Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ingeschreven.

Liefst als passagier maar anders met de moto (rondrit met S80 trekt me minder aan)

Geplaatst:

Ingeschreven.

Liefst als passagier maar anders met de moto (rondrit met S80 trekt me minder aan)

Had ik dat geweten, zal dan nog eens horen als mijn co wel weg mag van zijn madame :)

Geplaatst:

We hebben nog even, laat maar weten als het van toepassing is :-)

Geplaatst:

Aanwezig met co!

Geplaatst:

grote goesting

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ah ja: ik eis drakensaus. Desnoods breng ik hem zelf mee :up:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

grote goesting

Yeah baby ! :)

Geplaatst:

Ah ja: ik eis drakensaus. Desnoods breng ik hem zelf mee :up:

Idd, en deze keer wacht ik niet tot al het vlees gebakken is en alles op is van saus !!! :P

Geplaatst:

Idd, en deze keer wacht ik niet tot al het vlees gebakken is en alles op is van saus !!! :P

wat wil je een emmerke van 10l of 25l

Geplaatst:

Klein puntje van kritiek: ik denk dat veel mensen -net zoals ik- al een passagier aanvinken zonder er daadwerkelijk één te hebben. Daardoor staat de teller nu al op bijna 50/100. 

Zou je niet beter 100 auto's limiteren?

Mvg,

een bezorgde RRD

Geplaatst:

100 auto's is niet doenbaar. Aan de BBQ zijn maar 100 zitplaatsen, dus daarom zijn we gelimiteerd.

De bedoeling is wel dat ze de inschrijving eerlijk invullen :D

Geplaatst:

Een AM exclusive rit zou mij precies wel meer intresseren, ik heb geen zak te maken met andere fora, buiten AF af en toe, dus napraten met bekende gezichten/nicks wordt dan al serieus beperkter...

Nuja rond die datum zal mijn tweelingproductie voltooid zijn, dus kan sowieso niet...

Geplaatst:

Klein puntje van kritiek: ik denk dat veel mensen -net zoals ik- al een passagier aanvinken zonder er daadwerkelijk één te hebben. Daardoor staat de teller nu al op bijna 50/100. 

Mvg,

een bezorgde RRD

100 auto's is aardig veel... de vorige edities was er telkens rond de 100 man aanwezig, en dat ging 'net'. Bij goed weer zou meer lukken, als het regent en er kan maar 100 man droog zitten krijgt Tommetje achteraf de commentaar, dus ik snap 'm wel ;)

Als je iedereen wat dichter op elkaar zet moet je er wel een 120 man gezet krijgen.

Een AM exclusive rit zou mij precies wel meer intresseren, ik heb geen zak te maken met andere fora, buiten AF af en toe, dus napraten met bekende gezichten/nicks wordt dan al serieus beperkter...

Nuja rond die datum zal mijn tweelingproductie voltooid zijn, dus kan sowieso niet...

Typisch, vorige editie waren er ook een aantal mensen die daarop kritiek uitten. Mensen die evenmin de intentie hadden aanwezig te zijn.

Die rit is ooit op het andere forum ontstaan, en er zitten nog steeds enkele leden enkel daar die wel een aantal keer aanwezig geweest zijn, en mogelijk met alle plezier terug afkomen. Ik zie er geen graten in.

Maar soit, deze editie pas ik wegens tijdsgebrek voor het organisatorische gedeelte en laat ik alles aan Tom over, maar ik ben er zeker van dat het minstens zo goed wordt als de vorige :)

Geplaatst:

Mvg,

een bezorgde RRD

What Fiddy says, RRD... Voor hetzelfde geld zitten we dan plots met 200 man en dat is compleet onhaalbaar. Ik heb liever 100 tevreden gezichten dan 200 matig tevreden deelnemers.;)

Sowieso is een inschrijving pas geldig en bevestigd na betaling...

100 auto's is aardig veel... de vorige edities was er telkens rond de 100 man aanwezig, en dat ging 'net'. Bij goed weer zou meer lukken, als het regent en er kan maar 100 man droog zitten krijgt Tommetje achteraf de commentaar, dus ik snap 'm wel  ;)

Als je iedereen wat dichter op elkaar zet moet je er wel een 120 man gezet krijgen.

Typisch, vorige editie waren er ook een aantal mensen die daarop kritiek uitten. Mensen die evenmin de intentie hadden aanwezig te zijn.

Die rit is ooit op het andere forum ontstaan, en er zitten nog steeds enkele leden enkel daar die wel een aantal keer aanwezig geweest zijn, en mogelijk met alle plezier terug afkomen. Ik zie er geen graten in.

Maar soit, deze editie pas ik wegens tijdsgebrek voor het organisatorische gedeelte en laat ik alles aan Tom over, maar ik ben er zeker van dat het minstens zo goed wordt als de vorige :)

Ik heb dezelfde mening als Fiddy. Eerst en vooral moet er een draagvlak zijn voor zo'n meeting. Ik wist niet of dit zou lukken met autominded alleen, nu blijkt dat dit mogelijks wel zou lukken (al is dat nog veel te voorbarig imo om nu die conclusie te trekken, nog niemand heeft betaald dus momenteel is er nog geen enkele inschrijving bevestigd). Daarnaast zijn er nog wel wat mensen die hier niet actief zijn maar wel op autoforum, die trouwe deelnemers zijn aan de Ardennenrit en die ik er ook graag opnieuw bij heb. Dat we daarmee andere eensgezinden ook de kans geven om deel te nemen lijkt me niet meer dan normaal. Jij bent toch zelf ook ooit eens naar je 1ste meeting gekomen TCT?

Geplaatst:

Niets verhindert om die ouwe getrouwe om hier lid worden om dan zo aan de ardennenrit mee te kunnen doen... ik heb idd ook ooit aan mijn eerste meeting deelgenomen, die georganiseerd werd door en voor mijn toenmalig geliefkoosd forum!

Maar sowieso blijft de ardennenrit een knallend(lekker dubbelzinnig) superiniatief wat ik iedereen ten zeerste kan en wil aanraden!!!

Ikzelf zal er hoogstwrs niet bij omwille van andere prioriteiten dan. Maar eerlijk is eerlijk, zelfs al zou ik kunnen, sorry... Ik ben ook niet de sociale pee in grote gezelschappen en ik denk dat mijn "probleem" dan vooral daar ligt...

Soit, ik wil hier zeker weer geen nodeloze discussie over opstarten...

Geplaatst:

Damn, ik kan er niet bijzijn. 

Had graag meegedaan. 

Geplaatst:

Best wel leuk dat op 2 van de 3 foto's bij informatie mijn autootje erop staat. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Had ook graag eens meegedaan, maar datum komt niet uit :(

Geplaatst:

Best wel leuk dat op 2 van de 3 foto's bij informatie mijn autootje erop staat. :)

Idem :lol:

Geplaatst:

omfg die inschrijvingen gaan hard :D 22 uur bezig en al 66 man :D

en ik dacht dat de Zeeland Classic zot was :o

Geplaatst:

@@PJH : You sir have set the benchmark.

Zoals gewoonlijk de dag dat ik vertrek naar Z-Frankrijk. Jammer.

Geplaatst:

Ingeschreven! Voor mij zal het de eerste keer zijn ... Ik kijk ernaar uit!!

Geplaatst:

Ingeschreven en betaald.

Ik kijk er al naar uit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in