TomT 2.050 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Beste medeforummers,naar jaarlijkse gewoonte stellen we voor: de Ardennenrit + BBQ: Editie 2013Alle informatie kan je terugvinden op http://ardennenrit.carbonfiber.be/Introductie:De Ardennenrit is een jaarlijkse rondrit die voor het eerst werd gehouden in 2008. De toeristische rit brengt jong en oud via de mooiste wegen dwars door de Ardennen met als eindbestemming een gezellige barbecue. De ongeveer 200 kilometer lange tocht legt zich toe op het brengen van rijplezier en dat te koppelen aan mooie vergezichten die iedereen zullen kunnen bekoren. De Ardennenrit is in het leven geroepen om mensen met gelijke interesses bij elkaar te brengen, namelijk het echte onvervalste autorijden. Met deze gedachte laten wij dus ook iedereen toe, als autorijden maar je passie is. Editie 2013 hoopt zo'n 100 deelnemers aan de start te krijgen. De start vindt plaats op zondag 30/06/2013 om 13u00 te Barchon. De rit zal een geschatte 4 uur effectieve rijtijd bieden, de totale duur van de rit hangt echter af van uw eigen tempo. Tijdens de rit zullen we ook even de grens oversteken naar de buurlanden, waar u de mogelijkheid zal hebben om goedkoper te kunnen tanken indien u dit wenst. Na de rondrit komen we naar goede gewoonte aan bij een gezellige barbecue alwaar het nodige zal voorzien zijn. Dagplanning: 12u30-13u00: verzamelen op de startlocatie 13u00: vertrek eerste wagens 18u00: aankomst eerste wagens op de eindlocatie, gevolgd door een gezellige BBQ Kostprijs:De kostprijs voor deze Ardennenrit bedraagt €25 p.p., hiervoor krijgt u een geprinte versie van het roadbook en een verzorgde BBQ inclusief drank op de eindbestemming.Belangrijke informatie: Startadres: Shell Service Station Barchon, op de E40 richting Aachen net voorbij Afrit 36 Barchon Tijdstip: 13.00 Datum: 30/6/2013 Prijs: 25 Euro Bijkomend bedrag per passagier: 25 Euro Maximum 100 deelnemers Inschrijven:Gezien deze rondrit op meerdere fora wordt geadverteerd, gebeurt het inschrijven niet via het forum zelf, maar volledig via de website: http://ardennenrit.carbonfiber.be/Surf naar de website en klik op inschrijven, vul je details zo volledig mogelijk in. Op dat moment is je inschrijving gereserveerd. Pas na betaling van het inschrijvingsgeld is je deelname ook effectief bevestigd. De inschrijving stopt op zondag 16/6/2013 om 23.59. Wanneer uw betaling is aangekomen, wordt de status van uw inschrijving op de website bijgewerkt. De betalingsgegevens vind je terug op de website.Opgelet: gezien de beperkingen van de eindbestemming is er een inschrijvingsstop vastgelegd op 100 deelnemers. Hopelijk zijn jullie ook dit jaar weer talrijk en enthousiast aanwezig zoals andere jaren, alvast tot dan!Groeten,TomT en PJH Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Prachtig hoe jullie er steeds in slagen om dit te plannen terwijl ik op vakantie ben. Ik wou zo eens naar een kartingevent komen, vond de organisator het ook nodig om in tegenstelling tot de democratisch gekozen datum de datum te kiezen die hem beter uitkwam. Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Geplaatst: 13 mei 2013 Prachtig hoe jullie er steeds in slagen om dit te plannen terwijl ik op vakantie ben. Ik wou zo eens naar een kartingevent komen, vond de organisator het ook nodig om in tegenstelling tot de democratisch gekozen datum de datum te kiezen die hem beter uitkwam. Tjah, de Ardennenrit is al jaren ofwel het laatste weekend van juni ofwel het eerste weekend van juli, afhankelijk van beschikbaarheid en hoe de week valt... Jammer in ieder geval dat je er niet bij zal zijn! Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Tjah, de Ardennenrit is al jaren ofwel het laatste weekend van juni ofwel het eerste weekend van juli, afhankelijk van beschikbaarheid en hoe de week valt... Jammer in ieder geval dat je er niet bij zal zijn!Het kan nooit voor iedereen passen, wordt ongetwijfeld een schitterende dag. Geniet ervan en post maar veel foto's . 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Zalig dat dit nu naast de Zeelandclassic staat, concept is inderdaad helemaal hetzelfde. Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 @@gl3nn passagier nodig? :-) @@TomT mooi initiatief, maar een kleine tip, je kan Tommie nog voor zijn! Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 @@gl3nn passagier nodig? :-) Als ik kon meedoen: graag! Valt helaas voor mij altijd in een van de drukste weekends van het jaar... Quote
fiddy 782 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Idem, ik doe hard m'n best er bij te zijn dit jaar! Quote
Gast wooter Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Roadbook betekent dat je dus niet met de moto het ding kan afrijden bij gebrek aan GPS route... Quote
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Roadbook betekent dat je dus niet met de moto het ding kan afrijden bij gebrek aan GPS route... x2 zou handig zijn als we er een gps bestandje van hadden, dan zag ik dat ook zitten om mee te rijden + een motor neemt minder plaats in op de site vd bbq. win-win Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Zelfde probleem als op de Zeeland Classic. Als iemand mij de nodige apparatuur kan uitlenen om zo'n GPS track te maken en te testen, dan wil ik dat gerust doen. Mijn GPS kan dat jammer genoeg niet 1 Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Is er hier ook een limiet van deelnemers? Wel zin om hier aan deel te nemen, klinkt chill! En leuk ook dat er achteraf nagepraat kan worden. Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Geplaatst: 14 mei 2013 x2 zou handig zijn als we er een gps bestandje van hadden, dan zag ik dat ook zitten om mee te rijden + een motor neemt minder plaats in op de site vd bbq. win-win Zo'n route samenstellen zou normaal gezien moeten lukken. 3 jaar terug hebben we hier eens mee gewerkt. We zouden dan wel iemand moeten hebben die de route kan testen (of ons zo'n type toestel kunnen lenen zodat we dit zelf kunnen testen) met zo'n type GPS om kleine bugs te vermijden, aangezien noch PJH noch ik dergelijk type GPS hebben. Is er hier ook een limiet van deelnemers? Wel zin om hier aan deel te nemen, klinkt chill! En leuk ook dat er achteraf nagepraat kan worden. Maximum 100 deelnemers. De topics zijn nu ongeveer 12u geopend en er zijn ondertussen 20 van de 100 plaatsen bezet. Best niet te lang wachten dus! Quote
Gast wooter Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Ik maak routes voor onze mobiele seingevers... Wat je kan doen is de route maken op http://www.gpsies.com of http://www.routeyou.com/ en dan exporteren naar gpx of op die site laten. Of je rijdt met een iPhone of Android smartphone het parcours af met een tracking app actief en stuurt dan de gpx door. https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.sogeti.android.gpstracker Ik kan van een track een route maken, en dan kan iedereen dat op TomTom, Garmin, Mio en andere inladen. Of nog eenvoudiger: je stuurt me stiekem de roadbook en ik vogel zelf uit welke route dat is, en geef jullie de route in gpx formaat. Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Ik vraag het zo meteen aan m'n vriendin. Zou wel leuk zijn om dat met haar MINI te doen denk ik Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Geplaatst: 14 mei 2013 Ik maak routes voor onze mobiele seingevers... Wat je kan doen is de route maken op http://www.gpsies.com of http://www.routeyou.com/ en dan exporteren naar gpx of op die site laten. Of je rijdt met een iPhone of Android smartphone het parcours af met een tracking app actief en stuurt dan de gpx door. https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.sogeti.android.gpstracker Ik kan van een track een route maken, en dan kan iedereen dat op TomTom, Garmin, Mio en andere inladen. Of nog eenvoudiger: je stuurt me stiekem de roadbook en ik vogel zelf uit welke route dat is, en geef jullie de route in gpx formaat. Alright! We zullen de route aanmaken op die site als het zover is, zodat degenen die dit wensen kunnen inladen op hun GPS voor op hun moto. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Ingeschreven met een andere co-piloot dan de zeelandrit Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Ik vraag het zo meteen aan m'n vriendin. Zou wel leuk zijn om het met haar in de MINI te doen denk ik Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Maximum 100 deelnemers. De topics zijn nu ongeveer 12u geopend en er zijn ondertussen 20 van de 100 plaatsen bezet. Best niet te lang wachten dus! Daad bij het woord gevoegd, meneer TomT! 1 Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Kalf Nog niet geprobeerd, maar hier http://blacklightarrow.wordpress.com/2008/03/28/how-to-have-sex-in-a-mini/ is het alvast perfect uitgelegd Daad bij het woord gevoegd, meneer TomT! Als ik kom wil ik graag eens mee voor een ritje! S2000 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.