tuscani 11.792 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Ergens toch logisch? Je kan pas een plaat aanvragen als je een wagen hebt. Als je dan geen wagen meer hebt heb je ook geen plaat nodig. Anders zitten ze direct door hun combinaties platen door, als iedereen zijn platen zou houden en geen wagen meer hebben. Koop desnoods een wrak van 100€. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 een gekeurd wrak dan toch want anders krijg je hem niet ingeschreven met die plaat. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Ergens toch logisch? Je kan pas een plaat aanvragen als je een wagen hebt. Als je dan geen wagen meer hebt heb je ook geen plaat nodig. Anders zitten ze direct door hun combinaties platen door, als iedereen zijn platen zou houden en geen wagen meer hebben. Koop desnoods een wrak van 100€. Dat is logisch bij een normale plaat, maar niet bij een gepersonaliseerde plaat. Die zou effectief voor het leven moeten zijn. Quote
tuscani 11.792 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 mja, er zijn nog mensen die bv. tim willen hebben. als rrd opeens geen wagen meer zou hebben, zou ik bv. het ook leuk vinden mocht ik tim noemen, dat ik dan later die plaat wel kan "kopen". Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 De M GmbH bestond nog niet ten tijde van de M1 dacht ik? Wiki zegt 1972. Quote
SB-01 4.346 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Hè, wat bedoel je? Als je auto gestolen wordt (inclusief nummerplaat) kan je toch gewoon een duplicaat van je plaat aanvragen als je je nieuwe wil inschrijven? Of wat bedoel je juist? Neen, dat gaat niet. Je kan niet dezelfde combinatie krijgen want die staat vanaf dan geseind. Als ze je opnieuw dezelfde combinatie zouden geven, en dus in het systeem zetten dat die combinatie wederom "legaal" is, dan loopt de dief niet tegen de lamp bij trajectcontroles en nummerplaatherkenning. En laat dat nu net wel de bedoeling zijn. Ik heb het al eens gezegd geloof ik, maar met die nieuwe platen vrees ik toch wel voor meer diefstallen. De huidige perso's waren enigszins niet cool genoeg denk ik, maar de nieuwe toch wel vermoed ik. Al was het maar om nadien in een tienerkamer of garage tegen de muur te hangen... Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Wiki zegt 1972. Tis muggeziften maar toen was het nog "BMW Motorsport GmbH". staat wat verder op wikipedia. Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Geplaatst: 4 april 2014 Hè, wat bedoel je? Als je auto gestolen wordt (inclusief nummerplaat) kan je toch gewoon een duplicaat van je plaat aanvragen als je je nieuwe wil inschrijven? Of wat bedoel je juist? Neen is niet mogelijk, onbegrijpbaar trouwens. Je zal het maar voorhebben. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 mja, er zijn nog mensen die bv. tim willen hebben. als rrd opeens geen wagen meer zou hebben, zou ik bv. het ook leuk vinden mocht ik tim noemen, dat ik dan later die plaat wel kan "kopen". Dan moet je ze maar kopen van de huidige eigenaar. Anders hadden ze maar sneller moeten zijn. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 mja, er zijn nog mensen die bv. tim willen hebben. als rrd opeens geen wagen meer zou hebben, zou ik bv. het ook leuk vinden mocht ik tim noemen, dat ik dan later die plaat wel kan "kopen". Als je Tim heet zou ik het nog verstaan Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Godver, ja!! Mijne E-556-R (allez, dat is eigenlijk de eerste plaat van mijn moeder, ooit)!! Zo gaaf!! En misschien moet mijn pa de eerste plaque van mijn grootvader terugvragen (5372- . Zou ook vet zijn. Maar 'ie heeft 3 maanden geleden nog maar net een gepersonaliseerde plaat aangevraagd... Hmmm, oude plaat van mijn opa zou wel nog cool zijn dan. Zeker op de oldtimer. Just. 1 keer mag je verhuizen. Als ik nog 1 keer verhuis, moet er een nieuwe plaat op mijn 318is. Dus ik ben binnen 2jaar mijn ALD-plaat kwijt of wat Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Neen, dat gaat niet. Je kan niet dezelfde combinatie krijgen want die staat vanaf dan geseind. Als ze je opnieuw dezelfde combinatie zouden geven, en dus in het systeem zetten dat die combinatie wederom "legaal" is, dan loopt de dief niet tegen de lamp bij trajectcontroles en nummerplaatherkenning. En laat dat nu net wel de bedoeling zijn. Ik heb het al eens gezegd geloof ik, maar met die nieuwe platen vrees ik toch wel voor meer diefstallen. De huidige perso's waren enigszins niet cool genoeg denk ik, maar de nieuwe toch wel vermoed ik. Al was het maar om nadien in een tienerkamer of garage tegen de muur te hangen... Dat meen je niet slim België! Ha ja want een dief laat uiteraaaard de nummerplaat hangen van de auto die 'ie stal. Waarom moeite doen om een andere erop te hangen? Quote
SB-01 4.346 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Jij praat nu natuurlijk wel over diefstal voertuig + nummerplaat, maar de nummerplaten op zich worden ook regelmatig gestolen hé. En in dat laatste geval is het net wel om op een (vaak identieke) wagen te hangen met het oog op het plegen van misdrijven of dergelijke. In die zin is het belangrijk dat die plaat uniek blijft om snel te kunnen opsporen. Er zijn reeds politiezones waar de interventieploegen automatisch melding krijgen van het nummerplaatherkenningssysteem wanneer er een geseinde nummerplaat hun zone binnenrijdt. Quote
SB-01 4.346 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Dus iemand een kloot aftrekken is vrij simpel. Steel bijvoorbeeld RRD zijn nieuwe perso en hij mag op zoek naar een andere combinatie en heeft voor niets uren in de rij gestaan bij DIV. Ik vermoed wel dat je in zo'n geval gratis een andere perso mag kiezen, al ben ik niet helemaal zeker. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Eigenlijk niet neen. Het lijkt te hard fake ook al is het wettelijk. Op AF moet je sommige comments eens lezen, man man man Is er daar eentje die de plaat " II " gekozen heeft. Trekt op niets en dat voor 500 euro per streepje Albert? WALTER op een Audi Quattro. Nope: HANNU. MAKKAK Racistische inhoud wordt niet toegestaan. LONGJOHN gTa zei dat racistische inhoud niet mag ! Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Hè, wat bedoel je? Als je auto gestolen wordt (inclusief nummerplaat) kan je toch gewoon een duplicaat van je plaat aanvragen als je je nieuwe wil inschrijven? Of wat bedoel je juist? Is ook in UK zo: gestolen = ook plaat gestolen. hij wil denk ik zeggen dat het niet levenslang is, omdat je dep laat omet terug geven en dus ook je 1000€ kwijt bent, als je geen auto hebt om ze op te hangen. Ook ik vind dat zever, als ik 1k uitgeef, dan moet ik die plaat blijven houden, ook als ik even geen auto heb. In UK kan je je nummerplaat "on retention" zetten als je van wagen wisselt. Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Tis muggeziften maar toen was het nog "BMW Motorsport GmbH". staat wat verder op wikipedia. Meer dan 8 cijfers. M GmbH is sinds 1 augustus 1993 zie ik net op de perssite van BMW. Dus vanaf E36 M3 kan je ze dan gebruiken. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Dus iemand een kloot aftrekken is vrij simpel. Steel bijvoorbeeld RRD zijn nieuwe perso en hij mag op zoek naar een andere combinatie en heeft voor niets uren in de rij gestaan bij DIV. Ik vermoed wel dat je in zo'n geval gratis een andere perso mag kiezen, al ben ik niet helemaal zeker. PS: Sinterklaas bestaat niet. Quote
tuscani 11.792 Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Idd bij ons komt Sint Maarten, en binnenkort de paashaas Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.