie wegen rijden. De rondrit bevat afwisselende wegtypes, passend voor de meeste wagens en deelnemers. De rit is uiteraard meer dan alleen rijden, het is ook genieten van elkaars wagens, gezelschap en vriendelijkheid. De 200 kilometer lange tocht wordt afgelegd in ongeveer 4 uur tijd, koppel dat aan een leuke tussenstop en je hebt een hele namiddag plezier en een mooie herinnering voor achteraf.

Dagplanning
12u30-13u00: samenkomst op de parking
13u00: beginnen van de startprocedure
18u30: aankomst op dezelfde parking

Gezien de grootte van de groep is het aan te raden mooi op tijd toe te komen, zodat iedereen vlot kan vertrekken! De ingang naar de parking is immers ook de uitgang. Het roadbook wordt uitgedeeld ter plaatse, één voor één bij het afrijden van de parking. Gezien we bochtige stukken hebben met vaak acceleratie en remmen, is het niet opportuun om meteen in één grote groep te vertrekken. Zo verkleinen we het risico op filevorming en ongevallen.

Kostprijs
Deelname aan de Zeeland Classic 2013 kost €5 per wagen, ongeacht de hoeveelheid passagiers. In deze prijs is een geprinte versie van het roadbook en één drankje inbegrepen. De overige passagiers kunnen uiteraard een drankje kopen aan de normale prijzen.

Inschrijven
Gezien deze rondrit op meerdere fora wordt geadverteerd, gebeurd het inschrijven niet via het forum zelf, maar volledig via de website: http://zeelandclassic.carbonfiber.be

Surf naar de website en klik op inschrijven, vul je details zo volledig mogelijk in. Op dat moment is je inschrijving gereserveerd. Pas na betaling van het inschrijvingsgeld is je deelname ook effectief bevestigd. De inschrijving stopt op donderdag 11/4/2013 om 23.59. Wanneer uw betaling is aangekomen, wordt de status van uw inschrijving op de website bijgewerkt. De betalingsgegevens vind je terug op de website.

Groeten en tot dan,

PJH - www.carbonfiber.be

Geplaatst:

Hoe wordt er betaald?

Edit: erover gelezen, op de site dus :D

Geplaatst:

Je hebt er echt uw werk van gemaakt precies, chapeau!

Zal ervan afhangen hoever ik sta dan met mijn kever, als ie af is doe ik mee :)

Geplaatst:

Kan je de wagen nog wijzigen?

Ik wil wel meerijden, maar het zal afhankelijk zijn van het weer enzo welke auto ik meepak.

Ik kan me nu wel inschrijven met een oldtimer, maar als ik er dan niet mee kan komen door omstandigheden staat dat zo dom, en een 190D staat zo dom op de deelnemerslijst :D

Idem met passagiers...

Geplaatst:

Het hoeft zeker geen oldtimer te zijn. Een Opel corsa mag eveneens deelnemen, als je maar graag autorijdt.

De naam Zeeland classic is gewoon gekozen omdat ik dat mooi vond klinken :D

Als ik je echte naam en voornaam of geldig E-mail adres maar heb, want dat zal ik controleren bij de start.

Passagiers is ook maar een indicatie. Dat beïnvloed voor u de deelname prijs niet, het is voor mij gewoon een richtlijn om te weten hoeveel volk de tussenstop moet aankunnen :) gelieve daar dus wel een redelijk correcte schatting te doen. Als iedereen 0 zegt en afkomt met 4, dan heb ik een probleem ;)

Geplaatst:

Dacht van wel, je moet hem gewoon mailen dan.

Geplaatst:

Interesting, tegen dan moet die S2k toch terug een motor hebben schat ik :D

Geplaatst:
Interesting, tegen dan moet die S2k toch terug een motor hebben schat ik :D

Perfecte plek om te roderen B)

Geplaatst:

Ik heb mij er al bijgezet, maar de auto kan wel nog variëren. Normaal gezien wel maar 1 passagier.

Geplaatst:
Ik heb mij er al bijgezet, maar de auto kan wel nog variëren. Normaal gezien wel maar 1 passagier.

Allez vooruit, ik ben al niet alleen :D

De eerste inschrijving \o/

ben echt eens benieuwd aan hoeveel volk ik ga geraken tegen april :)

Geplaatst:

Ingeschreven! Ik heb er al zin in.

Normaal gezien zal men pa ook wel mee doen (Z4).

Geplaatst:

Heb me zonet ingeschreven.

PJH, bedankt alvast om dit te organiseren!

BTW, ontvangen we een e-mail met de gegevens om het bedrag over te schrijven?

Geplaatst:

BTW, ontvangen we een e-mail met de gegevens om het bedrag over te schrijven?

de betalingsgegevens staan op de website. Maar inderdaad, als alles goed is zou je ook een E-mail moeten gekregen hebben :-) deze kan wel een uurtje onderweg zijn, de serverload is vrij hoog.

Geplaatst:

Hier durf ik misschien ook wel is aan meedoen. Vooral omdat de aandacht op rijden ligt een mooi stukje landschap bevat.

Hou dit zeker in de gaten!

Geplaatst:

Ingeschreven. 50 per uur gemiddeld lijkt mij wel nog aardig tempo eigenlijk. Trage karren mogen eerst vertrekken?

Geplaatst:

Toch al een mooie deelnemerslijst :)

Geplaatst:

Interesse! Komt de rit ook door Nederland? Ivm Z-platen :-)

Geplaatst:

Niet aanwezig, kost me teveel aan naft

Geplaatst:
Interesse! Komt de rit ook door Nederland? Ivm Z-platen :-)

90% ofzo :D Zeeuws-vlaanderen is al NL é :) denk dat 2 km na de start we de grens al over gaan.

Geplaatst:

ingeschreven en betaald! :D

Geplaatst:

inschrijvingen en betalingen komen echt nog vlot binnen, had ik niet gedacht :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in