BMWMB 12.348 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Volgende week zondag 9 juni is er alweer een prachtige rondrit voor cabrio's in het prachtige kastelenlandschap van Haspengouw. Aangezien het volgende week prachtig weet gaat worden, is dit een rondrit die je niet mag missen. http://www.classic-haspengouw.be/index.htm Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 2 juni 2013 Auteur Geplaatst: 2 juni 2013 Zal aanwezig zijn: - BMWMB, BMW 135i cabrio - Vriend BMWMB, Porsche Boxster Quote
Phil 12.482 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Als ik over een cabrio kan beschikken die dag, dan heb ik interesse. Quote
jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Damn had graag meegedaan maar zit dan in Frankrijk. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 @@BlackFox @@DRIVER-W Zouden we nog welkom zijn na vorig jaar? Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Zit dan op Coppa Classic met de cabrio. Wel jammer, haspengouw is een prachtige streek! Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 2 juni 2013 Auteur Geplaatst: 2 juni 2013 @@BlackFox @@DRIVER-W Zouden we nog welkom zijn na vorig jaar? Tuurlijk datte. Kom maar weer af met die zalige roadsters. :wink: Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 @@BlackFox @@DRIVER-W Zouden we nog welkom zijn na vorig jaar? Ik heb in ieder geval nog een mail gekregen Datum zit echter moeilijk, ik kan alle vrije dagen die ik nog heb volledig gebruiken en ik vrees dat dit niet gaat lukken Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Geplaatst: 3 juni 2013 Zal aanwezig zijn: - BMWMB - BMW 135i cabrio - Vriend BMWMB - Porsche Boxster - patje007 - Audi TT Roadster Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Ik heb in ieder geval nog een mail gekregen Datum zit echter moeilijk, ik kan alle vrije dagen die ik nog heb volledig gebruiken en ik vrees dat dit niet gaat lukken Ik ga ook passen.Ben aan het twijfelen om 23 juni Lotus Tour Limburg mee te rijden, verdomd zalige baantjes en met vertrek op een paar km van thuis. Ik moet dat roadbook gewoon hebben! Kandidaten om te passagieren? 1 Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Ik passagier. Groetjes. Bij deze kan ik dus niet naar de Haspengouw-rit komen Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Ik passagier. Groetjes.Bij deze kan ik dus niet naar de Haspengouw-rit komen Did I mention it isn't for free? Allez, het passagieren bij mij uiteraard wel he http://www.teamlotus.be/timing.html Quote
tato 1.906 Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Ik ga ook passen. Ben aan het twijfelen om 23 juni Lotus Tour Limburg mee te rijden, verdomd zalige baantjes en met vertrek op een paar km van thuis. Ik moet dat roadbook gewoon hebben! Kandidaten om te passagieren? Twee jaar terug heb ik eens een deel van het toenmalige roadbook gereden, je komt dan langs zalige baantjes, alleen had ik toen niet echt een geschikte auto. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Twee jaar terug heb ik eens een deel van het toenmalige roadbook gereden, je komt dan langs zalige baantjes, alleen had ik toen niet echt een geschikte auto. Vorige zondag een gedeelte van het voormiddag-parcours afgereden: 120km zalige baantjes onder een stralende zon :inlove; Quote
Phil 12.482 Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Mooie rit, enkel het weer mocht net iets beter. Om 18u al huiswaarts gekeerd omdat de passagier achteraan het frisjes kreeg en het toch nog een uurtje rijden was. Leuk om je nog eens te zien, BMWMB. Nog even staan watertanden bij die nieuwe Boxster van uw kameraad... Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Geplaatst: 9 juni 2013 Het was idd een mooie, maar ook moeilijke en lange rit. Als je echt wil stoppen bij alle kastelen, dan kom je met zo'n korte namiddag niet toe. Wij zijn om 13.45u vertrokken en pas om 19.30u aangekomen, en toch hebben we maar 1 keer een terrasje gedaan onderweg. Op heel wat plaatsen was er omleiding en vooral op het einde hebben in een dorp (ben de naam kwijt) heel wat tijd verloren om na de wegomlegging terug kunnen aan te knopen met de roadbook. Ik heb mij meerdere keren geërgerd, en dat zou niet mogen tijdens zo'n rondrit. Ik vraag mij af hoeveel mensen effectief om 18u de finish hebben bereikt. Ook wat pech gehad met de 135i. 1x met de rechter voorvelg een borduur geraakt met ergens terug te draaien. Ik dacht dat ik nog ruimte had, maar dat was dus niet. Effe later zwiert de dochter de bijzittersdeur open tegen een betonnen paaltje. Gevolg een diepe kras en bluts. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.