Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

AMG-versie zou een 4l V8 Biturbo krijgen met drukvulling. Power output rond de 500pk. Hopelijk is ie zo bonkers als de z'n voorganger. Ik kijk alvast uit naar de Estate. 

Geplaatst:

19735474831137543612.jpg

6889465061687431526.jpg

17576917051775789589.jpg

De Estate in z'n vermomming.

Geplaatst:

AMG-versie zou een 4l V8 Biturbo krijgen met drukvulling. Power output rond de 500pk. Hopelijk is ie zo bonkers als de z'n voorganger. Ik kijk alvast uit naar de Estate. 

klopt

krijgt ook AIR MATIC op zowel voor- als achteras 

idem AIR BALANCE pakket zoals de S-klasse

Geplaatst:

Hier is ie dan. Mini S-klasse zoals verwacht. Ik smaak dit wel bij eerste indruk :)

mercedes-c-klasse-2014-gelekt-001.jpg

mercedes-c-klasse-2014-gelekt-002.jpg

mercedes-c-klasse-2014-gelekt-003.jpg

mercedes-c-klasse-2014-gelekt-004.jpg

Dat interieur :inlove:

mercedes-c-klasse-2014-gelekt-005.jpg

mercedes-c-klasse-2014-gelekt-006.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dikke kist, en achterkant zag er ook al veelbelovend uit.

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dat interieur is blijkbaar een hele verbetering dan de huidige C. Toen die uitkwam was er veel kritiek op dat interieur, hebben daar dan toch rekening mee gehouden.

Geplaatst:

Dat interieur is blijkbaar een hele verbetering dan de huidige C. Toen die uitkwam was er veel kritiek op dat interieur, hebben daar dan toch rekening mee gehouden.

Ik vond het interieur van de facelift C al een hele stap vooruit zoals bij de W212.

Interieur van de pre facelift was misschien beetje saai.

Geplaatst:

Het interieur van de PFL vind ik veel knapper, veel Benziger en veel meer karakter hebben, heb die kritiek nooit begrepen. De FL is veel karakter kwijt, ook qua uiterljk.

Geplaatst:

Binnenin was de pfl echt een plastieken curverbak met nul tactiele en materiaalkwaliteit (zoals de '3). Ding trok op geen hol. Met de facelift is de C terug premium geworden.

En hoe je kan zeggen dat de facelift die auto zo sterk veranderde, snap ik niet want dat is een zeer milde facelift.

Geplaatst:

Ik zie zelfs geen verschil met de S op die eerste foto...

Geplaatst:

Ziet er fantastisch uit en 't is echt idd een kleine S. Knap.

Natuurlijk de realiteit afwachten maar als je dat vergelijkt met het interieur van een '3...

Geplaatst:

Mercedes is echt goed bezig.

Vind ik ook de laatste tijd :)

Geplaatst:

Binnenin was de pfl echt een plastieken curverbak met nul tactiele en materiaalkwaliteit (zoals de '3). Ding trok op geen hol. Met de facelift is de C terug premium geworden.

En hoe je kan zeggen dat de facelift die auto zo sterk veranderde, snap ik niet want dat is een zeer milde facelift.

Akkoord, niet alle materialen zagen er even mooi uit, maar het zat wel goed in elkaar. Ik vond het oude interieur gewoon eenvoudiger, serieuzer en meer karakter hebben. Dat nieuwe heeft te veel hoeken en curves en straalt niet veel uit imo hoewel ik niet kan ontkennen dat het er kwalitatiever uitziet. En ik vind het net een erg ingrijpende facelift, of toch ingrijpender dan de meeste facelifts van Mercedes; compleet ander dashboard, compleet nieuwe lampen, bumpers, velgen,... Vergelijk eens met de FL van de W202 of W203?

Geplaatst:

Rare pook wel...

zit gwn aan het stuur?

Geplaatst:

Akkoord, niet alle materialen zagen er even mooi uit, maar het zat wel goed in elkaar. Ik vond het oude interieur gewoon eenvoudiger, serieuzer en meer karakter hebben. Dat nieuwe heeft te veel hoeken en curves en straalt niet veel uit imo hoewel ik niet kan ontkennen dat het er kwalitatiever uitziet. En ik vind het net een erg ingrijpende facelift, of toch ingrijpender dan de meeste facelifts van Mercedes; compleet ander dashboard, compleet nieuwe lampen, bumpers, velgen,... Vergelijk eens met de FL van de W202 of W203?

voelt bij mij anders aan maar ik heb nooit tegoei vergeleken

en ik kan me zo snelsnel toch redelijk wat facelifts bij benz voor de geest halen die veel ingrijpende waren

zowal alle e's, en ook de vorige c's ja

op z'n minst even ingrijpend, langs buiten is de huidige zga niet veranderd

Geplaatst:

voelt bij mij anders aan maar ik heb nooit tegoei vergeleken

en ik kan me zo snelsnel toch redelijk wat facelifts bij benz voor de geest halen die veel ingrijpende waren

zowal alle e's, en ook de vorige c's ja

op z'n minst even ingrijpend, langs buiten is de huidige zga niet veranderd

vreemd, kan ik me toch niet echt in vinden.

w202 en w203: kleine veranderingen aan bumpers, heldere koplampen, ander design achterlichtglas... niets vormelijks.

w210: idem, + pinkers in spiegels

w211: grill wat hoekiger, duidelijk andere bumper, lichtjes anders binnenwerk van de koplamp

De W204 is de eerste waar de vorm van koplamp en motorkap duidelijk veranderd zijn. En het interieur is uiteraard (en gelukkig maar) drastisch aangepakt.

Naar mijn gevoel is enkel de FL van de W212 nog ingrijpender.

Geplaatst:

vreemd, kan ik me toch niet echt in vinden.

w202 en w203: kleine veranderingen aan bumpers, heldere koplampen, ander design achterlichtglas... niets vormelijks.

w210: idem, + pinkers in spiegels

w211: grill wat hoekiger, duidelijk andere bumper, lichtjes anders binnenwerk van de koplamp

De W204 is de eerste waar de vorm van koplamp en motorkap duidelijk veranderd zijn. En het interieur is uiteraard (en gelukkig maar) drastisch aangepakt.

Naar mijn gevoel is enkel de FL van de W212 nog ingrijpender.

mjah, ik voel het anders

oké, koplampvorm is anders

maar voor de rest vind ik dat een zeer milde facelift (zeker langs buiten)

dit is gewoon "fijnslijpen", niet de auto veranderen

de facelifts bij vnl de e's vind ik dat niet meer, dat waren echt duidelijke veranderingen

bij de kleinere berlines zijn ze altijd wel wat discreter geweest, maar deze facelift vind ik ook discreet

Geplaatst:

een w204 FL pik ik er van op een km afstand uit. Ander front, duidelijk andere spiegels, lichtjes hertekende achterkant, ...

Welke ingrijpende veranderingen zie jij bij W210/W211?

Soit, ik weet dat ik één van de weinigen ben, maar ik vond dat iig een geslaagde FL, altijd veel meer fan geweest van de W204FL dan van de PFL :)

Geplaatst:

ik ook, vond de fl ook geslaagder, misschien niet met zo'n groot verschil qua exterieur, maar die auto had gewoon die fl nodig om binnenin een beetje presentabel te zijn

nu ik ben sowieso een enorme fl-adept gewoonweg omdat ik weet dat auto's dan grondig opgefrist worden, waardoor je eigenlijk altijd de duidelijk betere auto hebt (uitgerijpt, nogmaals alles geupdatet, ...), mooier niet altijd maar vaak wel (zeker bij BMW, vind ik)

toen ik voor 'n vervanger van m'n '1 keek, ook c's in aanmerking genomen (C280 en C300, evt. C320CDI of C350CDI) maar door budget kwamen toen enkel prefacelifts in aanmerking, en uiteindelijk heeft m dat de das omgedaan

ben nochtans met eentje gaan rijden in duitsland (een C280 automaat met AMG kit, leder, instelbare ophanging, glazen dak, ils, comand, ... dus echt goed uitgerust) en alhoewel dat eigenlijk bijna alles had wat ik wou, knapten we allebei af op 't interieur ... dat was zelfs een stap terug vergeleken met onze '1, go figure

Geplaatst:

I know :) elke keer dat ik in een W204 PFL zit krijg ik het gevoel dat dat dashboard eigenlijk in een camionette thuis hoort.

Geplaatst:

een w204 FL pik ik er van op een km afstand uit. Ander front, duidelijk andere spiegels, lichtjes hertekende achterkant, ...

Welke ingrijpende veranderingen zie jij bij W210/W211?

Soit, ik weet dat ik één van de weinigen ben, maar ik vond dat iig een geslaagde FL, altijd veel meer fan geweest van de W204FL dan van de PFL :)

Bij 211 is heel het schutbord hertekend (om van die verrekte SBC af te kunnen)

Denk dat er maar een 15% van de onderdelen hetzelfde zijn bij 211 pre-facelift vs facelift.

Daarom is de facelift de 20 keer betere auto

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in