STA911 5.731 Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 I couldn't care less. Als wij maar binnen geraken. Zo niet, clubs genoeg. Quote
utah 552 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ben wel blij dat we vanaf nu namen kunnen lezen op die perso platen. Weet ik tenminste wie ik moet verwijten als hij of zij weer eens iets verkeerd doet. Achterlijke, oelewapper of kloothommel is tenslotte heel onpersoonlijk. 1 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Gisteren de eerste live gezien. Platgetunede audi a4 met nen bruinen aan het stuur die lag te bellen op zijn achterbank. Rajid-el of zoiets. Da's toch vragen om controle? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Niet overdrijven he makker. 't Is er duur, akkoord. Als DJ Moustache draait is 't er beestig, en anders do-able. Altijd met lijst weliswaar. Vaak BV's aanwezig if you care. Elke club is duur. Er zijn avonden dat ik ook al eens 200 euro heb achtergelaten in Local ofzo. Dat van die lijst is wel blegh. Dus er is elke avond ne lijst? Nee toch? Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Gisteren een F30 M3 met 'PJ' ofzoiets! Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 4 mogelijkheden bij twijfel, maar idd nog steeds niet veel OOO-OOO OOO-000 000-000 000-OOO Type auto nakijken en dan nummerplaat, kleir. Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Elke club is duur. Er zijn avonden dat ik ook al eens 200 euro heb achtergelaten in Local ofzo. Dat van die lijst is wel blegh. Dus er is elke avond ne lijst? Nee toch? Vrijdag, zaterdag en zondag sowieso. En idd, elke club is duur. 17 mei is de kans erg groot dat ik er zit... Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 waarschijnlijk om te parkeren in knokke met langs de zijkanten stickers met volgende tekst. wilt u deze nummerplaat stort dan ..........€ op volgende rekening als ze dan opeens beslissen om de platen toch niet overdraagbaar te maken, is hij er wel aan voor de moeite. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Vraagje aan de mensen die regelmatig platen aanvragen @@Alexanderr, @@Tommie, @@Ritsuke,... en speciaal ook aan @@Mayonaise en @@PJH. Ik ben aan het wachten om mijn vader zijn auto opnieuw in te schrijven. Zijn voornaam is namelijk Guy en hij spreekt al een tijdje van "als ze aan de 1-GUY-... zitten, dan wil ik wel ene, zonder die 1000 euro te moeten betalen". Nu is mijn vraag; hoe zou ik dit het best oplossen om te zien dat ik zeker zo ene te pakken kan krijgen en niet naast de put vis en bv met een 1-GUU-... of 1-GUZ-... uitkom? Maw hoe los ik dat praktisch best op? Ik volg momenteel ook deze site: http://belgianlicenceplates.blogspot.be/ en daar zaten ze om 15u dus aan de 1-GUA-8xx, maar kreeg net een telefoon van m'n verzekeraar dat ze momenteel aan 1-GUB-... zitten? Ook een idee hoe snel dit allemaal evolueert, gezien ook de ambetante week met 1 (en 2?) mei? Iemand anders eventueel contacten bij DIV (Oostende)? Bedankt alvast voor jullie input! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Meestal doen ze 2 karakters per dag, soms is het meer, soms is het minder. Hangt van de drukte af. Hoe een plaat regelen met gekozen combinatie: 1. Ga naar je verzekeraar, laat hem een roze inschrijvingsformulier correct opmaken (dus herinschrijving onder zelfde titularis enz). Zorg er voor dat je in orde bent met de nodige stempels, welke dit zijn weet ik niet uit mijn hoofd. 2. Zorg dat je een briefje er bij steekt waarop duidelijk staat dat je 1-GUY wilt 3a. Probeer te weten te komen hoeveel volk er op je DIV kantoor werkt. 3b. Ga naar de bakker om wat taartjes genoeg voor x-aantal personen 4. Ga 's morgens zelf naar de DIV op de dag voordat de combinatie uitgereikt wordt (of de dag zelf, maar dan loop je het risico dat het voorbij is) 5. Probeer iemand aan te spreken voor de DIV open gaat en leg hem de situatie uit, geef hem de doos taartjes en zeg dat je hem echt blij maakt daarmee 5b. indien dat niet lukt, neem een nummerke en schuif aan (vandaar de dag voordien, als je moet aanschuiven heb je kans dat je de trekking misloopt), geef de doos taart dan aan het loket en incasseer de 50 andere boze blikken 6. Ga naar huis en wacht 2 dagen 7. Vijs je 1-GUY-110 plaat op je wagen, of je 1-GUZ-001 plaat als ze te laat waren 't kost je 30 euro, het is de gok waard. Ik ben nog altijd heel blij dat er een liefhebberscombo op mijn kar staat. Ik ben daar al een paar keer over aangesproken Edit: in principe moet het lukken via je makelaar ook, maar daar heb ik geen ervaring mee. Zij hebben daar ook zicht op dacht ik. Edit 2: er werken 2 dikzakken in DIV zwijnaarde, daarom zijn ze wss makkelijk om te kopen. Maar het zijn daar wel erg vriendelijke mensen als je zelf een beetje schappelijk bent, ze doen hun werk daar snel en goed, de taart is misschien dus overbodig als je gewoon wat vriendelijk bent Ik heb het echter wel al 2 keer met taart gedaan 2 Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik ben niet zo dol op taartjes, dus moest ik op de DIV werken... Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Meestal doen ze 2 karakters per dag, soms is het meer, soms is het minder. Hangt van de drukte af. Hoe een plaat regelen met gekozen combinatie: 1. Ga naar je verzekeraar, laat hem een roze inschrijvingsformulier correct opmaken (dus herinschrijving onder zelfde titularis enz). Zorg er voor dat je in orde bent met de nodige stempels, welke dit zijn weet ik niet uit mijn hoofd. 2. Zorg dat je een briefje er bij steekt waarop duidelijk staat dat je 1-GUY wilt 3a. Probeer te weten te komen hoeveel volk er op je DIV kantoor werkt. 3b. Ga naar de bakker om wat taartjes genoeg voor x-aantal personen 4. Ga 's morgens zelf naar de DIV op de dag voordat de combinatie uitgereikt wordt (of de dag zelf, maar dan loop je het risico dat het voorbij is) 5. Probeer iemand aan te spreken voor de DIV open gaat en leg hem de situatie uit, geef hem de doos taartjes en zeg dat je hem echt blij maakt daarmee 5b. indien dat niet lukt, neem een nummerke en schuif aan (vandaar de dag voordien, als je moet aanschuiven heb je kans dat je de trekking misloopt), geef de doos taart dan aan het loket en incasseer de 50 andere boze blikken 6. Ga naar huis en wacht 2 dagen 7. Vijs je 1-GUY-110 plaat op je wagen, of je 1-GUZ-001 plaat als ze te laat waren 't kost je 30 euro, het is de gok waard. Ik ben nog altijd heel blij dat er een liefhebberscombo op mijn kar staat. Ik ben daar al een paar keer over aangesproken Edit: in principe moet het lukken via je makelaar ook, maar daar heb ik geen ervaring mee. Zij hebben daar ook zicht op dacht ik. Edit 2: er werken 2 dikzakken in DIV zwijnaarde, daarom zijn ze wss makkelijk om te kopen. Maar het zijn daar wel erg vriendelijke mensen als je zelf een beetje schappelijk bent, ze doen hun werk daar snel en goed, de taart is misschien dus overbodig als je gewoon wat vriendelijk bent Ik heb het echter wel al 2 keer met taart gedaan @@PJH Wat met BIV en tax? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 BIV moet je niet betalen, want je schrijft in onder dezelfde naam. Verkeersbelasting: daar verlies je inderdaad 1 maand. Als je bvb de 2e april je plaat instuurt, dan heb je gereden op 1 april -> je betaalt voor de maand April. Schrijf je in op 19 april, dan rij je in de maand april -> je betaalt voor de maand April Uitschrijven op 29 April en inschrijven op 1 Mei zou ideaal zijn, maar als je vast hangt aan de uitreiking van een bepaalde combo heb je niet te kiezen wat je wanneer doet Quote
Phil 12.497 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik ben niet zo dol op taartjes, dus moest ik op de DIV werken... 4 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Vraagje aan de mensen die regelmatig platen aanvragen @@Alexanderr, @@Tommie, @@Ritsuke,... en speciaal ook aan @@Mayonaise en @@PJH. Ik ben aan het wachten om mijn vader zijn auto opnieuw in te schrijven. Zijn voornaam is namelijk Guy en hij spreekt al een tijdje van "als ze aan de 1-GUY-... zitten, dan wil ik wel ene, zonder die 1000 euro te moeten betalen". Nu is mijn vraag; hoe zou ik dit het best oplossen om te zien dat ik zeker zo ene te pakken kan krijgen en niet naast de put vis en bv met een 1-GUU-... of 1-GUZ-... uitkom? Maw hoe los ik dat praktisch best op? Ik volg momenteel ook deze site: http://belgianlicenceplates.blogspot.be/ en daar zaten ze om 15u dus aan de 1-GUA-8xx, maar kreeg net een telefoon van m'n verzekeraar dat ze momenteel aan 1-GUB-... zitten? Ook een idee hoe snel dit allemaal evolueert, gezien ook de ambetante week met 1 (en 2?) mei? Iemand anders eventueel contacten bij DIV (Oostende)? Bedankt alvast voor jullie input! Bij mijn XXL-333 had ik gewoon hoerenchance, ik ging normaal XXL-329 krijgen maar heb dan maar enkele dolgelukkige mensen voorgelaten. :') Bij 1-BMW-133 had ik zoals jou de website gevolgd, en enkele dagen ervoor heb ik de papieren van mij en @@Asserti afgegeven bij een DIV kantoor. Het is wel belangrijk om op voorhand reeds de paperassenwinkel met je verzekeraar in orde te brengen! Toen ze aan 1-DTM-... zaten heb ik deze hint nog eens doorgegeven aan @@PJH bij hem wouden ze de papieren niet meer op voorhand aanvaarden. (althans in Gent niet) Hij of @@Alexis heeft dan 's morgens op de juiste dag aangeschoven bij de DIV dacht 'k. Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 @@PJH DIV in zwijnaarde bestaat niet meer, dus mensen daar naartoe sturen zal alleszins niet helpen. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Bedankt alvast aan @@PJH en @@Mayonaise voor de uitleg! Ik bekijk het eens met onze verzekeraar. Ook wel interessant om weten van de verkeersbelasting. Al een gelukkig dat sedert Di Rupo een 535d al bij al meevalt qua BIV en taksen. Berekening leert me dat als we een maand verliezen dit neerkomt op 61 euro en daarbij nog 30 euro voor de plaat Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Bedankt alvast aan @@PJH en @@Mayonaise voor de uitleg! Ik bekijk het eens met onze verzekeraar. Ook wel interessant om weten van de verkeersbelasting. Al een gelukkig dat sedert Di Rupo een 535d al bij al meevalt qua BIV en taksen. Berekening leert me dat als we een maand verliezen dit neerkomt op 61 euro en daarbij nog 30 euro voor de plaat En 20 euro aan pateekes! 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 100 euro voor een gedeeltelijke perso dus... valt nog goed mee Bij mij was het iets van een 60 euro in't totaal Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.