Ga naar inhoud

Sportcar, maar dewelke?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zal hij te gewoon vinden denk ik ...of het zou de cabrio moeten zijn, want een cabrio wil hij ook wel.

Golf Cabrio GTI is ook nog steeds mogelijk natuurlijk...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zelfs een Renault R26R ziet hij zitten,

Dat is een wagen die gemaakt is om trackdays te doen. Het is ook enkel op circuit dat ik er echt plezier kan uit halen. Om er gewoon wat mee rond te rijden rond de kerketoren, of om afstanden af te malen, is het echt geen aangename wagen. Of het zou moeten zijn voor een mooie uitgestippelde rondrit waarbij je weet dat er veel bochtenwerk bij te pas komt, en je ook de power eens kan gebruiken. Beziens heb je er wel genoeg mee. Ik heb al meer tumbsup gehad met deze Renault dan bij eender welke BMW die ik gehad heb.

Geplaatst:

Je weet toch dat ze deze BMW ook in het rood verkocht hebben. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je weet toch dat ze deze BMW ook in het rood verkocht hebben. :)

Net zoals een Lotus Exige/Porsche GT3 en andere knappe cars die ik wel zou willen  :P

Geplaatst:

Lancer Evo geen optie?

Geplaatst:

Lancer Evo geen optie?

Weet ik niet ...

Geplaatst:

Steek die mens in een tweedehands Maserati of zoiets, model speelt geen rol, alleen het merk. Gaat hij zich super bij voelen.

Hoewel ik zo een "type" ook een A5 3.0tdi zie kiezen als "sportwagen", "S line" wel te verstaan.

Geplaatst:

voor 30K heb je niet veel Maserati, tenzij het soort dat nog eens 30K bij de garage gaat kosten :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Steek die mens in een tweedehands Maserati of zoiets, model speelt geen rol, alleen het merk. Gaat hij zich super bij voelen.

Hoewel ik zo een "type" ook een A5 3.0tdi zie kiezen als "sportwagen", "S line" wel te verstaan.

Moet een benzine zijn  :)

Geplaatst:

voor 30K heb je niet veel Maserati, tenzij het soort dat nog eens 30K bij de garage gaat kosten :D

Dacht ik precies ook ...

Geplaatst:

Zal hem eens dringend dit topic moeten laten lezen  :)

we hebben hem net een hele pagina voor poser uitgemaakt, beter niet :P

Geplaatst:

we hebben hem net een hele pagina voor poser uitgemaakt, beter niet :P

Godver ja... zal hij niet graag lezen natuurlijk :wacko:

Geen probleem, dan typ ik wel de belangrijkste dingen eens over en mail die naar hem!!!

:D

Geplaatst:

helemaal overtypen??

je kan beter een foto maken en dan de foto doormailen !

Geplaatst:

Corvette C6. Topic closed.

Hoeveel meer OEM brute power kan je hebben voor dat geld?

De dag dat ze taks op km's gaan berekenen, ga ik toch eens heel goed nadenken.

Geplaatst:

De dag dat ze taks op km's gaan berekenen, ga ik toch eens heel goed nadenken.

Dream on. Het zal voor dat soort auto's nooit goedkoper worden. Die taks zal enkel er nog bovenop komen.

Geplaatst:

als je hem een half jaar inschrijft is het misschien nog te doen, in de winter rijdt ge toch niet met zoiets

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in