Ga naar inhoud

Sportcar, maar dewelke?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daar gaat het bij die kerel allemaal niet om :)

Staat er geen prefacelift 996 te koop die omgebouwd is naar een 997 GT3 4.0? :D

Geplaatst:

Zo een oud spel met die lelijke koplampen? Zijn maten gaan allemaal peizen dat het ne krabber is!

Tja, de 996 zal het lelijke eendje van de 911's blijven. Toch vind ik de 4S, turbo en GT3 dikke karren. En net omdat ze zo minder geliefd zijn, koop je vandaag zo'n turbo of 4S aan een zeer fatsoenlijke prijs. Dalen in prijs zullen ze niet meer doen. De GT3 is zelfs aan 't stijgen. En zo'n turbo is heerlijk brutaal van karakter en snel. In Goodwood heb ik er meerdere op de parking zien staan. Mijn oog ging er telkens naartoe, want ik blijf zo'n 996 turbo een dikke Porsche vinden. Ik denk dat je vandaag geen tweedehands 911 kan kopen die meer waar biedt voor je geld.

Paar keer over gedacht maar die tiptronic boite deed me telkens terugdeinzen. Vind dat maat bullshit . Pdk tot daar aan toe maar tiptronic is niet mijn ding.....

Geplaatst:

Proper manueel exemplaartje gaan halen in Duitsland voor 40k en dan chippen naar 500 pk  :inlove:

Geplaatst:

dat is Porsche, dat kan alles aan  :ninja:

Geplaatst:

Net een babbelke mee gedaan in de Delhaize en blijkbaar zijn er toch meer opties mogelijk dan ik had gedacht...

Zelfs een Renault R26R ziet hij zitten,

wel is het eigenlijk maar voor ten vroegste Oktober/November dus nog tijd genoeg voor zijn zoektocht.

Geplaatst:

Nen R26R is ok, maar ne Cayman niet.

Dat wordt nog een moeilijke zoektocht :D

Geplaatst:

Nen R26R is ok, maar ne Cayman niet.

Dat wordt nog een moeilijke zoektocht :D

Neneen, eigenlijk is een Cayman nu wel oke :D

Hij wil een deftige benzinecar met de nodige PK's waar hij in het weekend eens goed mee kan gaan toeren.

Als daily heeft hij een Volkswagen break met de volle denk 105PK dus alles daarboven is goed :P  

Geplaatst:

Tis ne rare dus! "een sportkar" kan vele richtingen uit, wat wil hij qua prestaties, comfort, ruimte, luxe, opvallendheid, onderhoud, prijs,... Zonder die argumenten zijn er honderd die in aanmerking komen. Met andere woorden, dat hij het zelf uitzoekt. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

M135i geen optie?

Geplaatst:

Dat ziet er niet uit als een sportwagen, en is eigenlijk ook geen sportwagen.

Geplaatst:

juist, ging al iets te rap mee met de nieuwe revelatie, even het belang aan patsgehalte vergeten.

Geplaatst:

Dat ziet er niet uit als een sportwagen, en is eigenlijk ook geen sportwagen.

Tutut, heeft een M-pakket!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

juist, ging al iets te rap mee met de nieuwe revelatie, even het belang aan patsgehalte vergeten.

Heel eerlijk, zou je dat zelf kopen als 2e wagen?

Geplaatst:

true, blame the temperature :P 

Geplaatst:

M135i geen optie?

Neen, want zijn kozijn heeft net zo 1 gekocht.

Geplaatst:

Tis ne rare dus! "een sportkar" kan vele richtingen uit, wat wil hij qua prestaties, comfort, ruimte, luxe, opvallendheid, onderhoud, prijs,... Zonder die argumenten zijn er honderd die in aanmerking komen. Met andere woorden, dat hij het zelf uitzoekt. :D

Tuurlijk is het ne raren ....lees eens de openingspost : is een vriend van mij  :D

Geplaatst:

Nieuwe GTI? BIV van slechts €177.

Geplaatst:

177 euro?

Fuck da's weinig.

Te peizen dat ik voor mijne fransoos nog 5K heb moeten dokken :(

Geplaatst:

Jeps, echt zot. Euro 6 norm en lage CO2-uitstoot.

Geplaatst:

Da's belachelijk!

Weinig :o

Daarna natuurlijk zo snel mogelijk de-cat en chippen :ninja:

Geplaatst:

Zal hij te gewoon vinden denk ik ...of het zou de cabrio moeten zijn, want een cabrio wil hij ook wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in