Ga naar inhoud

Rondrit door Zeeland. 14/4/2013

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Daar mogen ze nog een 2-tal maand voor sparen :)

neenee, voor benzine mogen ze sparen. Niet voor de inschrijving :D

Geplaatst:

Ingeschreven. Enkel het voertuig kan nog veranderen (Volvo of BMW).

Geplaatst:

De inschrijvingen gaan echt hard. We zijn 27 dagen bezig, en ik zit aan 100 mensen :o

Straks eens bellen naar het café, vragen hoeveel volk ze kunnen ontvangen :D had niet verwacht dat het zo'n succes zou zijn, zeker niet voor een eerste editie :o

Geplaatst:

Ik ga mij dan ook eens moeten inschrijven.

Geplaatst:
De inschrijvingen gaan echt hard. We zijn 27 dagen bezig, en ik zit aan 100 mensen :o

Straks eens bellen naar het café, vragen hoeveel volk ze kunnen ontvangen :D had niet verwacht dat het zo'n succes zou zijn, zeker niet voor een eerste editie :o

Zie maar dat er niet té veel volk op afkomt.

Dat zorgt ook voor problemen.

Geplaatst:

Welke baantjes zijn het qua effenheid?

Geplaatst:

98% van de wegen is in prima staat. Er zit 1 stuk kassei in die niet te omzeilen valt, maar het is een kassei in hollandse stijl, ze maakt dus wat lawaai, maar ze ligt wel vlak :) Gewoon aan 50-60 over rijden dus ;)

In België zit er een stuk tussen met wat boomwortels van +- 1km lang. Dat is een stuk die je traag zult moeten rijden met je GT3, net zoals al de rest. Bodemvrijheid zal normaal geen probleem zijn, maar het is gewoon niet echt vlak en dat bederft de pret. Het zou echter wel nog kunnen dat dat stuk nog verdwijnt uit het definitieve roadbook, omdat ik gezien heb dat er in die buurt nu wegenwerken geplanned zijn.

Mijn BMW heeft een bodemvrijheid van 8cm (het minimum voor de keuring) en ik raak nergens de grond :)

Geplaatst:

Misschien is het interessant te melden in de roadbook waar de weg plots in slechtere staat is.

Kben ondertussen ingeschreven met enkele vrienden, kheb er al zin in! 

Geplaatst:

Dat zal inderdaad in het roadbook staan daar waar het nodig is. Begin april komt er een laatste inspectie van het traject en dan ga ik alles noteren. Ik weet hoe irritant het kan zijn want mijn wagen is ook vrij hard enz... ik zou niet willen dat er iemand schade rijdt :)

Geplaatst:
Een stuk DAT! Argh! Doe je het er om?

Jij kan toch overdrijven ze!

Geplaatst:
Dat zal inderdaad in het roadbook staan daar waar het nodig is. Begin april komt er een laatste inspectie van het traject en dan ga ik alles noteren. Ik weet hoe irritant het kan zijn want mijn wagen is ook vrij hard enz... ik zou niet willen dat er iemand schade rijdt :)

ideaal, de mijne staat 3cm lager dan een standaard A5 dus moet ook niet te zot doen.

Hoeveel mogen er maximum meedoen? Want 100 wagens lijkt me al superveel :s

Geplaatst:

Wat een stoet.

Eventjes de flikken bellen dus. :ninja:

Neeje, graptjen he :P

Geplaatst:

Café ?

:D

Geplaatst:
Jij kan toch overdrijven ze!

Zei de leerkracht.

Hier ben ik geen leerkracht.

Hier ben ik gewoon mezelf en ga ik niet elke keer ik of iemand anders een fout schrijft ambetant doen.

Als iemand wil dat ik zijn/haar posts verbeter, dan moet die persoon het me maar vragen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Hier ben ik geen leerkracht. Hier ben ik gewoon mezelf en ga ik niet elke keer ik of iemand anders een fout schrijft ambetant doen. Als iemand wil dat ik zijn/haar posts verbeter, dan moet die persoon het me maar vragen.

Mijn posts mag je altijd verbeteren  :)

Neen echt , heb door Tommie al veel geleerd ivm schrijffouten en let ik er meer op hoe iets wordt geschreven. 

Geplaatst:
Hier ben ik geen leerkracht. Hier ben ik gewoon mezelf en ga ik niet elke keer ik of iemand anders een fout schrijft ambetant doen. Als iemand wil dat ik zijn/haar posts verbeter, dan moet die persoon het me maar vragen.

Mijn posts mag je altijd verbeteren  :)

Neen echt , heb door Tommie al veel geleerd ivm schrijffouten en let ik er meer op hoe iets wordt geschreven. 

Was het zo erg misschien? :P

Geplaatst:

Café ?

:D

Na 100km mogen de motoren koelen terwijl de stembanden gesmeerd worden :-)

Fred's café in sint-margriete wordt de stopplaats.

1e drankje = inbegrepen in de prijs

Geplaatst:
Na 100km mogen de motoren koelen terwijl de stembanden gesmeerd worden :-) Fred's café in sint-margriete wordt de stopplaats. 1e drankje = inbegrepen in de prijs

1 drankje is goed 

Om te beginnen 

Geplaatst:
Was het zo erg misschien? :P

Ja :P

Jij bent goed bezig toere!

Geplaatst:
Jij bent goed bezig toere!

Dank u , ik doe mijn best  !!!

:)

Geplaatst:

Zal er een inschrijvingsstop ingeroepen worden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in