TCT 6.313 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Hmmmz, niet overtuigd... Er klopt iets niet met de verhoudingen, zeker bij het profielaanzicht. Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Eerst irl zien en in een andere combinatie. Denk dat dat niet slecht kan zijn. Quote
JanC 7.876 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Duo Penotti eraf en dat zal wel meevallen. Maar doe mij maar een Bentley. Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Miljaar, wat een schitterende kar! Enorm hard fan van. Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Had beter gekund en ben absoluut geen fan van de 2 tone. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Nipt mooier dan dit misbaksel: Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Oei. :| Toch maar vreemd. Geen fan. Had zo mooi kunnen zijn mocht 'ie wat meer Phantom Coupé like geweest zijn. Quote
kwiekie 3.021 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Dit moet het kleine broertje van de phantom coupé voorstellen? Quote
kefkie 2.698 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 het heeft wel iets. Lijkt wat op een mustang fastback. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Nee, een lifestyle versie van de Ghost, met maar 2 deuren en een soort van dynamische lijn voor weekendjes met 2. Er bestaat geen kleine Phantom. Phantom is Phantom, een klasse op zich, helemaal alleen, boven al de rest verheven (enkel de Maybach heeft geprobeerd in die klasse mee te spelen, maar ging oerend hard op z'n bek). Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Nee, een lifestyle versie van de Ghost, met maar 2 deuren en een soort van dynamische lijn voor weekendjes met 2. Er bestaat geen kleine Phantom. Phantom is Phantom, een klasse op zich, helemaal alleen, boven al de rest verheven (enkel de Maybach heeft geprobeerd in die klasse mee te spelen, maar ging oerend hard op z'n bek). Mulsanne? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Mulsanne mikt qua lengte, prijs, motorisatie, gebruik e.a. op de Ghost en Ghost EWB. Zit daar misschien subjectief lichtjes boven, en de Continental Flying Spur zit daar dan wat onder. Bentley zelf beweert met de Mulsanne geen Phantom-concurrent te maken. Als je de beide auto's proefzit is ook meteen duidelijk dat dat echt wel zo is, de Ghost is even ruim als de Mulsanne (en dan heb je nog de EWB), de Phantom is gewoon twee of drie klasses groter en compleet anders qua gevoel. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Mulsanne mikt qua lengte, prijs, motorisatie, gebruik e.a. op de Ghost en Ghost EWB. Zit daar misschien subjectief lichtjes boven, en de Continental Flying Spur zit daar dan wat onder. Bentley zelf beweert met de Mulsanne geen Phantom-concurrent te maken. Als je de beide auto's proefzit is ook meteen duidelijk dat dat echt wel zo is, de Ghost is even ruim als de Mulsanne (en dan heb je nog de EWB), de Phantom is gewoon twee of drie klasses groter en compleet anders qua gevoel. Edoch zou ik precies, als ik de pegels had, de Mulsanne boven de Phantom verkiezen... Puur visueel dan, met geen van beide enige ervaring... Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Hier mogen ze hem direct komen zetten! Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Edoch zou ik precies, als ik de pegels had, de Mulsanne boven de Phantom verkiezen... Puur visueel dan, met geen van beide enige ervaring... Ik volg. Een Mulsanne is eleganter (en nog geen klein beetje) en achtienhonderd keer minder posh. En dat is ook voor mij een argument ... hoe wild ik ook ben van de looks & presence van een Phantom. Met het prijsverschil koop je er trouwens nog een 997 GT2 RS of 991 GT3 bij en hou je nog over. Bovendien denk ik dat de Mulsanne de "betere" auto is voor als je zelf wil rijden. Als ik dan echter naar de Phantom coupé kijk ... dan zwicht ik. Fuck 't imago: een kar van 6 meter met maar 2 deuren (die elk even veel wegen als een middelgroot continent), die opulentie, de overdadig modern art smell die die hele auto uitademt uit elke porie van 't leder, de starlight roof, ... pffff. 't Is zuiver subjectief maar er gaat niks boven, voor mij. Het feit dat 'ie zo gigantisch hard DIKKE VINGER roept naar alles en iedereen, én het feit dat Rolls 'm bewust de atmosferische motor voorbehoudt (alsof die auto zelfs zonder motor al de rest te kakken zet, zo verdomde out of this world is 'ie), vind ik twee retegeile kenmerken. Die auto ademt één en al "I don't care about you, I care about me" uit dat 't bijna genezend werkt om eraan te denken. De Ghost doet me omzeggens niks. Nochtans is dat een verdomd impressionante auto. Velen (ervaar ik) zien dat als een BMW '7 met een andere grille, maar het niveau van afwerking, materialen, e.d. is enorm. De Ghost is echt een volledig segment boven de S-klasse, A8, '7 ... met nog best wat afstand zelfs. Ik kon 2 jaar terug de Ghost, de Phantom en de Mulsanne uitgebreid testzitten in Frankfurt ... en de Ghost is echt niveau Mulsanne, en niet niveau S-klasse. En de Phantom, dat ... dat kan je met niks vergelijken. Een Ghost is al een potige kerel met een enorm volume (zelfde grootte als de Mulsanne), maar als je naar een Phantom toe stapt, dan is dat alsof je voorheen naar 40 metre yachts hebt zitten kijken en nu plots je aandacht verlegt naar 200 metre cruise ships. Ook qua materialen en afwerking is dat nog 'es twee klasses hoger. Gewoonweg out of category. Quote
Ritsuke 6.263 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Nagel. Kop. Perfecte beschrijving gTa. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 De Wraith valt te configgen op de site van RR. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Ben ik de enigste die deze auto altijd leest als de Rolls Royce Wrat? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.