jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 inschrijvingen en betalingen komen echt nog vlot binnen, had ik niet gedacht Tuurlijk wel! Daar is altijd veel animo voor (zie BB Z rondrit vorig jaar, en andere rondritten die we daar georganiseerd hebben, en rondritten van AF etc.). Dat ligt echt beter en beter in de "markt". Statische meetings zijn zo passé en voor tjoeners Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 inschrijvingen en betalingen komen echt nog vlot binnen, had ik niet gedacht Kunnen we dan niet in de ardennen vertrekken ipv Maldegem om de flikken te misleiden? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Geplaatst: 3 januari 2013 Statische meetings zijn zo passé en voor tjoeners 1 keer naartoe geweest.... vertrokken na 15 min cars have wheels for a reason. Maar dat het zo snel zou gaan, ondanks dat het nog veraf is, had ik niet verwacht. Hopelijk kan ik de verwachtingen inlossen ik creëer natuurlijk wel een professioneel uitzicht door die website enz, hopen dat het allemaal goed komt Quote
jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Als ik met iets kan helpen laat gerust weten. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Statische meetings zijn zo passé en voor tjoeners cars have wheels for a reason. Maar dat het zo snel zou gaan, ondanks dat het nog veraf is, had ik niet verwacht. Helemaal mee eens, anderzijds de laatste keer dat ik naar een rondrit geweest ben, heb ik bij thuiskomst gezegd nooit meer. Dat was niet meer of minder dan een illegale straatrace bij sommigen. Mixed feelings want eigenlijk wel zin in een ritje........ Ik wil zeker niet heilig doen en besef dat het niet makkelijk is uw manieren te houden eens opgefokt. Ik pleit ook wel eens schuldig (vandaar mixed feelings) Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Is dat eigenlijk wel een goed idee om mee te rijden met een recente auto? Quote
jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Helemaal mee eens, anderzijds de laatste keer dat ik naar een rondrit geweest ben, heb ik bij thuiskomst gezegd nooit meer. Dat was niet meer of minder dan een illegale straatrace bij sommigen. Mixed feelings want eigenlijk wel zin in een ritje........ Ik wil zeker niet heilig doen en besef dat het niet makkelijk is uw manieren te houden eens opgefokt. Ik pleit ook wel eens schuldig (vandaar mixed feelings) Goh, op de rondritten die ik al mee gedaan heb/georganiseerd heb splits je dat gewoon in groepkes, wetende wat voor chauffeurs dat zijn. Er zitten altijd zotten bij die willen vliegen. Daar hou ik mij niet mee bezig. Ik heb mezelf altijd ingedeeld bij een chill rijdend groepje. Als je co-piloot hebt hoef je ook helemaal niet mee te rijden met een groepje, gewoon eigen tempo. Als er dan van die eikels zijn die in u gat komen boren of op de meest onmogelijke plaatsen proberen voorbij te gaan, tjah, die moeten maar op circuit gaan rijden. Ik ga me er alvast niet in opjagen of gas gaan bij geven omdat de driftkikker achter mij sneller wilt rijden. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 De laatste rondrit die ik meegedaan heb was de http://www.centomiglia.be. Buiten een aantal toffe opdrachten onderweg werd de rondrit gekoppeld aan een gemiddelde snelheid. Met een tijdsopname bij het begin en het einde van de rondrit werd de gemiddelde snelheid berekend. Wie daar het dichtstbij zat, kreeg hiervoor een prijs. Waterdicht is dit natuurlijk niet, want dan kan je nog snel rijden en wat langer onderweg op een terrasje gaan zitten. Alleszins, tijdens de Centomiglia waren geen weghooligans zoals er al tijdens meerdere AFrondritten zijn geweest. Sommigen kunnen zich echt niet beheersen tijdens zo'n rondrit. Dat bederft het plezier van de anderen die er wel op een fatsoenlijk manier willen van genieten. Uiteindelijk is het ieder voor zich. Ik schrijf mij in. Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Morgen eens kijken of ik die dag kan vrijhouden. Quote
Corneel 2.586 Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Ziet er een prachtevent uit PJH. Heb me bij deze ingeschreven met de A5 Cabrio en de overschrijving uitgevoerd. Nu hopen op een heerlijk lentezonnetje om open te cruisen, gelieve als organisator dus een mand eieren naar de Clarissen te brengen . Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Geplaatst: 8 januari 2013 Interesse! Met de Porsche wordt moeilijk wegens Z-platen, maar ik haal misschien eens de Alpina van mijn pa van stal of zo ... Zolang het geen cayenne TDI is, mag je komen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Zolang het geen TDI is, mag je komen lap, ist weer begonnen ja? Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 lap, ist weer begonnen ja? turbo's losschroeven Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 turbo's losschroeven ze zijn bang dat ze niet zouden meekunnen zeker met hun benzine Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 ze zijn bang dat ze niet zouden meekunnen zeker met hun benzine pas op : PJH heeft het ritje gekozen : je audi zou wel eens in de gracht kunnen ondersturen 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 pas op : PJH heeft het ritje gekozen : je audi zou wel eens in de gracht kunnen ondersturen Inderdaad, I'm aware of that dus ik ga niet de held uithangen. En met QUATTRO kan je toch niet in de gracht belanden? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 rijden er hier met een tripmaster? Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Ziet er tof uit... Een idee om met goed weer eens de rit te doen met de mini Zolang het geen cayenne TDI is, mag je komen @ICM mag dus niet komen??? Je mag eventueel wel samen met C_X in de mini meedoen hoor Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Geplaatst: 8 januari 2013 ICM mag komen, omdat hij niet continue zit te beweren dat hij met een fantastische supersnelle wendbare sportwagen rijdt maar beseft dat hij een compromis heeft gekocht die past bij zijn noden en smaak. 2 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Inderdaad, I'm aware of that dus ik ga niet de held uithangen. En met QUATTRO kan je toch niet in de gracht belanden? jawel, maar je kan er vlotter uitrijden door je vierwielgrip Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 jawel, maar je kan er vlotter uitrijden door je vierwielgrip Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Damn. Rats vergeten. Dringend werk van maken! Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Bert heeft zich dus blijkbaar ingeschreven: met de auto van zijn vrouw. Heeft hij zich dan vrijwillig opgegeven als co-piloot of gaat die er nu van uit dat hij mag rijden!? 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Bert heeft zich dus blijkbaar ingeschreven: met de auto van zijn vrouw. Heeft hij zich dan vrijwillig opgegeven als co-piloot of gaat die er nu van uit dat hij mag rijden!? steek de sleutels maar goed weg of bel naar Delphine Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Bert heeft zich dus blijkbaar ingeschreven: met de auto van zijn vrouw. Heeft hij zich dan vrijwillig opgegeven als co-piloot of gaat die er nu van uit dat hij mag rijden!? steek de sleutels maar goed weg of bel naar Delphine Hij heeft me hier net gevraagd of ik zeker co-piloot wou zijn. WTF!!! Ik wil rijden!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.