Ga naar inhoud

Open Pitlane NS 24/3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

24/ 3 trek ik samen met de Frits ( BMW freaks kennen hem wel )richting Nordschleife.

Kwestie van de winterse "oppoets-beurt" en de "vitamine-kuur" van mijn M3ke eens aan de tand te voelen in serieuze omstandigheden. ;-)

Het gaat over nen halve dag ( van 12:00 tot 16:30) open pitlane. Dus geen verplicht "op en af" de parking rijden.

Bij deze wil ik dat wel laten weten: zie http://www.skylimitevents.com/events/fullevent/1386152698/open-pitlane-nrburgring-nordschleife.html

Misschien zijn er nog gegadigden om de paardjes eens uit te laten ?

Voor alle duidelijkheid, ik organiseer dit niet, ben gewoon op de voorbij komende kar van skylimitevents gesprongen ;-)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

de vette gaat nog niet ingeschreven zijn tegen dan en met de BMW ga ik niet nar ginder sleuren .. ben er normaal wel het weekend erna , gewoon met de 335 en enkel als toerist .. kan wel zijn dat ik eens een rondje maak maar dan wel met veel marge want ik mag van de madam niet meer met haar kar op circuit .. en zoals altijd luister ik naar mijn madam ......

Geplaatst:

Ik zie dat precies zitten maar ben al veel op pad die weken ...

Geplaatst:

de vette gaat nog niet ingeschreven zijn tegen dan en met de BMW ga ik niet nar ginder sleuren .. ben er normaal wel het weekend erna , gewoon met de 335 en enkel als toerist .. kan wel zijn dat ik eens een rondje maak maar dan wel met veel marge want ik mag van de madam niet meer met haar kar op circuit .. en zoals altijd luister ik naar mijn madam ......

wat zijde gij toch nen braven geworden.

ik wil enkel de hint geven dat 24/3 "open pitlane" is : dus geen "touristen fahrten", geen moto's , geen bussen, en gewoon rondjes draaien na mekaar ;-)

Da gebeurt nie alle dagen.

Toch nie da ik weet ;-)

Geplaatst:

Vorig jaar was deze trackday een hel. Meer baansluitingen gehad dan op een drukke zondag. Nochtans perfect droog weer. Ook een gebrek aan een duidelijke briefing. Dan zijn er van die pipo's die Döttinger Hoge straight oprijden en efkes de hele baan gaan gebruiken om hun bandjes op te warmen. Niet plezant als je aan 250 aan komt vliegen..

Wens jullie een betere editie toe en hopelijk hebben Skylimit en Driving Fun er lessen uitgetrokken.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in